تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803671194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اينتر روزگار ميلان را سياه‌تر كرد سقوط آزاد روسونــري


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اينتر روزگار ميلان را سياه‌تر كرد سقوط آزاد روسونــري
ياسر احمدي
در شبي كه هواداران 2 رقيب ديرينه شهر ميلان خود را براي تقسيم امتيازات اولين دربي دلامدونيناي فصل آماده كرده‌ بودند، رودريگو پالاسيو در نقش فرشته نجات اينتر ميزبان ظاهر شد تا نگذارد تيمش برابر همشهري قرمز و مشكي پوش بحران زده امتياز از دست دهد و بيش از پيش از صدرنشينان جدول رده بندي فاصله بگيرد.
اولين جدال اينتر و ميلان در فصل جاري سري A را اينتر به لطف تك گل دقيقه 86 مهاجم آرژانتيني‌اش برد تا داستان شكست ناپذيري‌ يكي دو فصل اخيرش برابر روسونري تكرار شود و ميلان سال 2013 را در رده سيزدهم كه بدترين جايگاه پايان سال اين تيم در چندين سال گذشته بوده به انتها برساند. اين نتيجه همچنين روند ناكامي‌هاي متوالي قرمز و مشكي‌پوشان شهر ميلان در مصاف با همشهري آبي و مشكي‌پوش‌شان را تداوم بخشيد به طوري كه شمار بازي‌هاي بدون برد متوالي آنها در دربي شهر ميلان را با 5 بازي افزايش داد. روسونري در 5 دربي اخيري كه به ميدان رفته تنها يك امتياز گرفته است (4 بار باخته و يك بار مساوي كرده) و آخرين پيروزي‌اش برابر اينتر به ماه آوريل سال 2011 برمي‌گردد.
ميلان براي ششمين بار در اين فصل سري A باخت و براي سيزدهمين بار متوقف شد تا جايگاه مربي‌اش ماسيميليانو آلگري متزلزل‌تر از قبل شود و احتمال بركناري او در آينده‌اي نزديك قوت بگيرد.
آلگري كه تيمش در اين فصل تنها 4 بار پيروز شده است و اكنون با يوونتوس صدرنشين جدول رده‌بندي 27 امتياز فاصله دارد، در پايا‌ن بازي شكست تيمش را با خسته بودن شاگردانش به خاطر تقويم فشرده بازي‌ها و شمار بالاي مهره‌هاي مصدوم روسونري توجيه كرد: «تيم ما در پايان بازي كمي خسته شده و متاسفانه دست من براي جايگزيني مهره‌هاي تيمم بسته بود. ريكاردو ساپونارا خوب بازي كرد و تا پايان كار دوام آورد اما ما در يك اتفاق گل خورديم و بعد از آن ديگر زماني نداشتم تا فيليپه مكسس را به ميدان بفرستم و جناحين را پوشش دهم. فكر مي‌كنم كه ميلان تا يك ساعت اول خوب بازي كرد اما بعد از آن بايد بهتر دفاع مي‌كرد، هرچند گلي كه پالاسيو به ثمر رساند هم فوق‌العاده بود.»
آلگري افزود: «قضيه دربي با ساير بازي‌هاي فصل فرق دارد اما چيزي كه مرا ناراحت مي‌كند اين است كه بازيكنان ما بيش از اندازه خطا مي‌كنند و بيش از حريف با كارت زرد جريمه مي‌شوند. يك جاي كار مي‌لنگد چون ما بيش از اندازه كارت گرفتيم. از آنچه كه در اين بازي ديدم عصباني‌ام. در 6 ماه اول فصل ميلان به ندرت توانسته با بازيكناني غير از آنهايي كه در اين بازي ديديد به ميدان برود چون تعداد مصدومانش زياد است. با همين وضعيت ما تنها نماينده ايتاليا در ليگ قهرمانان اروپا هستيم و بايد در آنجا هم بازي كنيم. باختن دربي باعث تاسف است اما هنوز بازي‌هاي فراواني باقي مانده كه مي‌شود ناكامي‌هاي اخير را در آنها جبران كرد.»
ميلان در 15 دقيقه پايان بازي كاملا تحت سلطه اينتر قرار گرفت و تحت فشار فراواني بود و همين مساله سبب شد كه تعويض‌ هجومي آلگري، زماني كه آلساندرو ماتري مهاجم را به جاي ساپونارا به ميدان فرستاد، براي خبرنگاران سوال‌برانگيز باشد. آلگري در اين باره گفت:«مكسس داشت خودش را گرم مي‌كرد كه به زمين برود اما اينتر در يك ضدحمله گل زد. ساپونارا روحيه‌اش را از دست داده بود و به همين خاطر ترجيح دادم كه آلساندرو ماتري را به جاي او به ميدان بفرستم تا خط حمله تيم را تقويت كنم.»
ماريو بالوتلي هم در جريان بازي چند موقعيت خوب را براي ميلان به هدر داد اما با اين حال آلگري به دفاع از اين مهاجم ايتاليايي پرداخت:«ماريو كارش را خوب انجام داد و اكنون هم آرام است. او الان راحت مي‌تواند خودش را كنترل كند زماني كه با خطاهاي پي در پي مواجه مي‌شود.»
آلگري در پاسخ به اين سوال كه چگونه مي‌تواند با آرامش تيمش را هدايت كند زماني كه رسانه‌هاي ايتاليا هر لحظه خبر قريب الوقوع بودن اخراج او و جانشيني كلارنس سيدورف را منتشر مي‌كنند، گفت: «من كارم را با آرامش خاطر انجام مي‌دهم چون اهداف مهمي دارم. اينكه در سري A خيلي عقب افتاده‌ايم درست است اما من اطمينان داريم كه سال 2014 براي ميلان متفاوت خواهد بود. ما هنوز در ليگ قهرمانان و كوپا ايتاليا هستيم.»

طعم نخستين پيروزي در دربي

پيروزي اينتر برابرميلان نخستين بردي بود كه مربي اين تيم والترماتزاري در دربي دلامدونينا تجربه كرد. او پس از اين برد كه اولين پيروزي اينتر در دربي شهر ميلان پس از روي كار آمدن اريك توهير اندونزيايي به‌عنوان رييس جديد نرآتزوري بود گفت: «وقتي كه گل زديم لبخند روي لبانم نشست اما خيلي زود پشيمان شدم چون يادم آمد كه در اين اواخر ما بسياري از پيروزي‌هاي‌‌مان را در دقايق پايان بازي‌ها از دست داده‌ايم. در اين بازي دوباره تا آستانه تكرار همان اشتباهات قبلي پيش رفتيم و بايد اعتراف كنم شيوه بازي‌مان در نيمه دوم واقعاً شرم‌آور بود.» ماتزاري ادامه داد: «نبود ريكي آلوارس در اين بازي تفاوت زيادي روي عملكرد تيم‌مان گذاشته بود و به همين دليل ميلان به شدت ما را تحت فشار قرار داده بود. به همين دليل ما از نظر رواني هم افت كرده بوديم و به نظر مي‌رسيد كه بازيكنان‌مان ترسيده‌اند. احساس كردم تيمم به يك تكان نياز دارد و آن تكان را در رختكن و بين دو نيمه وارد كردم. بعد از آن وضعيت بهتر شد. گلي كه پالاسيو زد براي ما بسيار حياتي بود چون ما مدام به دروازه ميلان نزديك مي‌شديم اما در زدن ضربات آخر ضعف داشتيم. متاسفانه ما در اين فصل امتيازات فراواني را به خاطر شل گرفتن بازي‌ها در دقايق پاياني از دست داده‌ايم و به همين دليل اكنون 4، 5 امتياز كمتر از آنچه كه لياقت‌مان بوده داريم.»

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن