تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهكاري خوشمزه براي 20 گرفتن در امتحانات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: راهكاري خوشمزه براي 20 گرفتن در امتحانات
ماهي و ميگو در تمامي تحقيقات داراي ارزشي تثبيت شده اند كه پس بايد هميشه آن ها را مصرف كنيد. پزشكان اين مواد را به علت امگا 3 بسياري كه دارند توصيه مي كنند همچنين بهتر است اين خوراكي ها را هنگام ظهر مصرف كنيد.


به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، فصل امتحانات آغاز شده است و مدارس و دانشگاه ها امتحانات پايان ترم را برگزار مي كنند. اگر شما به دنبال آن هستيد تا بهترين نتيجه را در امتحانات بگيريد بايد نگاهي به تغذيه درست داشته باشيد.

در اين روزها تغذيه درست در رتبه بعدي درست درس خواندن قرار گرفته است به همين علت بايد از بهترين خوراكي هايي كه مي توانند شما را آماده گرفتن 20 در همه امتحان ها كند استفاده كنيد. در ادامه اين خوراكي ها را براي شما آماده كرده ايم:

** شير اولين خوراكي است كه بايد استفاده كنيد. وجود ميزان زيادي كلسيم در اين ماده مي تواند به شما كمك كند تا حافظه اي قدرتمند و دقيق داشته باشيد. روزانه 3 ليوان شير به همه افرادي كه قصد درس خواندن دارند توصيه مي شود.

** ماهي و ميگو در تمامي تحقيقات داراي ارزشي تثبيت شده اند كه پس بايد هميشه آن ها را مصرف كنيد. پزشكان اين مواد را به علت امگا 3 بسياري كه دارند توصيه مي كنند همچنين بهتر است اين خوراكي ها را هنگام ظهر مصرف كنيد.

** جوانه گندم را از خاطر نبريد چرا كه ميزان زيادي ويتامين E در آن وجود دارد كه مي تواند به حافظه شما كمك بسياري كند. همچنين از ديگر مواد معدني اين خوراكي مي توانيم به روي، آهن اشاره كنيم. بهتر است جوانه گندم را در كنار سالاد هاي مختلف استفاده كنيد.

** در فصل امتحانات بايد از تنقلات نيز به اندازه مناسب استفاده كنيد. گردو، بادام زميني و خرما بهترين موادي هستند كه مي توانيد در اين روزها از آن بهره ببريد. روي و امگا3 از جمله مواد اصلي تشكيل دهنده اين تنقلات هستند كه براي حافظه بسيار موثر مي باشند.

** از ميان سبزي هايي كه بايد در روزهاي امتحان استفاده كنيد مي توان به كرفس، اسفناج، برگ تعتا و ميوه هاي مختلف اشاره كرد. اين سبزي هاي اگر به صورت هفته اي مصرف شوند مي توانند به شما در داشتن يك دوره امتحاني بسيار عالي كمك كنند.

** در آخر جگر را از ياد نبريد چرا كه مي زان زيادي فسفر، ويتامين هاي A و B اشاره كرد كه بايد به صورت خوراك و در كنار سبزي هاي ديگر مصرف شود. همچنين در كنار جگر مي توانيد از ويتامين C نيزبهره ببريد تا فوايد جگر دو برابر شود.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن