تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي:تيم گسترش فولاد را به خوبي آناليز كرده‌ايم/ به دنبال برد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مرفاوي:تيم گسترش فولاد را به خوبي آناليز كرده‌ايم/ به دنبال برد هستيم
سرمربي تيم صباي قم با بيان اينكه تيم گسترش فولاد را به خوبي آناليز كرده‌ايم، گفت: مقابل اين تيم به دنبال كسب پيروزي هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، صمد مرفاوي امشب در كنفرانس خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: هر دو تيم براي بازي فردا انگيزه زيادي دارند، اما ما براي فرار از بحران به دنبال پيروزي بر تيم گسترش فولاد هستيم و نهايت تلاش خود را براي اين مهم به كار خواهيم بست.

وي افزود: گسترش فولاد از تيم‌هاي خوب ليگ برتر كشور است و نتايج مطلوبي در هفته‌هاي اخير كسب كرده است، اما اين تيم را به خوبي آناليز كرده و نقاط ضعف و قوت گسترش فولاد را شناسايي كرده‌ايم.

مرفاوي خاطرنشان كرد: با وجود اينكه تحت فشار هستيم اما سعي مي‌كنيم فردا بازي خوبي را ارائه كرده و اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم تا بتوانيم با دست پر تبريز را ترك كنيم.

سرمربي تيم صباي قم در ادامه از محروميت سه بازيكن اصلي خود به نام‌هاي كيوان امرايي، محسن بيات و مرتضي كاشي خبر داده و تصريح كرد: برخلاف نتايج تيم در هفته‌هاي اخير، نحوه بازي صبا اميدواركننده بود و مصمم به پيروزي بعد از چند هفته ناكامي هستيم.

وي، به مشكلات خط دفاعي تيمش اشاره كرده و عنوان كرد: در نقل و انتقالات نيم فصل نتوانستيم بازيكن خوب ليگ برتري جذب كنيم و ناچار هستيم به داشته‌هاي خود اتكا كرده و مسابقات را ادامه دهيم.

مرفاوي، به تلاش كادر فني تيم صبا براي حفظ اين تيم در ليگ برتر اشاره كرده و گفت: خوشبختانه تيم ما ملي پوش ندارد و اين فرصت خوبي براي تيم است كه در تمرينات از تمام بازيكنانش بهره برده و اميدواريم با گذشت زمان به هماهنگي لازم دست يافته و سهميه قم در ليگ برتر را حفظ كنيم.

بازيكن سال‌هاي دور استقلال تهران و تيم ملي ايران در مورد جوانگرايي در تيمش تصريح كرد: مديران باشگاه اكثر نتيجه‌گرا هستند و طبق سنت قديمي نيز به دنبال جذب بازيكنان نامي بوده و با اين وضعيت امكان جوانگرايي و استفاده از بازيكنان جوان بسيار سخت مي‌شود اما معتقد هستيم كه در اين شرايط اقتصادي استفاده از جوانان ضمن صرف‌جويي در هزينه‌هاي تيم مي‌تواند بازيكنان جوان و خوبي را به فوتبال كشور معرفي كند.

در هفته بيستم ليگ برتر فوتبال كشور، فردا تيم گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه اختصاصي خود ميزبان صباي قم است.

بازي رفت دو تيم در قم با تساوي دو بر دو خاتمه يافته بود.

انتهاي پيام/60001/ذ30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن