تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس حبر مي‌دهدافتتاح دبيرخانه دائمي جشنواره بهار نارنج در بابل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس حبر مي‌دهدافتتاح دبيرخانه دائمي جشنواره بهار نارنج در بابل
با حضور مسئولان دبيرخانه دائمي جشنواره بهار نارنج در بابل افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، رئيس سازمان فضاي سبز بابل امشب در مراسم افتتاح دبيرخانه دائمي جشنواره بهار نارنج در بابل، گفت: با تدوين سند چشم‌انداز توسعه درصدد اجراي طرح و نقشه راه در راستاي توسعه پايدار هستيم.

سعيد خسرواني افزود: شركت در نمايشگاه ملي و بين‌المللي براي معرفي ظرفيت‌هاي شهر بابل، شركت در نمايشگاه‌هاي ايده‌آل، برپايي نمايشگاه گل وگياه در منطقه شمال كشور، پيگيري برگزاري جشنواره بهار نارنج در سال 93، برگزاري همايش علمي، ترويج فرهنگ شهر بابل و برگزاري كارگاه تخصصي از مهم‌ترين برنامه‌هاي سازمان فضاي سبز بابل است.

وي، تدوين سند توسعه و افزايش سرانه فضاي سبز بابل ،اجراي طرح افزايش تعداد درختان نارنج، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي با استفاده از كارشناسان مجرب در راستاي آموزش و تكثير گياهان زينتي و شهري، برگزاري جشنواره ايده برتر، جشنواره محله زيبا براي بهينه‌سازي كل فضاي شهر، نشست با حاميان فضاي سبز براي هم‌انديشي و تكميل سند چشم‌انداز توسعه فضاي شهر را از ديگر اقدامات اين سازمان برشمرد.

خسرواني بيان داشت: راه‌اندازي سايت، ايجاد فصلنامه و ارسال پيامك براي اطلاع شهروندان از اقدامات سازمان فضاي سبز بابل در دستور كار ما قرار دارد.

رئيس سازمان فضاي سبز بابل با اشاره به اينكه فضاي سبز پيشاني شهرداري است، بيان داشت: از اعضاي شوراي شهروشهرداري بابل خواستار حمايت جدي هستيم.

خسرواني تصريح كرد: برگزاري جشنواره‌ها بيانگر هويت شهر بوده و براي برگزاري كلاس‌هاي آموزشي، افزايش و توانمندي در توليد به فضاي تجهيز شده نياز داريم.

رئيس سازمان فضاي سبز بابل با اشاره به اينكه اين سازمان داراي 20 پرسنل است، افزود: كاركنان سازمان با كمترين امكانات بهترين ايده را ارائه داده و به دور از حاشيه‌پردازي با مثبت‌انديشي در پيشبرد اهداف سازمان تلاش مي‌كنند.

وي، پلاك كوبي درختان را از ديگر مزاياي ايجاد اين سازمان برشمرد و متذكر شد: در اين طرح بيش از دو هزار درخت با انواع مختلف پلاك كوبي و شناسنامه‌دار شدند.

انتهاي پيام/86009/ذ30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن