تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802522042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شوراي قضايي زندان‌هاي اردبيل عنوان شدآزادي 183 نفر از زندان اردبيل با شرايط مشروط


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در شوراي قضايي زندان‌هاي اردبيل عنوان شدآزادي 183 نفر از زندان اردبيل با شرايط مشروط
مديركل زندان‌هاي استان اردبيل گفت: 183 نفر از زندانيان اردبيل با استفاده از شرايط آزادي مشروط قانون جديد مجازات اسلامي از زندان آزاد مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مراد فتحي عصر امروز در جلسه شوراي قضايي زندان‌هاي استان به توجه جدي در ثبت صحيح مشخصات مددجويان و قرارهاي آنها در سيستم پانيذ تاكيد كرده و خواستار تعامل با مراجع قضايي در راستاي اجراي دقيق قانون جديد مجازات اسلامي شد.

وي با تشكر و قدرداني از رئيس سازمان زندان‌هاي كشور به خاطر كاهش زندانيان تحت قرار در زندان‌هاي اردبيل از زحمات همكاران قدرداني كرد.

فتحي با اشاره به آمار فعاليت‌هاي موجود در حوزه قضايي تصريح كرد: آمار روند نزولي را نشان مي‌دهد اما راضي شدن به اين آمار قطعاً سكون و روزمرگي را به دنبال خواهد داشت، درست است كه كارهاي خوبي در بخش قضايي و مددكاري زندان‌ها انجام گرفته اما نيازمند توجه بيشتر به شاخص‌هاي مد نظر سازمان هستيم تا به نقطه مطلوب برسيم.

وي، هدف از اين نشست را هماهنگي، تعامل و همفكري با همكاران دانست و داشتن سعه‌صدر در امر زندانباني را از اصول اوليه پيشرفت برشمرد.

مديركل زندان‌هاي استان اردبيل با اشاره به توأم بودن سرعت و دقت عمل، خواستار ثبت دقيق مشخصات زندانيان در سامانه پانيذ شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در ابتداي اين نشست رئيس زندان مركزي گزارش جامعي از فعاليت‌هاي قضايي زندان اردبيل ارائه داده و اضافه كرد: با همت مددكاران اجتماعي و اجراي احكام اين اداره از 25 خرداد سال‌جاري كه قانون جديد مجازات اسلامي ابلاغ شده تا آخر آبان ماه امسال تعداد 411 نفر از مددجويان واجد شرايط آزادي مشروط شناسايي و با دادگاه صادركننده حكم آنان مكاتبه شده است و از اين تعداد 183 نفر از مددجويان آزاد شده‌اند كه اين امر در زندان مركزي بي‌سابقه است.

محبوبي در ادامه بيان كرد: در اين مدت شاهد معرفي صد درصد مددجويان واجد شرايط به ستاد ديه هستيم و هم اكنون زنداني با جرايم مالي وجود ندارد كه به ستاد ديه معرفي نشده باشد.

وي يادآور شد: آمار پرونده‌هاي مطرح شده در شوراي طبقه‌بندي از ابتداي سال دو هزار و 550 درخواست است كه نشان از برگزاري جلسات مستمر شوراي طبقه‌بندي داشته و موافقت با يك‌هزار و 379 درخواست نشان از تعامل چشمگير با مقامات قضايي به خصوص قاضي ناظر زندان است.

رئيس زندان اردبيل از تقويت برنامه‌هاي شوراي حل اختلاف و تعامل با نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: در جلسه‌اي كه اخيراً با مسئولان كميته امداد شهرستان اردبيل داشتيم، مقرر شد تمامي مددجويان معرفي شده از زندان تحت پوشش حمايتي آن نهاد قرار گيرند.

كريم‌الله محبوبي در ادامه با اشاره به كاستي‌هاي موجود در اين بخش تصريح كرد: وضعيت جمعيت كيفري زندان تمامي برنامه‌ها را تحت شعاع خود قرار داده اما اعتقاد راسخ داريم كه با كار جهادي مي‌توانيم بر تمامي اين مشكلات و موانع فائق شويم.

در ادامه مسئولان قضايي زندان‌هاي اردبيل، كانون و اردوگاه به نوبت مسائل و مشكلات حوزه كاري خود را عنوان كرده و راهكارهايي از سوي مديركل زندان‌هاي استان ارائه شد.

انتهاي پيام/62003/ذ40

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن