تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شوراي شهر اردبيل:زيباسازي امري تقليدي نيست كه بخواهيم از ساير شهرها الگو بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي شهر اردبيل:زيباسازي امري تقليدي نيست كه بخواهيم از ساير شهرها الگو بگيريم
عضو شوراي شهر اردبيل گفت: امر زيباسازي و نورپردازي‌ها در شهر و طراحي و اجراي المان‌هاي مختلف امر تقليدي نيست كه از ساير مناطق الگوبرداري كنيم و اجراي آن را در دستور كار قرار دهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حسين افسانه صبح امروز در هجدهمين جلسه شوراي شهر اردبيل در دور چهارم اظهار داشت: در زيباسازي بايد از ديدگاه‌ها و نظرات كارشناسان، افراد خبره و صاحب‌نظر استفاده كنيم و در واگذاري كار به پيمانكاران نيز به شكل منسجم عمل كنيم تا كمتر دچار آسيب خطا و انحراف باشيم چرا كه اين مجموعه به رغم بخش‌هاي گوناگون اجرايي بايد از يك برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري صحيح و منسجم تبعيت كند.

وي از شهردار خواست تا در عزل و نصب‌هاي اين حوزه از مديران و كارشناسان صاحب سبك و صاحب‌نظر در اين حوزه استفاده كند و با بها دادن به كميته‌هاي زيباسازي و سازمان‌ها پارك‌ها و فضاي سبز در اين حوزه اقدامات لازم و كارشناسي را انجام دهد.

عضو شوراي شهر اردبيل با اشاره به تصويب طرح جامع تبليغات شهري و زيباسازي منظر شهري تصريح كرد: بحث زيباسازي شهر و همچنين توجه به تبليغات و كارآمدي آن موضوعي نيست كه در كوتاه مدت بتوان از آن نتيجه گرفت بلكه در اين زمينه بايد به گونه‌اي اقدام كنيم تا مردم با اجراي نماهاي مناسب با بهره‌گيري از مشاوران زبده ساخت و سازها اهميت و جايگاه اين حوزه را ارتقا دهند.

افسانه ادامه داد: در اين حوزه قرار نيست ما متوليان به جاي مردم تصميم‌گيري كنيم و نمايي به سليقه خودمان ارائه كنيم بلكه بايد حركتي را انجام داد تا شهرداري صاحبان واحدهاي مسكوني را راغب به اجراي نما كند تا متناسب با معماري‌هاي اسلامي، ديني و ارزشي شهر حال و هوايي پرطراوت و پرانگيزه پيدا كند.

وي يادآور شد: ما اكنون باغبان زبده و پرورش‌دهنده گل‌هاي تزئيني در شهر سطح نداريم و طرح‌هايي كه به پيمانكاران در حوزه فضاي سبز داده‌ايم افراد مختلف با ديدگاه‌هاي متفاوت حضور پيدا كردند و آنگونه كه شايسته است كارها به روال منسجم به پيش نمي‌رود كه ضروري است با كنار گذاشتن ديد تقليدي در اين زمينه به سمت نوآوري‌ها حركت كنيم.

اين عضو شورا عنوان كرد: بنده مخالفم كه اعضاي شوراي شهر به حوزه‌هاي اجرايي ورود پيدا كند و بخواهند در امر زيباسازي برخي از نظرات و ديدگاه‌هاي خودشان را القا كند بلكه بهتر آن است كه شورا در جايگاه تصميم‌‌گيري و برنامه‌ريزي حضور داشته باشد و كار اجرا را به شهرداري و سازمان‌هاي ذيربط واگذار كند.

افسانه با مفيد توصيف كردن سفر اعضاي شوراي شهر به خارج از كشور و مشاهده طرح‌هاي مختلف عمران شهري بيان داشت: به عنوان نمونه در سفري كه به ميلان داشتم با الگوبرداري از نحوه درختكاري اين شهر طرحي را در مسير ميدان بسيج تا صدا و سيما اجرا كردم كه حتي يك درخت در فضاهاي شهري نباشد و به جاي آن لكه‌هاي فضاي سبز مورد توجه و دقت نظر قرار گيرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي در پايان سخنان خود گفت‌: بنده معتقدم بايد از تجربيات مفيد و سازنده ساير كشورها استفاده كنيم اما اين ديدگاه‌ها و طرح‌ها و نظرات را بومي كرده و از آنها در حوزه خدمات شهري بهره بگيريم به طوري كه واجب‌تر از اعضاي شورا به شهردار پيشنهاد مي‌كنم مديران و روساي سازمان‌هاي شهرداري در ماموريت كاري به كشورهاي همسايه اعزام كنند تا از تجربيات و نگاه مديريتي آنها استفاده شود.

انتهاي پيام/62004/صا40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن