تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803010607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اردبيل در نشست با اعضاي شوراي شهر‌ و شهردار سرعين:جمعيت شناور سرعين در تخصيص اعتبارات لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اردبيل در نشست با اعضاي شوراي شهر‌ و شهردار سرعين:جمعيت شناور سرعين در تخصيص اعتبارات لحاظ شود
استاندار اردبيل گفت: جمعيت شناور سرعين در فصول مختلف شهر بايد در تخصيص اعتبارات استاني براي اين شهرستان مدنظر و ملاك كار قرار گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مجيد خدابخش صبح امروز در ديدار اعضاي شوراي شهر و شهردار سرعين كه با همراهي فرماندار و امام جمعه اين شهرستان در محل استانداري اردبيل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ورود ميليون‌ها مسافر به سرعين در طول سال و ارائه خدمات مطلوب به اين مسافران و گردشگران بايد در توزيع اعتبارات با نگاهي فرامنطقه‌اي و حتي فراملي سرعين را مدنظر و ملاك كار قرار دهيم تا بتوانيم توسعه همه‌جانبه اين شهر را در پذيرايي از گردشگران و مسافران در فصول مختلف سال شاهد باشيم.

وي يادآور شد: گردشگري به عنوان يكي از قابليت‌هاي عظيم و ترقي استان اردبيل مي‌تواند به كمك تحول اقتصادي اين استان بيايد چرا كه ما جذب سرمايه‌گذاران در اين حوزه مي‌توانيم درآمدهاي كلان را از توسعه زيرساخت‌هاي سرعين به دست آوريم كه بيش از هر زمان ديگر مي‌تواند اين كار به توسعه همه‌جانبه استان و افزايش سرانه درآمدي كمك كند.

استاندار اردبيل با اشاره به پايين بودن سرانه‌ درآمدي اين استان در قياس با كشور حتي تا رقم نصف درآمد ملي افزود: اگر توليد ثروت و افزايش ارزش‌افزوده و بهره‌وري را در استان اردبيل شاهد باشيم بهتر مي‌توانيم ديدگاه‌هاي خودمان را در اين حوزه به بخش‌هاي مختلف تسري داده و از اين ظرفيت استفاده كنيم.

خدابخش شوراي شهر و مجموعه خدمتگزاران اين شهر توريستي را يك ظرفيت مشاركتي و كارهاي جمعي مثبت و رو به جلو توصيف كرد و گفت: ما تاكيدمان بر همدلي و وفاق در كارهاي جمعي و حركت‌هاي گروهي است چرا كه مي‌توان از اين مسير نتايج و ثمرات مفيدي را به دست آورد.

اين مسئول تصريح كرد: سرعين از ظرفيت خوبي در بخش گردشگري و جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي براي توسعه همه‌جانبه برخوردار است كه اين توان و ظرفيت را بايد قدر دانست.

رئيس شوراي اداري استان ضرورت بازنگري در طرح جامع سرعين و توسعه فيزيكي محدوده شهر سرعين را يادآور شد و خاطرنشان كرد: در اين زمينه بايد اعضاي شوراي شهر و شهرداري با نگاه افق توسعه 20 ساله طرح‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي خود را ارائه كنند تا بتوانيم در بلند مدت تامين نيازمندي‌هاي شهر سرعين را مدنظر و ملاك كار قرار دهيم.

خدابخش ابراز داشت: نگاه بسته و كوتاه مدت در توسعه شهر سرعين خيانت به ظرفيت‌هاي عظيم گردشگري اين شهر است كه با اجتناب از نگاه كوتاه مدت مي‌توان حركت‌هاي موثر و تاثيرگذار را رقم زد.

وي ادامه داد: ما در تخصيص و توزيع اعتبارات از سال آينده جمعيت شناور سرعين را ملاك و مدنظر قرار مي‌دهيم و در كنار آن اميدواريم با همدلي اعضاي شوراي شهر، شهردار پرتلاش، فرمانداري و ديگر دلسوزان اين شهر سرعين در يك برنامه ميان مدت بتواند جايگاه حقيقي خود را بازيابد.

‌در اين جلسه شهردار سرعين در سخناني از برنامه‌ريزي ميان مدت و بلند مدت در توسعه و عمران شهري خبر داد و اظهار داشت: ما با همكاري اعضاي شوراي شهر برخي اقدامات اساسي را نظير احداث و تكميل كمربندي سرعين، جمع‌آوري آب‌هاي سطحي، حل مشكلات گره كور ترافيكي در هسته مركزي سرعين و ساماندهي چادرهاي حاشيه خيابان‌ها و پياده‌ورها با احداث كمپينگي در مسيري بيله‌درق برطرف كرديم و در دستور كار قرار داديم تا در فرصت باقيمانده براي فصل گردشگري بتوانيم اين مشكلات را برطرف كنيم.

رضا زنده دل تصريح كرد: بهمن ماه امسال جشنواره زمستاني در سرعين با توليت شهرداري و شوراي شهر سرعين برگزار مي‌شود كه انتظار مي‌رود اين جشنواره فرصتي را براي حضور گردشگران و سرمايه‌گذاران فراهم آورد تا بتوانيم درآمدزايي و ثروت عمومي شهر را افزايش دهيم.

وي از استاندار اردبيل خواست تا با تامين بخشي از منابع اعتباري در تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام سرعين اين مجموعه را كه در عرصه خدمات‌رساني پروژه‌هاي عظيم را در دستور كار قرار داده ياري كرده و آنها را كمك كند.

انتهاي پيام/62007/ش‌40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن