تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802767631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل ثبت احوال هرمزگان خبر دادايجاد گنجينه اسناد هويتي شهداي هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ثبت احوال هرمزگان خبر دادايجاد گنجينه اسناد هويتي شهداي هرمزگان
مديركل ثبت احوال هرمزگان از جمع‌آوري اسناد هويتي شهداي هرمزگان تحت عنوان گنجينه اسناد هويتي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، مهدي عسكري‌زاده عصر امروز در همزمان با نخستين روز از هفته ثبت احوال در حاشيه مراسم غبارروبي از گلزار شهداي بندرعباس و رونمايي از سند هويتي يكي از شهداي اين شهرستان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر اظهار داشت: شهداي بزرگوار جان خويش را در راه پاسداري از آب و خاك ميهن از دست دادند، امروز در نخستين روز هفته ثبت احوال پاسداران مرزهاي هويتي كشور با پاسداري مرزهاي آب و خاكي، دريايي و هوايي كشور تجديد ميثاق مي‌كنند.

وي ادامه داد: همانطور كه شهداي بزرگوار با خون خود و با جان و دل از مرزهاي كشور پاسداري كردند ما نيز تا آخرين نفس از مرزهاي هويتي كشور دفاع مي‌كنيم، همچنان كه شهدايي چون، شهيد «ارجمندي» را سازمان ثبت احوال در راه اين صيانت از دست داد.

مديركل ثبت احوال هرمزگان اذعان داشت: مجموعه ثبت احوال استان هرمزگان در راستاي تجليل از مقام شامخ شهداي گرانقدر اقدام به جمع آوري اسناد هويتي شهداي بزرگوار تحت عنوان گنجينه اسناد هويتي كرده است.

سردار عبدالرسول دانشمند، مشاور استاندار در امور ايثارگران نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر و تبريك هفته ثبت احوال به مجموعه ثبت احوال استان هرمزگان اعلام كرد: شهدا محور تداوم، شكوه، مجد و عظمت اسلام و انقلاب هستند و ما نيز بايد چون شهداي بزرگوار در راه حراست، پاسداري و صيانت از مرزهاي ايمان و عقيده چون آنان ثابت قدم بوده و از جانفشاني باكي نداشته باشيم.

وي يادآور شد: امنيت، آرامش و دستاوردهاي امروز كشور در عرصه‌هاي مختلف مديون ايثارگري و فداكاري شهداست و امروز در كنار تربت پاك شهدا بار ديگر براي پيروي و ماندن در مسير و راه بهترين شاگردان مكتب ولايت عاشورا و تلاش در جهت عزت و سربلندي روزافزون اسلام و مسلمين با يكديگر هم پيمان خواهيم شد.

اسحق دستگزين، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان نيز در اين مراسم ضمن تبريك هفته ثبت احوال به كاركنان و تقدير از اين اقدام اظهار داشت: شهدا چراغ راه هدايت ملتند و تا زماني كه ياد و خاطره شهدا به عنوان چراغ‌هاي هدايت جامعه زنده باشد، انقلاب نيز پايدار و استوار خواهد ماند.

وي افزود: شهدا راه عزتمندي را به ما آموختند و هر انساني كه طالب آزادگي است بايد با الهام گرفتن از شهيدان مسير راه و زندگي خود را انتخاب كند.

دستگزين همچنين با توصيف شهدا به عنوان سرمايه‌هاي عزت، افتخار و اقتدار ايران اسلامي، اظهار كرد: بدون شك اگر ايثار و فداكاري شهيدان نبود امروز ما نيز در اين موقعيت ايمن و آسوده قرار نمي‌گرفتيم.

در اين مراسم از سند هويتي شهيد محمد جعفري مقسمي با حضور بر سر مزار اين شهيد بزرگوار و با حضور خانواده شهيد رونمايي شد.

شهيد جعفري در سال 1342 در روستاي مقسم از توابع تخت متولد شد و پس از گذراندن دوران تحصيل خود در دبيرستان شهيد چمران راهي جبهه نبرد حق عليه باطل شد و در سال 1361 در عمليات فتح خرمشهر به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

همزمان با آغاز نخستين روز هفته ثبت احوال مدير كل و كاركنان ثبت احوال استان هرمزگان در معيت مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و سردار دانشمند مشاور استاندار هرمزگان در امور ايثارگران با حضور بر مزار شهداي گرانقدر بندرعباس بر مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند.

انتهاي پيام/88001/ذ40

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن