تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین هزینه تحصیل دانش‎آموزان نیازمند در مالاوی از طریق زکات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تامین هزینه تحصیل دانش‎آموزان نیازمند در مالاوی از طریق زکات خبرگزاری رسا ـ هزینه تحصیل دانش‎آموزان نیازمند و فقیر در کشور آفریقایی مالاوی از طریق زکات پرداخت شده به وسیله مسلمانان تامین می‎شود.



 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "On Islam"، مسلمانان کشور آفریقایی مالاوی از طریق پرداخت زکات، هزینه های تحصیل دانش آموزان فقیر این کشور را تامین می کنند. 
 محمد عثمان، مدیر ملی صندوق زکات مالاوی در این ارتباط می گوید: ما تلاش می کنیم که امید را به مردم بازگردانیم. شرایط ادامه تحصیل برای کودکانی که آینده نامطمئنی داشتند از طریق کمک های مسلمانان فراهم شده است.
 وی افزود: هزینه زکات های پرداخت شده به وسیله مسلمانان در راه تامین مخارج تحصیل کودکان نیازمند تاثیر زیادی بر سایر مردم مالاوی داشته و اعتماد آنان را به طور کامل به سوی مسلمانان جلب کرده است.
 مسلمانان مالاوی به تازگی تلاش زیادی برای جمع آوری زکات صورت داده و تعداد زیادی از دانش آموزان نیازمند را از این طریق مورد پشتیانی مالی قرار داده اند.
 مدیر ملی صندوق زکات مالاوی می گوید: حتی دانش آموزانی که در خانواده های بسیار فقیر و تنگدست مالاوی زندگی می کنند نیز می توانند به این ترتیب به ادامه تحصیل بپردازند.
 محمد عثمان خاطرنشان کرد که این صندوق برای تشویق مسلمانان به پرداخت زکات برنامه های تبلیغی بسیاری در میان نمازهای جماعت و سایر گردهمایی های اجتماعی مسلمانان تدارک دیده اند.
 
وی افزود: ما به مردم یادآوری می کنیم که زکات یک وظیفه دینی در اسلام بوده و پرداخت آن بر هر مسلمانی واجب است، پرداخت زکات لطف کردن نسبت به دیگران نیست بلکه انجام یک وظیفه دینی است.
 اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ در کشور آفریقایی مالاوی است.
 مسلمانان طبق آمارهای رسمی 12 و طبق آمارهای غیررسمی 36 درصد از جمعیت 14 میلیون نفری مالاوی را تشکیل می دهند./990/پ202/ع



۱۳۹۲/۱۰/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن