تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان:هزينه‎هاي برگزاري جشنواره فيلم فجر در اصفهان تامين نشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان:هزينه‎هاي برگزاري جشنواره فيلم فجر در اصفهان تامين نشد
مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: وزارت ارشاد هزينه‎هاي برگزاري جشنواره فجر در اصفهان را تأمين نكرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبي در نشست خبري با خبرنگاران اظهار كرد: فرهنگ كتاب و كتاب‌خواني نسبت به ساير حوزه‌ها بسيار مهجور واقع شده است.

وي افزود: در ايام‌الله دهه فجر همايش تجليل از خادمان فرهنگ مكتوب در اصفهان برگزار مي‎شود و كتاب‎هايي كه از ابتداي مهرماه سال 91 تا پايان شهريورماه 92 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان ارسال‌شده باشند، مي‎توانند در اين همايش شركت كنند.

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با مطلوب دانستن تمام اقداماتي كه در ترويج فرهنگ كتاب‌خواني صورت گرفته گفت: يكي از مشكلات مهجور ماندن فرهنگ كتاب‌خواني اشكالاتي است كه در شبكه توزيع كتاب وجود دارد كه بايد اين مشكلات مرتفع شود.

وي به ويژه‌برنامه‌هاي دهه فجر در اصفهان به برگزاري جشنواره فيلم فجراشاره و تصريح كرد: احتمال دارد جشنواره فيلم فجر امسال در اصفهان برگزار نشود.

قطبي مطرح كرد: از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد هزينه‎اي براي برگزاري جشنواره فيلم فجر در اصفهان تعلق نگرفته است.

اين مسئول بيان هزينه‎هاي اين جشنواره در اصفهان بيان كرد: براي ارسال فيلم‎هاي جشنواره فجر 300 ميليون تومان و براي هزينه‎هاي جانبي برگزاري جشنواره 200 ميليون تومان هزينه لازم است اما تاكنون اين هزينه‎ها تأمين نشده است.

قطبي در ادامه به تأسيس مركز رشد در اصفهان خبر داد و افزود: فناوري نرم بر فرهنگ و هنر تكيه دارد اين مركز نيز براي رشد فناوري در اصفهان تأسيس مي‎شود كه داراي بخش‎هاي علمي تحقيقاتي است.

وي در خصوص فروش كتاب خاطرنشان كرد: افزايش خريد كتاب علاوه بر افرايش سرانه مطالعه بر كاهش قيمت كتاب تأثيرگذاري ويژه‌اي دارد.

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: مبارزه با افزايش قيمت كتاب در گرو رونق‌بخشي به مطالعه است و تأثير زيادي در كاهش قيمت كتاب دارد.

انتهاي پيام/63019/ل30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن