تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804411348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران نقطه اوج مبارزه و مقابله با سلطه گران عالم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران نقطه اوج مبارزه و مقابله با سلطه گران عالم است
مشهد - خبرگزاري مهر: مركزبسيج دانشجويي مشهد درخصوص مذاكرات ژنو و بي اعتمادي به آمريكا طي بيانيه اي اعلام كرد: امروز نظام جمهوري اسلامي ايران نقطه اوج مبارزه و مقابله با سلطه گران و زورگويان عالم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مركز بسيج دانشجويي مشهد در خصوص مذاكرات ژنو در بيانيه اي آورده است: همچنان كه امام خامنه اي(مدظله العالي) فرمودند:"چالش اصلي مقابله نظام سلطه با پيام شوق آفرين انقلاب اسلامي است يعني،خودداري از ظلم و مظلوم واقع شدن."

در اين بيانيه آمده است: مبارزه با نظام سلطه اي كه با ادعاي كدخدايي جهان در برابر عدالت خواهي و حق طلبي ملت هاي مستضعف و مظلوم عالم ايستادگي كرده و سعي در چپاول و ويرانگري دارند به عنوان يك الگوي جهاني در آمده و منافع مستكبران را به خطر انداخته است، اين شياطين بارها و بارها بر كشورهاي جهان و منطقه ظلم ها روا داشته وبا چشم طمع به منافعشان دست درازي كردند، مدعيان حقوق بشر كه در چندين سال دو جنگ جهاني به راه انداخته و همه دنيا را در آتش جنگ خود مشتعل كردند، تاريخچه تلخ و محنت باري كه مايه ننگ بشريت است.

اين بيانيه مي افزايد: لذا همه اين دشمني ها و بهانه تراشيها نسبت به جمهوري اسلامي ايران كه تا كنون به كرات از سوي مستكبرين مورد هجوم سياسي، تبليغاتي و فرهنگي واقع شده و پيوسته هويت ملي و سياسي و ديني اين ملت را مورد مناقشه قرار مي دهند و موارد ديگر، همه آغازي بوده است بر پروژه نبرد نرم اسلام هراسي و ايران هراسي مستكبرين كه ريشه در فرهنگ و اعتقادات و باورها و آرمانهاي برگرفته از اسلام ناب اين ملت بزرگ دارد.

در اين بيانيه عنوان شده است: در طول عمر انقلاب اسلامي هر آنچه كه بر ملت ايران تحميل شده ،در جهت تامين منافع زياده خواهانه مستكبرين خصوصا امريكا بوده است كه از جمله مهم ترين آن ها :كودتاي 28 مرداد 1332 و روي كار آمدن رژيم منحوس پهلوي، كشتار مردم در قيام 15 خرداد 1342، ترور هاي داخلي، واقعه طبس، كودتاي نوژه، جنگ 8 ساله تحميلي، فتنه 78 ، حوادث كوي دانشگاه، فتنه 88، ترور دانشمندن هسته اي و نقشه هاي شوم و شكست خورده اي كه براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي طراحي كردند.

اين بيانيه مي افزايد: اما تاريخ گواه مقاومت، شجاعت و قدرت نظام مقدس جمهوري اسلاميست، ما در طول تاريخ درخشان انقلاب اسلامي هر آنچه به دست آورده ايم از جمله پيشرفت هاي علمي، هسته اي و غني سازي، هوا فضا، پزشكي و علوم ديگر با اتكا به نيروي ايمان و تكيه بر توان داخلي بوده است.

در ادامه اين بيانيه اعلام شده است: عليرغم عهد شكني، حق ناپذيري، خودبرتربيني و فريبكاري كه در تمام اقدامات آمريكايي ها ازجمله نتيجه مذاكرات هسته اي گذشته از طرف آنان صورت گرفت و ديري نپاييد كه به تعهدشان هم عمل نكردند و بلافاصله بعد از توافق چندين شركت ايراني را تحريم و حتي بالاتر ازآن در تريبون ها ملت ايران را تهديد به حمله نظامي كردند كه اين ياوه گويي ها جز عيان شدن ضعف و ناتواني و بدبختي دولتهاي خسران ديده ي غربي در برابر عزم و اراده ملت بزرگ ايران اسلامي نيست.

اين بيانيه تاكيد مي كند: فراموش نكنيد كه پاسخ ملت ايران در برابر هر گونه تهديد، تهديد است و ماجوانان اين مرزوبوم همراه بانداي رهبرمان ميگوييم كه هم آمريكا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژيم صهيونيستى در اين منطقه بداند، پاسخ ملت ايران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلكه هر گونه تهديدى، پاسخى خواهد بود كه از درون، آنها را از هم خواهد پاشيد و متلاشى خواهد كرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: آمريكا و متحدانش بدانند ما دانشجويان جوان مومن انقلابي و ملت هميشه سرافراز ايران همچون اسلاف و گذشتگان جنبش دانشجويي آرمانخواه و در راس آن استكبار ستيز هستيم و در مقابل ظلم، زورگويي، قلدر مابي و زياده خواهي سر تسليم فرود نخواهيم آورد و بدانيد كه ما لشگريان عشق با ايماني محكم و عزمي راسخ با تكيه بر نيروي عظيم ايمان به خدا و عشق به انقلاب، امام و رهبر عزيزمان با تلاش مضاعف در سنگر جهاد علمي از حقوق حقه علمي كشور در هر زمينه اي بخصوص هسته اي دفاع كرده وبا اعتماد به استعدادهاي داخلي خود مي توانيم نيازهاي كشورمان رابرطرف و با پيروي از امام امت، ولي امر مسلمين جهان ،امام خامنه اي (دامت بركاته) براي رسيدن به تمدن سازي نوين اسلامي و جهاني همت مي كنيم.

در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاهها ومراكزآموزش عالي مشهد مقدس در پايان سخني چند با تيم مذاكره كننده ايران قدرتمند اسلامي آمده است: بدانيد كه حمايت هاي بي دريغ ما تحت زعامت و هدايت مقام معظم رهبري پشت سر شماست و با اراده ونيروي عظيم ايمان و باور به توانايي هاي ملت ايران و اتكا به توانمنديهاي دروني كشور و جوانان مومن و حاضر در ميدان پيش برويد و با ديپلماسي انقلابي به پشتوانه صاحبان انقلاب گه ملت ايرانند از موضع برابر و در عين حال قاطع در مقابل طرف مذاكره كننده ظاهر شويد . يادآوري مي كنيم كه عزت ملت ايران از هر دستاورد ديگري مهم تر است.

همچنين اين بيانيه مي افزايد: سابقه اي كه اين جماعت مذاكره كننده غربي دارند،موجب بي اعتمادي ماست و گوياي عملكرد دوگانه آنها. نمونه چندباره آن را در نقض توافق نامه و اعمال تحريم هاي بيشتر عليه جمهوري اسلامي در عمل ديديم و در گفتارشان شنيديم. امام خامنه اي پيش از آن با توجه به تجارب قبلي جمهوري اسلامي در ديدار با مسئولين نظام در تير ماه فرموده بودند :"به مذاكره با امريكا خوشبين نيستم و امريكايي ها غير قابل اعتمادو غير منطقي هستند و در برخوردهايشان صادق نيستند. در تعامل با دنيا هنر اين است كه بتوانيد راه خود را ادامه دهيد . بدون آنكه طرف مقابل بتواند مانع حركت شما شود ."

در پايان اين بيانيه اعلام شده است: اينها قايل به حق ناپذيري مطلق وبه دنبال كسب منافع خودشان وتضعيف حركت و رشد فزاينده الگوپذيري سايرملل جهان ازانقلاب اسلامي هستند، هر گونه جنايت را نسبت به ملت ها مجاز مي دانند لذا با توجه به اين نكته كه قدرت برتر از آن اسلام است، مختصات خود را بشناسيد و با هوشياري كامل حركت طرف مقابل را رصد كنيد كه در اين صورت موفقيت از آن شما خواهد بود.

كد خبر: 2200836

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۷:۲۷

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن