تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقف تسهيلات نوسازي بافت فرسوده به زودي اعلام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سقف تسهيلات نوسازي "بافت فرسوده" به زودي اعلام مي‌شود
ايزدي با اشاره به اينكه ما به دنبال تنوع بخشي به وامها مانند وام وديعه، نوسازي و وام مقاوم‌سازي هستيم، گفت: سقف و ميزان تسهيلات نوسازي بافتهاي فرسوده به زودي اعلام مي‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، محمد سعيد ايزدي با اشاره به سياست تسهيلات‌دهي و آموزش در بافت‌هاي فرسوده اظهار داشت: قصد داريم علاوه بر اجراي سياست‌هاي نرم افزاري در حوزه سخت افزاري نيز اقداماتي را انجام دهيم.

وي در ادامه تصريح كرد: طي سالهاي گذشته 317 هزار و 621 سهميه براي نوسازي بافت‌هاي فرسوده ارائه شده كه از اين تعداد 297 هزار و 326 واحد به بانك‌ها معرفي شده است.

وي افزود: آنچه كه ما به دنبال آن هستيم تنوع بخشي به وامها مانند وام وديعه، نوسازي و وام مقاوم‌سازي است.

مدير عامل شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران گفت: در گذشته يك رقم مشخص به عنوان وام تعميرات پرداخت مي‌شد، كه در حال مذاكره با بانك مسكن براي تقويت اين وامها از وجوه اداره شده اين بانك هستيم.

ايزدي با اشاره به اينكه برخي ناپايداري‌هاي واحدهاي مسكوني با وام مقاوم‌سازي برطرف مي‌شود، گفت: سقف و ميزان تسهيلات نوسازي بافتهاي فرسوده را به زودي اعلام مي‌شود.

معاون وزير راه وشهرسازي در خصوص اينكه ارزش افزوده بالاي ساخت مسكن احتمال بي ميلي مالكان را به مقاوم سازي به دنبال دارد، افزود: هدف ما تمركز بر يك سياست خاص نيست، بلكه مقاوم سازي است كه آن هم در يك كارگروه شروع شده و معتقديم اين موضوع بيشتر در شهرهاي كوچك قابليت اجرا دارد و ممكن است در كلان شهرها از آن استقبال نشود.

با نوسازي در بافت‌هاي فرسوده، به ازاي هر 57 مترمربع ساخت و ساز يك شغل ايجاد مي‌شود كه به رونق اشتغال و حمايت از كار ايراني كمك مي كند و با تخريب هر واحد فرسوده شهري 3،2 (سه و دو دهم) واحد نوساز ايجاد مي‌شود كه به اصلاح سيماي شهري، جذب جمعيت جديد و به نوعي توسعه دروني شهرها و تجديد حيات در اين مناطق هم كمك مي كند.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن