تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799021766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت رو به مرگ خودروي كشور، جاده‌ها را به قربانگاه مردم تبديل كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صنعت رو به مرگ خودروي كشور، جاده‌ها را به قربانگاه مردم تبديل كرده است
رئيس كميسيون شورا‌ها و امور داخلي مجلس، با بيان اينكه با وجود بيش از ۲۰ دستگاه نظارتي در كشور تغيير مناسبي در ادراك فساد ايجاد نشده است گفت: از قوه قضائيه انتظار مي‌رود با قدرت و صلابت با عوامل و سران مفاسد اقتصادي برخورد كند.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ امير خجسته نماينده مردم همدان در مجلس در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز بهارستان، ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري شهادت اباعبدالله الحسين اظهار داشت: امروز پيام ايران اسلامي در سايه فرماندهي معظم كل قوا، پيام صلح، برابري، برادري، عدالت و پرهيز از هرگونه تنش، چالش، افراطي‌گري و خشونت در جهان است، ولي در هر زمان كه دست تجاوزگران قصد فتنه و سلب آسايش از ملت ايران را داشته باشند، فرزندان و جان بر كفان خميني كبير و آفرينندگان ۸ سال دفاع مقدس درس عبرتي به متجاوزان خواهند داد كه تا ابد خواب راحت بر آن‌ها حرام گردد.

وي در ادامه افزود: امروز به لطف بيكران الهي و با هدايت داهيانه مقام عظمي ولايت، جمهوري اسلامي در اوج قرار دارد و در بالا‌ترين سطح آمادگي رزمي و دفاعي قرار داشته و با اقتدار و عزت و توجه به حكمت و مصلحت، در مذاكرات هسته‌اي حاضر شده‌اند و در عرصه روابط بين‌الملل به لطف خداوند تبارك و تعالي موفقيت‌هاي خوبي كسب كرده‌اند كه به آن‌ها خداقوت مي‌گوييم.

رئيس كميسيون شورا‌ها و امور داخلي كشور ادامه داد: بي‌شك اين سطح بالاي رزمي و دفاعي در كشور مرهون وحدت، همدلي، انسجام و همگرايي در كشور طبق نظر رهبر معظم انقلاب است كه لازم است همه همكاران و تمام مديران ارشد نظام هوشيار باشند كه بيان هرگونه صحبت و نقل هر پيامي كه موجبات تضعيف وحدت ملي و سوء استفاده دشمن را به همراه داشته باشد، آسيب به وحدت ملي و جبران ناپذير است.

خجسته اظهار داشت: اين وحدت و همدلي در داخل كشور و موفقيت‌هاي بزرگ ملي و اسلامي در سطح جهاني و همچنين پيروزي‌هاي غرورآفرين حزب‌الله در لبنان و فلسطين و زمين گير شدن عوامل استكبار در سوريه و هلاكت تروريست‌هاي تكفيري، سلفي و وهابي سرمايه‌اي بس عظيم است كه نبايد از توجه به آن مغفول ماند، قطعا اين موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي لشكر اسلام بر يزيديان زمان‌‌ همان وعده الهي است.

وي در ادامه با تاكيد بر برخورد جدي با فساد در كشور گفت: مبارزه با فساد در همه ابعاد و شئون آن، مطالبه جدي مردم و رهبر معظم انقلاب بوده و يكي از ابزارهاي اصلي و مهم تحقق حماسه اقتصادي به شمار مي‌رود.

خجسته تصريح كرد: به نظر مي‌رسد كه وجود بيش از ۲۰ دستگاه نظارتي در كشور تغيير مناسبي در ادراك فساد ايجاد نكرده و لازم است با تمام دستگاه‌هاي نظارتي به خصوص وزارت اطلاعات، سازمان بازرسي و ديوان محاسبات توجه ويژه‌اي به امر نظارت داشته و از قوه قضائيه نيز انتظار مي‌رود با قدرت و صلابت ضمن برخورد زودهنگام با عوامل و سران مفاسد اقتصادي در كشور به جهت روحيه مقابله با فساد و ايجاد اميد در بين مردم و دادن درس عبرت به مفسدين و خائنين بيت المال پس از طي سريع مراحل دادرسي، اين افراد در ميدان آزادي و در ملاءعام حكم خداي تبارك و تعالي در موردشان اجرا و اعدام گردند.

نماينده مردم همدان به وضع صنعت خودرو در كشور اشاره كرد و گفت: صنعت رو به مرگ خودرو در كشور نه تنها نوآوري در توليد خودرو نداشته، بلكه با توليد خودروهاي غير استاندارد و بي‌كيفيت، جاده‌هاي كشور را تبديل به قربانگاه مردم عزيزمان كرده و توجه جدي به افزايش استانداردهاي ساخت خودرو در كشور وجود ندارد.

رئيس كميسيون شورا‌ها و امور داخلي مجلس در بخش ديگري از نطق خود به اعتبارات در نظر گرفته شده در بودجه در حوزه ايثارگران اشاره كرد و گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه ايثارگران به خصوص پرداخت معوقات آزادگان، جانبازان و خانواده‌هاي معظم شهدا كافي نبوده، نبايد پاسخ ايثار و مجاهدت اين عزيزان به اين شكل داده شود كه حقوق مسلمشان معوقه گردد.

خجسته ادامه داد: تامين معيشت مردم براساس تورم در سال گذشته حداقل اين موضوع را مي‌طلبد كه طبق قانون افزايش حقوق كاركنان تا ۴۰ درصد در نظر گرفته شود، لذا تقاضا مي‌شود در تصويب بودجه، اين مهم در نظر گرفته شود، بالاخص فرهنگيان كه بايد تامين شوند تا بتوانند به نحو احسن فعاليت كنند.

نماينده مردم همدان اظهار داشت: اكنون با آغاز كار دولت تدبير و اميد انتظار مي‌رود با توجه به مفاهيمي چون شايسته سالاري و بهره‌مندي از مديران ولايي، توانمند، كارآمد و نخبه به خصوص ايثارگران سرافراز به دور از گرايش‌هاي سياسي و جناحي در اولويت كار دولت به عنوان حماسه سياسي در دستور كار قرار گيرد.

وي در ادامه به مشكلات حوزه انتخابيه خود اشاره كرد و گفت: استان همدان به عنوان قطب تاريخ و تمدن ايران اسلامي، نيازمند تامين برخي مولفه‌ها و زيرساخت‌ها از جمله تكميل راه آهن تهران_ همدان، ملاير_ همدان كه ۲۰ سال از آن مي‌گذرد، ضروري است.

خجسته ادامه داد: اتمام ساخت سد‌ها و نيروگاه‌هاي همدان، تامين برق و اصلاح وضعيت نيروگاه اين استان، توجه به صنعت همدان كه متاسفانه فشل گرديده، اتمام كار گذرگاه‌هاي شرقي و غربي، توجه به ساخت قطار شهري همدان توجه جدي را مي‌طلبد.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن