تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820457898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي قهرمان! معرفت هم از صفات پهلواني است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آقاي قهرمان! معرفت هم از صفات پهلواني است!
قهرمان المپيكي پرتاب ديسك ايراني، در مصاحبه با يكي از رسانه‌هاي فارسي‌زبان خارج از كشور گفته كه پس از المپيك لندن، «هيچ» امكاناتي در اختيار او قرار نگرفته و «هيچ» كدام از وعده‌هاي داده شده به او محقق نشده است.
بار ديگر اعتراض‌هاي احسان حدادي، خبر‌ساز شد و اين ‌بار گفت‌وگوي اعتراض‌آميز او با بي‌بي‌سي فارسي، موجب شد تا عده‌اي به او انتقاد كنند و شيوه او را نپسندند. حدادي كه پيش از اين، يك بار از همراهي تيم ملي انصراف داده بود، اين بار نيز محقق نشدن وعده‌ها را بهانه اعتراضات خود قرار داد و در گفت‌وگو‌ با بي‌بي‌سي فارسي آنها را بيان داشت.

به گزارش «تابناك»، رسيدگي به وضعيت ستاره‌ها و قهرمان‌‌هاي ملي، همواره يكي از موضوعات محل اعتراض ورزشكاران كشورمان بوده و كم نديديم كه قهرمان‌هاي المپيكي و جهاني از نابساماني وضعيت خود بنالند و محقق نشدن وعده‌ها را دست‌آويز اعتراضات خود قرار دهند؛ اما برخي بر اين باورند كه اين موضوع، ‌گاه به‌ دستاويز هميشگي براي هميشه معترض بودن برخي از اين چهره‌ها ‌تبديل مي‌شود.

اتفاقي كه در اين هفته براي احسان حدادي افتاد و گفت‌وگوي يك طرفه او با بي‌بي‌سي فارسي، اعتراضات فراواني را به دنبال خود آورد.

بنا بر اين گزارش، حدادي بر اين باور است، ‌پس از آنكه در المپيك لندن مدال برنز كسب كرده در ايران براي او «هيچ» كاري نشده است.

او همچنين گفت، در اين مدت «هيچ» امكاناتي از سوي مسئولان در اختيار او قرار نگرفته و به قول‌هايشان وفا نكرده‌اند و ‌دروغ‌هاي بسياري به او گفته‌اند‌».

در اين باره بايد گفت، شايد شرايط پس از ‌‌قهرماني در المپيك براي احسان حدادي مانند ديگر قهرمان‌هاي ما، آنچنان كه مطلوب آنهاست، فراهم نبوده، اما اين گونه يكسويه هم ماجرا را روايت كردن و قضاوت كاملا يك‌طرفه هم كمال بي‌انصافي است.

به هر حال، همه مي‌دانيم كه زير‌ساخت‌هايي ورزشي در كشور ما چندان توسعه يافته نيست و بسياري از قهرمانان ما با پشتوانه استعداد و توانايي شخصي خود و نيز به كمك‌‌ ديگر امكانات، موفق به كسب موفقيت‌هاي درخور ورزشي شدند، ولي هيچ گاه ‌اين گونه نبوده كه ساختار ورزش ايران «هيچ» امكاناتي در اختيار قهرمانان نگذارده باشد و به «هيچ» كدام از وعده‌هايش عمل نكرده باشد.

همه آنهايي كه گفت‌وگوي حدادي را در بي‌بي‌سي فارسي ديده‌اند، از سخنان يك‌طرفه آقاي قهرمان كمي رنجيده شدند؛ جايي كه قهرمان المپيك ايران با خيا‌لي آسوده‌‌ گفت: «من دليلي نمي‌بينم كه ديگه بخوام براي ايران مسابقه بدم»

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن