تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 20 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799785677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گود هم خبري از منش پهلواني نبودمُهر بي‌اخلاقي بر انتخابات فدراسيون ورزش زورخانه‌اي/ طالقاني حالا يك غريبه است!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گود هم خبري از منش پهلواني نبودمُهر بي‌اخلاقي بر انتخابات فدراسيون ورزش زورخانه‌اي/ طالقاني حالا يك غريبه است!
مجمع انتخاباتي فدراسيون كشتي پهلواني و ورزش باستاني، با انتخاب فرهاد طلوع‌كيان به عنوان رئيس برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مجمع عمومي و انتخاباتي فدراسيون كشتي پهلواني و ورزش باستاني، صبح ديروز به رياست نصرالله سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان در آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار شد كه در نهايت فرهاد طلوع‌كيان با كسب 17 راي (حداقل راي با توجه به قانون نصف به علاوه يك آرا) براي 4 سال به عنوان رئيس جديد اين فدراسيون انتخاب شد.

البته اين مجمع چندان خالي از حاشيه هم نبود به طوري‌كه از همان ابتدا با اخراج رئييس هيئت استان مركزي توسط رئيس مجمع، مجمع وارد چالش شد.

پيش از شروع رسمي مجمع، سجادي با بيان اينكه انتخابات هيئت استان مركزي به دليل شكايات فراوان مورد تأييد وزارت ورزش نيست، خواستار ترك مجمع از سوي رئيس هيئت مركزي شد. همين موضوع كافي بود تا مجمع خود را آماده حواشي جديدتري كند.

اما اين پايان كار نبود؛ محمدرضا طالقاني، كه به مدت 11 ماه سرپرستي اين فدراسيون را بر عهده داشت تا روز قبل از انتخابات و با توجه به توافقاتي كه با مسئولان وزارت ورزش داشته است منتظر صدور مجوز (با توجه به قانون منع حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسيون‌ها) براي حضور در انتخابات بود كه در اواخر ساعات كاري روز گذشته به وي اعلام كردند مجوز حضور در انتخابات را ندارد؛ وي نيز عنوان كرد براي تشكر از همكاران خود در مجمع حاضر خواهد شد.

طالقاني كه در اواسط مجمع قصد ورود به جلسه را داشت كه با ممانعت مسئولان حراست مواجه شد و به وي اجازه ورود به سالن داده نشد كه اين موضوع با ناراحتي سرپرست فدراسيون كشتي پهلواني و ورزش باستاني همراه بود. برخي از مسئولان برگزاري جلسه از جمله ناصر طالبي، مسئول هماهنگي معاونت ورزش حرفه‌اي و قهرماني، براي دلجويي از طالقاني به جلوي درب سالن رفتند.

البته اين اتفاق در حالي‌ رخ داد كه پيش از اين گفته مي‌شد وزير ورزش براي حضور طالقاني در انتخابات چراغ سبز نشان داده است و مجوز شركت وي در انتخابات صادر شده است، اما با اين وجود طالقاني حتي اجازه ورود به سالن انتخابات را پيدا نكرد.

نكته‌اي كه در اين بين بيش از هر چيز جلب توجه مي‌كرد مهر بي‌اخلاقي بر انتخابات فدراسيوني است كه پسوند پهلواني را يدك مي‌كشد. تمام اهالي ورزش و حتي مردم عادي هم، كم‌وبيش محمدرضا طالقاني را كه سال‌ها در ورزش ايران حضور داشته به خوبي مي‌شناسند و با روحيات وي آشنا هستند. چنين برخورد و رفتاري با يكي از پيشكسوتان ورزش، توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان دور از مرام پهلواني و جوانمردي بود. چه ايرادي داشت كه به طالقاني هم اجازه داده مي‌شد تا براي دقايقي در اين مجمع حاضر شده و حتي صحبت كند.

مگر مسئولان مدعي نيستند كه از هيچ‌كدام از كانديداها در انتخابات فدراسيون‌ها حمايت نمي‌كنند، پس ديگر نگران چه بودند؟

حال چطور مسئولان وزارت ورزش (نصرالله سجادي) در حالي‌كه خود به طالقاني گفته بودند كه مشكلي براي حضور در مجمع ندارد به ناگاه نظرشان تغيير كرد و چنين برخوردي با اين پيشكسوت ورزشي كردند؟

طالقاني مي‌گويد كه حتي به وزير گفته است كه اجازه كناره‌گيري از فدراسيون را به او بدهد، اما گودرزي تأكيد داشته است كه بماند و كار كند.

حال چطور در اين مدت كوتاه نظرات اين همه دچار تغيير شده است، سوالي است كه مسئولان وزارت ورزش و جوانان بايد پاسخگوي آن باشند.

انتهاي پيام/خ

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن