تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوين: بايد درحيطه تكنولوژي برنامه داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: استاندار قزوين: بايد درحيطه تكنولوژي برنامه داشته باشيم
استاندار قزوين گفت: امروز در دنيايي قرار گرفتيم كه تكنولوژي و مسئله ديجيتال وارد همه سطوح و لايه‌هاي زندگي شده است و در مقابل اين پديده بايد برنامه داشته باشيم.


به گزارش خبرگزاري برنا از قزوين؛ مرتضي روزبه با حضور در نمايشگاه بين المللي قزوين، از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال بازديد كرد و در اين بازديد با بيان اين مطلب افزود: مديران، مسئولين و مجريان و مردم بايد با توجه به فرصت‌ها و تهديدات موجود در اين عرصه هم با نگاه مثبت و هم با نگاه منفي ورود پيدا كنند و نقش تعاملي را جايگزين نقش متقابلي كنند.

وي با اشاره به فرهنگ غني اسلامي و ايراني افزود: با توجه به فرهنگ غني ايران بايد با اعتماد به نفس بالا در توسعه رسانه هاي ديجيتال و در چارچوب فرهنگ اسلامي – ايراني پيش رويم.

روزبه برگزاري نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال را در جهت توسعه اين بخش مناسب ارزيابي كرد و در ادامه تصريح كرد: برگزاري اين چنين نمايشگاهي به مديران ديد خواهد داد همانطور كه اين ديد در مقابل ذهنيت تا قبل از ورود به نمايشگاه بود نيز ايجاد شد.

استاندار گفت: نقش رسانه‌هاي ديجيتال در ارائه اطلاعات، انعكاس فعاليت‌ها و اقدامات و فرهنگ اگر مانند آينه شفاف عمل شود و مطالب بصورت واقعي ارائه شود بسيار مهم و بي بديل است اما در بعضي مواقع بجاي اصلاح آبرو و چشم را كور مي‌كنيم اين تحول بزرگ كه با سرعت در حال حركت و توسعه است بايد مديريت شود.

روزبه در ارائه به موضوع جنگ نرم و نقش رسانه‌هاي ديجيتال در اين عرصه اشاره و افزود: بايد خودمان را مسلح و تجهيز كنيم و موضع فعال داشته باشيم چرا كه اگر منفعل باشيم و فقط به نگاه منفي به عرصه ديجيتال داشته باشيم قطعاً مغلوب خواهيم شد.

وي تصريح كرد: در زمان جنگ تحميلي هر زمان كه خود سرعمل مي‌شد عمليات موفقيت آميز نبود اما هر جا كه برنامه و نقش راه داشتيم پيروز مي‌شديم در زمان حال نيز اين چنين است و بايد با يك مديريت و رهبري واحد و يك نقشه راه در اين بخش وارد شد و تهديدات را به فرصت تبديل كرد.

لازم به توضيح است اين نمايشگاه با حضور 40 شركت در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي، آموزشي بازي هاي رايانه اي و نرم افزاري خبر رسانه‌اي در استان قزوين در محل نمايشگاه هاي بين المللي در حال برگزاري است.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن