تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصي مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات خراسان رضوي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بخش خصوصي مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات خراسان رضوي باشد
مشهد - خبرگزاري مهر: دبيركل خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با تاكيد بر فعاليت بخش خصوصي، گفت: بخش خصوصي مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات اين استان باشد لذا مسئولان خراسان رضوي بايد به اين بخش اجازه فعاليت دهند.

محسن شركا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در حال حاضر اقتصادي پويا و فعال است كه بتواند از ظرفيت توليدكنندگان و بخش خصوصي در كنار هم استفاده كند.

وي با بيان اينكه عدم استفاده و بهره‌گيري از توان داخلي و بخش خصوصي بزرگترين ضربه را به اقتصاد وارد مي آورد، افزود: تجربه نشان داده است كه هيچ گاه كمك‌هاي دولتي حلال مشكلات نبوده اند بنابراين بايد با استفاده از بخش خصوصي به مسائل و معضلات براي هميشه خاتمه داد.

دبير كل خانه صنعت، معدن و تجارت ايران تصريح كرد: اجازه فعاليت به بخش خصوصي يكي از دغدغه‌هاي اصلي اين بخش است و امروز بهتر است بخش خصوصي شناسايي شده و اجازه فعاليت به آن بدهند چرا كه اگر دولت از بخش خصوصي حمايت كند اين بخش تمامي پتانسيل‌هاي خود را براي توسعه هزينه مي كند.

وي عنوان كرد: هم اكنون ورود بخش خصوصي در عرصه هاي مختلف قدري سخت است زيرا اقتصاد اين كشور با تكيه‌ تاريخي به نفت همواره نيازي به فعاليت مردم و بخش خصوصي نداشته بنابران در حال حاضر دولت يازدهم بايد به وعده هاي خود در زمينه فعاليت پررنگ بخش خصوصي جامه عمل بپوشاند.

شركا با اعلام اينكه در دهه هاي اخير برنامه خصوصي سازي توسط بسياري از كشورهاي در حال توسعه دنبال شده، بيان كرد: خصوصي سازي يكي از اجزاء برنامه هاي اصلاحات ساختاري است كه هدف آن دستيابي به كارايي بالاتر بنگاه ها و رسيدن به رشد اقتصادي است.

به گفته وي با اجراي سياست هاي خصوصي سازي زمينه براي كاهش هزينه هاي دولت فراهم مي شود.

كد خبر: 2200310

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۰۸:۳۵

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن