تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خردادماه درهاي باغ صبا به روي شهروندان باز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خردادماه درهاي باغ صبا به روي شهروندان باز مي شود
سرمايه گذار پروژه مركز نمايش هاي آئيني صبا در جمع هنرمندان از افتتاح اين مركز طي خرداد ماه سال آينده خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران فرهنگ مظفر ،رئيس دانشگاه هنر اصفهان و سرمايه گذار پروژه مركز نمايش هاي آئيني صبا در جمع هنرمندان اظهار كرد : اين مجموعه توسط دكتر احمدي از اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي طراحي شده است و در نوع خود به عنوان نخستين green roof در فضاي شهري هنري محسوب مي شود.

مظفر افزود : اين پروژه شامل چهار سالن امفي تئاتر است كه دو سالن فرعي و دو سالن اصلي است.

وي اظهار كرد : كل سالن اصلي مركز نمايش هاي آئيني صبا متحرك است و تا منفي چهار متر و 90 سانتي متر شيب منفي دارد به طوري كه كل اين تجهيزات از كانادا وارد كشور شده است و در زمان نصب ناظران خارجي در اين پروژه كم نظير حضور فعال داشته اند.

رئيس دانشگاه هنر اصفهان يكي از دلايل اهميت اين پروژه را بهره مندي از به روزترين تكنولوژي صحنه تئاتر در جهان خواند و گفت : بدون هر حركت اضافه اي هر بخش از صحنه امكان كنترل وزن 5 تن را دارد و خطا در ايجاد هر بخش از فضاي اين سالن تئاتر كمتر از دهم ميلميمتر بوده است كه اين روند نشان دهنده توجه به همه استانداردهاي جهاني است .

به گفته مظفر كنترل تمام سالن اصلي اين مركز به شكل كامپيوتري و هدايت ماشيني است و سالن اين مركز امكان برگزاري نمايش به شيوه اي را دارد كه تماشاگران در مركز سالن باشند و نمايش در محوطه اطراف آنها جريان داشته باشد.

در اين بازديد جاويد رشيدي ، مريم كاظمي ، مريم معترف ، سياوش تهمورث ، پري صابري ، داوود فتحعلي بيگي ، وحيد لك ، اتابك نادري ، دكتر سعيد اسدي ، دكتر محمد حسين ناصربخش ، رضا صابري ، شكرخدا گودرزي ، حسن باستاني ، اسماعيل خلج ، محمدرضا الوند ، جلال تجنگي ، پيمان شريعتي ، احترام برومند ، مهدي حاجيان و پريسا مقتدي حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش هنرمندان حاضر در اين برنامه از مشاهده تجهيزات مدرن سالن مركز نمايش هاي آئيني صبا خرسند شدند و ابراز اميدواري كردند كه هر چه سريعتر اين مركز به مرحله راه اندازي برسد.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن