تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804229373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بزرگ در سكوت خبري!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جشنواره بزرگ در سكوت خبري!
فهيمه پناه‌آذر در روزنامه تهران امروز نوشت:

با آغاز روزهاي ابتداي زمستان، كمتر از يك ماه به برگزاري سي‌ودومين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر باقي مانده است. جشنواره‌اي كه امسال به دبيري «اسماعيل عاليزاد» برگزار مي‌شود. اين دوره از جشنواره از بيست‌وششم دي ماه تا دهه اول بهمن ماه در تهران و استان‌هاي ديگر برگزار مي‌شود و علاوه بر رقابت گروه‌هاي داخلي،‌ گروه‌هاي خارجي نيز در اين دوره از جشنواره همچون دوره‌هاي قبل حضور دارند.

نكته قابل تامل و توجه انصراف گروه‌هاي نمايشي در روزهاي اخير است. جشنواره امسال با انصراف برخي گروه‌هاي شركت كننده روبه روست و تاكنون برخي گروه‌ها به دلايل مختلف از ادامه حضور در اين جشنواره انصراف داده‌اند. البته اين اتفاق، اتفاق جديدي نيست. يك بار ديگر در دولت دهم نيز چنين اتفاقي افتاد و بسياري از گروه‌هاي نمايشي از شركت در جشنواره فجر انصراف دادند. اكثر اين گروه‌ها به‌خاطر نداشتن فضاي تمرين و كمبود وقت، انصراف خود را از حضور در جشنواره سي‌ودوم فجر اعلام كرده‌اند. از جمله اين گروه‌ها مي‌توان به گروه كارگردان‌هايي چون «عباس غفاري»، «اميرحسين شفيعي»، «شهاب‌الدين حسين‌پور»، «سمانه زندي‌نژاد»، «ايوب آقاخاني» و... اشاره كرد.

درست است كه گروه‌ها اكثرا به دليل كمبود وقت و نبود شرايط سخت‌افزاري انصراف داده‌اند، اما عدم پاسخگويي مسئولان اين جشنواره از جمله دبير به بهانه نبود وقت براي مصاحبه باعث شد كه به سراغ دبير اجرايي اين جشنواره برويم.

«مهدي شفيعي» دبير اجرايي اين دوره از جشنواره تئاتر فجر درباره انصرافي‌ها از جشنواره به تهران امروز مي‌گويد: «البته تعداد انصرافي‌ها آنقدر زياد نيست ولي فراخوان جشنواره كه منتشر شد، همه شرايط در آن مشخص بود. بعضي از گروه‌ها، متن‌هايشان را به دفتر جشنواره ارسال كردند كه بعد از خوانده و تاييد شدن، نتوانستند خودشان را با شرايط جشنوراه وفق دهند براي همين از شركت در جشنواره انصراف دادند. اين افراد همچنين به اين خاطر كه نتوانستند خودشان را با زمان اجراها هماهنگ كنند، كنار كشيدند. البته بعضي از اينها در گروه‌هاي ديگر هم همكاري دارند.» او در پاسخ به اينكه چرا گفته مي‌شود كه علت انصراف اين گروه‌ها به خاطر نبود سالن براي اجرا و امكانات سخت‌افزاري اينچنيني است؟ مي‌گويد: «اتفاقا هيچ گروهي به خاطر نبود فضاي تمرين يا زمان اجرا انصراف نداد. اتفاقا ما امسال علاوه بر سالن‌هاي موجود، بخش خصوصي را نيز وارد كرديم و حدود 10-12 پلاتو نيز از بخش خصوصي براي تمرين‌ها اجاره كرديم كه هيچ‌كدام از گروه‌ها تا به حال ناراضي نبوده‌اند. الان گروه‌ها به نوبت در حال تمرين هستند و خيلي هم از تمرين‌شان راضي هستند.»

او ادامه مي‌دهد: «تلاش ما اين بوده كه جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بهتر شود. آسيب‌شناسي دوره قبل را انجام داده‌ايم و سعي كرده‌ايم تاحد امكان نقايص را برطرف كنيم.» او درباره بخش بين‌الملل نيز توضيح مي‌دهد كه: «براساس فراخوان استقبال از كشورهاي اروپايي و كشورهاي همسايه خيلي خوب بود. اميدوارم تا آخر هفته بتوانيم گروه‌هاي شركت‌كننده خارجي را معرفي كنيم.»

اما اين روزهاي جشنواره در سكوت خبري سپري مي‌شود، به‌طوري كه به نظر مي‌رسد روابط‌عمومي جشنواره بسيار خاموش عمل مي‌كند! شفيعي درباره اين موضوع نيز مي‌گويد: «اين سكوت خبري خاصيت اين روزهاي جشنواره است. هنوز داوري‌ها انجام نشده است و نتايج مشخص نيست.ان‌شاءالله تا هفته آينده خبرهاي خوبي منتشر خواهد شد.»

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن