تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805031876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب يلداي خود را ديجيتالي تر كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شب يلداي خود را ديجيتالي تر كنيد
گوشي موبايل و تبلت شما ابزاري بسيار قدرتمند است كه مي‌تواند ياري‌رسان خوبي براي سرگرمي خانوادگي شما باشد. اگر يكي از توليدات جديد موبايل را در اختيار داريد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه از فناوري MHL پشتيباني مي‌كند.


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با چشم برهم‌زدني فصل پاييز به انتهايش نزديك شد و​به شب يلدا رسيديم. شبي كه بلندترين شب سال است و طي سنتي پسنديده، اقوام، فاميل، آشنايان و دوستان دورهم جمع مي‌شوند تا اوقات خوشي در كنار هم داشته باشند. از آنجا كه انواع وسايل ديجيتال به زندگي ما نفوذ كرده و تقريبا در هر جايي يكي از آنها پيدا مي‌شود، اين بار مي‌خواهيم سراغ دستگاه‌هاي ديجيتالي‌مان برويم تا ببينيم اين دستگاه چگونه مي‌تواند شبي خاطره‌انگيزتر برايمان پديد آورد؟

شبكه را آماده كنيد

قطعا در انواع دورهمي‌هاي خانوادگي و دوستانه عكس و فيلم‌هايي ثبت و آنها را در هاردديسك كامپيوترتان ذخيره كرده‌ايد، اما واقعا جمع‌كردن تمام افراد خانواده در اتاق و نمايش اين عكس‌ها در صفحه نمايش نه‌چندان بزرگ كامپيوتر چندان جالب نيست. (كمبود جا براي نشستن در اتاق نيز مشكل ديگري است كه نياز به گفتن ندارد!) اينجاست كه شبكه بيسيم خانگي شما به كمكتان خواهد آمد و اين فرصت را فراهم مي‌كند تا بتوانيد عكس‌ها و فيلم‌هايتان را روي تلويزيون تماشا كنيد.

در اينجا فناوري DLNA كمك حال شما خواهد بود و خوشبختانه به نرم‌افزار خاصي هم نياز نخواهيد داشت! نرم‌افزار Windows Media Player كه هميشه از ظاهر نه‌چندان جالب و كاربر پسند آن ايراد مي‌گيريم، مي‌تواند نقش يك سرور نمايش فيلم و عكس را نيز ايفا كرده و فايل‌هاي چند رسانه‌اي شما را روي شبكه به اشتراك بگذارد. در سمت ديگر، مي‌توانيد نوت‌بوك خود يا يكي از دوستانتان را كه به شبكه متصل است به تلويزيون وصل كرده و فايل‌ها را روي تلويزيون تماشا كنيد.

همراه قدرتمند

گوشي موبايل و تبلت شما ابزاري بسيار قدرتمند است كه مي‌تواند ياري‌رسان خوبي براي سرگرمي خانوادگي شما باشد. اگر يكي از توليدات جديد موبايل را در اختيار داريد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه از فناوري MHL پشتيباني مي‌كند. به كمك اين فناوري مي‌توانيد گوشي را از طريق يك مبدل مخصوص و كابل HDMI به تلويزيون متصل كرده و محتويات موبايلتان را روي تلويزيون به نمايش بگذاريد. در ضمن اگر گوشي را به شبكه بيسيم خانگي متصل كنيد، مي‌توانيد از فناوري DLNA استفاده كرده و اينبار به جاي نوت‌بوك، به كمك موبايلتان عكس‌ها و فيلم‌هاي ذخيره‌شده روي كامپيوتر را روي صفحه نمايش موبايل يا روي تلويزيون به نمايش بگذاريد. خوبي اين روش اين است كه مي‌توانيد فيلم‌ها و عكس‌هايي را كه همين امشب از اعضاي خانواده گرفته‌ايد بدون فوت وقت براي آنها پخش كنيد تا لذت ببرند.

Miracast دوست داشتني

اينبار با روشي جالب و بسيار راحت در اتصال دستگاه‌هاي موبايل به تلويزيون آشنا خواهيم شد كه ديگر نه به كابل نياز دارد و نه به شبكه بيسيم خانگي. فناوري Miracast اين امكان را فراهم مي‌كند تا گوشي يا تبلت شما مستقيم و به صورت بيسيم به تلويزيون متصل شود. براي انجام اين كار بايد تلويزيوني داشته باشيد كه از اين فناوري پشتيباني كند. همچنين گيرنده‌هاي خاصي همچون D-Link DSM-260با اتصال به تلويزيون‌هاي فاقد Miracast امكان انتقال تصاوير از گوشي به تلويزيون را امكان‌پذير مي‌كنند.

زيبايي انتقال فايل‌هاي تصويري و ويدئويي به تلويزيون، چهره‌هاي متعجب بزرگ‌ترهاي فاميل است كه حتما سري تكان خواهند داد و از پيشرفت تكنولوژي اظهار تعجب خواهند كرد. اگر كمي زرنگ باشيد مي‌توانيد پدر و مادربزرگ‌ها را به حرف درآورده و از آنها بخواهيد دنياي امروز را با جواني‌هاي خودشان مقايسه كنند. شك نكنيد كه شنيدن اين داستان‌ها لذت‌بخش خواهد بود.

وقت بازي است

قرار است در شب يلدا سرگرم شويم و به همين دليل بازي‌هاي مختلف نيز نقش مهمي در اين ميان خواهند داشت، اما قرار نيست با بازي‌هاي پيچيده حوصله همه را سر ببريم. به همين دليل در چنين موقعيت‌هايي بازي‌هاي ساده كه اغلب افراد قادر به انجام آن هستند، مفيد واقع خواهند شد. اگر360 XBOX داريد و به خاطر درس و مشق آن را در كمد قايم كرده‌ايد، بهتر است آن را براي چنين شبي آماده كنيد و به صورت گروهي به انجام بازي‌هايKinect بپردازيد.

كينكت يا همان حسگر معروف شركت مايكروسافت كه مي‌تواند حركات بدن شما را درك كرده و به كاراكترهاي داخل بازي منتقل كند، موجب مي‌شود همه اعضاي خانواده در رقابت براي بردن يك بازي، ساعت‌ها با حركات عجيب و غريب بدن موجب تفريح و خنده اطرافيان را فراهم آورند. بد نيست چند بازي ساده هم روي تبلت خود داشته باشيد.

بازي‌هايي همچون Sheep Happens، Temple Run، Angry Birds، Subway Surfer، Tetris، Fruit Ninja و... همگي بازي‌هاي ساده‌اي هستند كه هر كسي قادر به انجام آنهاست و مي‌توان به طور نوبتي به انجام آنها و كسب امتياز پرداخت. بازي‌هاي قديمي‌تر گروهي همچون منچ و مار و پله نيز براي گوشي‌ها و تبلت‌هاي هوشمند وجود دارد؛ پس آنها را نيز از قلم نيندازيد!

سرگرمي فقط به بازي‌ها خلاصه نمي‌شود و مي‌توانيد از نرم‌افزارهايي همچون Google Earth استفاده كرده و در نقاط مختلف دنيا سير كنيد يا سراغ نرم‌افزار‌هاي خنده‌دار دوربيني همچون Funny Cameraو Photo Wrap رفته و عكس‌هاي بامزه‌اي از اطرافيان تهيه كنيد. براي تهيه اين بازي‌ها روي تلفن همراهتان كافي است به برنامك بازار يا فروشگاه‌هاي مجازي فروش اپليكيشن مراجعه كنيد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن