تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اين كارهاي خانگي پوست خود را سفيد كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: با اين كارهاي خانگي پوست خود را سفيد كنيد
راه حل هاي بسيار ساده براي سفيد كردن پوست به صورت طبيعي وجود دارد صورت خود را با ملايمت با صابون بشوريد و سپس با يك پارچه پنبه اي نرم روي صورت خود ماساژ دهيد تا پوست هاي مرده صورت از بين برود.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،به نقل از داروغذا، اين كار به لايه برداري سلول هاي مرده پوست كمك مي كند و اولين گام براي سفيد كردن پوست است.

لايه برداري كنيد

وقتي پوست خود را لايه‌برداري كنيد، سلول‌هاي مرده پوست‌تان از بين مي‌رود. اين روش مي‌تواند به راحتي پوست برنزه شما را از بين ببرد. وقتي صورت خود را لايه‌برداري مي‌كنيد از اسكرابي استفاده كنيد كه دانه‌هاي ريز نرم داشته باشد تا صورت شما را دچار التهاب يا خراشيدگي نكند. همچنين مراقب باشيد اسكراب را با ملايمت استفاده كنيد و بيش از حد آن را روي پوست خود نماليد. زمان لايه‌برداري بدن، مي‌توانيد از اسكراب‌هاي معمولي بدن استفاده كنيد كه حاوي نمك طبيعي هستند. اما اگر پوست شما سخت برنزه و سوخته شده است، سعي كنيد تمامي آن را در يك مرحله برنداريد چون ممكن است به پوست شما آسيب برسد.

زندگي شيرين

شكر و گليسيرين: در يك كاسه يك‌دوم فنجان شكر، چند قطره گليسيرين و يك‌چهارم فنجان آبليمو را مخلوط كنيد. اين اسكراب را روي نواحي برنزه شده پوست خود بماليد. شكر پوست شما را به خوبي لايه‌برداري كرده و گليسيرين آن را نرم خواهد كرد در حالي كه ليمو برنزگي پوست شما را روشن‌تر خواهد كرد.

شوينده هاي مناسب

آبليمو: آبليمو از تركيباتي است كه براي از بين بردن رنگ برنزه پوست بسيار استفاده و امتحان شده است. ليمو را قاچ كرده و روي ناحيه‌اي كه برنزه شده بماليد. 2 دقيقه آن را ماساژ دهيد و به‌مدت 10 دقيقه آن را به حال خود رها كنيد سپس مثل هميشه دوش بگيريد. اسيد سيتريك داخل آبليمو، سلول‌هاي مرده را از بين مي‌برد و در نتيجه پوست برنزه شده به خوبي از بين مي‌رود. با اينكه اين شيوه به شما كمك خواهد كرد تا احساس تازگي كنيد اما هنگام به كار بردن آن دقت كنيد، اگر پوست‌تان شروع به خارش كرد، آن را سريع بشوييد. اين امكان هم وجود دارد كه پوست شما حساس شود، از اين‌رو قادر به تحمل تاثير اين اسيد روي پوست‌تان نخواهد بود.

يك تركيب عجيب

كشك و زردچوبه: كشك هم مانند ليمو، اسيد طبيعي دارد و به از بين بردن برنزگي پوست كمك ميكند. مقداري ماست خنك را در يك كاسه هم زده و اندكي زردچوبه به آن اضافه كنيد. آن را به‌صورت، گردن و نواحي‌ برنزه شده بماليد. بگذاريد 30 دقيقه بماند تا كاملا خشك شود و سپس آن را با آب سرد بشوييد. زردچوبه نيز كمك خواهد كرد تا درخششي روي پوست شما به‌وجود آيد كه رنگ برنزه آن را به راحتي بپوشاند.

سيب‌زميني ليمويي درست كنيد

سيب‌زميني: سيب‌زميني تنها به درد درست كردن غذاهاي خوشمزه براي حس چشايي شما نيست بلكه مي‌تواند روي پوست هم معجزه كند. براي كمرنگ كردن برنزگي روي پوست، آب سيب‌زميني را روي آن بزنيد. براي تاثير بيشتر مي‌توانيد به آب سيب‌زميني يك قاشق سوپ‌خوري آبليمو هم اضافه كنيد. اين معجون را با پنبه روي پوست‌تان بماليد و بگذاريد 15 دقيقه بماند. اين كار را هر روز انجام دهيد تا رنگ طبيعي پوست‌تان به حالت اول بازگردد.

و اما پيشگيري بهتر است

جداي از اينها، مي‌توانيد از خمير چوب صندل، عسل و پوست انبه يا موز له شده براي از بين بردن رنگ برنزه پوست خود استفاده كنيد. اما بهترين كار اين است كه قبل از رفتن به مكان‌هاي آفتابي وسايل و ابزار پيشگيرانه را همراه داشته باشيد. هميشه عينك آفتابي بزنيد و براي محافظت از خودتان در برابر نور مستقيم خورشيد از كرم‌هاي ضد‌آفتاب استفاده كنيد. آب‌رساني به پوست را فراموش نكنيد كه امري بسيار مهم براي سلامت نگه داشتن پوست و كاهش تاثيرات اشعه‌هاي آسيب‌رسان آفتاب است.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن