تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی

تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی
ارایه خدمات درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر به زائران اباعبالله‌الحسین(ع) همچنان ادامه دارد و در همین زمینه امروز یک بیماری دیابتی پس از انجام اقدامات درمانی در چادر درمانی هلال احمر به بیمارستان اعزام شد.
به گزارش نامه‌نیوز، دکتر پیمان پیشگاهی، از پزشکان فعال در چادرهای درمانی هلال‌احمر ایران در کربلا، گفت: افرادی که در این چادرهای درمانی به شکل موقت بستری می‌شوند با نیم ساعت استراحت، سلامت دوباره خود را به دست می‌آورند و پس از انجام اقدامات درمانی چون تزریقات وریدی و عضلانی و بهبودی، مرخص می‌شوند.

وی درباره ۲ بیماری که پیش از ظهر امروز در چادر درمانی هلال‌احمر ایران بستری موقت شدند، توضیح داد: یکی از این افراد بیمار دیابتی بود که قند خون او پایین آمده بود و زمانی هم که در درمانگاه حاضر شد، فشار خون این بیمار حدود ۲۰ بود. بیمار دیگر هم مبتلا به عفونت و تب و لرز شدید بود.

پیشگاهی افزود: بیمار مبتلا به فشار خون را عازم بیمارستان کردیم و برای بیمار مبتلا به تب و لرز، آنتی بیوتیک وریدی تجویر و پس از نیم ساعت او را مرخص کردیم. دو گروه درمانی جمعیت هلال‌احمر کشورمان ویژه اربعین حسینی در کنار ۶ درمانگاه جمعیت هلال‌احمر که در هتل‌های کربلا فعال هستند به زائران و عزاداران حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

ویزیت ۴ هزار بیمار در درمانگاههای هلال‌احمر

بر اساس این گزارش ۳ هزار و ۷۶۸ بیمار، جمعه ۲۹ آذر در ۱۰ درمانگاه جمعیت هلال احمر در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا به وسیله پزشکان ویزیت عمومی شدند.

انجام اقداماتی چون تزریقات، پانسمان، نوار قلب، تست قند خون، بخیه، سرم درمانی و گچ‌گیری و آتل‌بندی از دیگر خدمات درمانی ارائ‌شده به مراجعان بود. علاوه بر این ۳ بیمار هم از درمانگاه‌های ولایت نجف، ایثار کربلا و درمانگاه جمعیت هلال‌احمر در کاظمین به بیمارستان‌های کشور عراق ارجاع داده شدند.

به گزارش مهر، به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) و افزایش مراجعه‌کنندگان به درمانگاههای جمعیت هلال‌احمر ایران در عتبات عالیات، ۳ درمانگاه موقت هم در هتلهای کربلا دایر شده است.





1392/9/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن