تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات اورژانس وهلال احمر براي خدمات رساني به زائران رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تمهيدات اورژانس وهلال احمر براي خدمات رساني به زائران رضوي
مشهد/ واحد مركز ي خبر / اجتماعي
اورژانس خراسان رضوي در روزهاي پاياني ماه صفر براي خدمات رساني به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع)آماده است .
مدير حوادث و فوريتهاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي مشهد امروز گفت: اين مركز در اين مدت براي ارائه خدمات مناسب و افزايش امنيت خاطر عزاداران و كاروان هاي پياده ، در آمادگي كامل است .
دكتر رضا وفايي افزود: استقرار همه آمبولانس هاي جاده اي درحاشيه جاده به ويژه محورهاي اصلي منتهي به مشهد مقدس ، استقرارآمبولانس هاي شهري در ميدان هاي اصلي و مسيرهاي تردد هيئت هاي مذهبي و كاروانهاي پياده ، استقرار ويژه موتور آمبولانس ها و آمبولانس ها اطراف حرم مطهر حضرت رضا (ع) ، افزايش اپراتورهاي 115 در اين ايام را از اقدمات انجام شده در دهه پاياني ماه صفر برشمرد.
مدير حوادث و فوريتهاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي مشهدگفت : در اين روزها همچنين ستاد هدايت درمان دانشگاه به صورت شبانه روزي براي همكاري لازم در خصوص پذيرش بيماران احتمالي در بيمارستان هل و مراكز درماني در آمادگي كامل است .
دكتر رضا وفايي نژاد آماده باش اورژانس و اتاق هاي عمل بيمارستانهاي زير پوشش دانشگاه به ويژه قائم (عج) و امام رضا(ع) ، و شهيد كامياب ،را از ديگر اقدامات براي ارائه خدمات مناسب به زائران و عزاداران دهه پاياني صفر اعلام كرد .
همچنين محورهاي منتهي به مشهد مقدس شاهد امداد رساني 1600 امدادگر زن و مرد به زائران پياده حرم مطهر رضوي است.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خراسان رضوي امروز گفت: اين امدادگران در 80 پايگاه ايجاد شده از سوي دستگاههاي دولتي و تشكل هاي مردمي در مسير تردد زائران پياده حضور دارند.
محمد قاسمي افزود: امدادگران هلال احمر در مسير جاده هاي منتهي به مشهد خدمات امدادي نظير پانسمان، درمان و انتقال مصدومان احتمالي به بيمارستان و مراكز درماني را بر عهده دارند.
وي گفت : به منظور ارائه خدمات بيشتر به زائران پياده 25 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه خودرو نجات از ساير استانها وارد شده كه با احتساب تجهيزات داخلي در مجموع 55 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودرو امدادي به زائران پياده خدمات رساني مي كنند.
علاوه بر اين يك فروند بالگرد نيز در صورت نياز در محورهاي استان آماده شده است .
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خراسان رضوي با بيان اينكه طبق پيش بيني ها حدود سه ميليون زائر در دهه آخر صفر وارد مشهد مي شوند، پيش بيني كرد :امسال شمار زائران پياده 150 هزار نفر باشد.

0002

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن