تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج رضايي: نبايد فرصت را از دست بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاج رضايي: نبايد فرصت را از دست بدهيم
کارشناس فوتبال ايران معتقد است تفهيم اهميت موفقيت تيم ملي در جام جهاني برزيل خودش اهميت بسزايي دارد و باشگاه‌ها و مربيان بدانند که همه چيز بايد در موفقيت تيم ملي ذوب شود. وي همچنين تاکيد کرد براي موفقيت در تيم ملي شش ماه فرصت است و همه مسئولان و باشگاه ها بايد حامي تيم ملي باشند تا بتوانيم حضوري آبرومند در جام جهاني داشته باشيم.

امير حاج رضايي در گفتگو با مهر، در خصوص تاکيدهاي کارلوس کي‌روش مبني بر حمايت و همدلي همه باشگاه‌ها و جامعه فوتبال براي موفقيت تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: ما 6 ماه گذشته را از دست داده ايم. کي‌روش آن موقع برنامه‌اي براي آماده سازي تيم ملي داشت که بنا به دلايلي عملي نشد. ولي حالا اگر مي‌خواهيم حضوري آبرومندانه و اميدوارانه در جام جهاني داشته باشيم، نبايد 6 ماه آينده را از دست بدهيم.

وي افزود: تمرينات پرفشار، اردوهاي آماده سازي، حضور تمام ملي پوشان در ادوهاي تيم ملي، تعامل با کنفدراسيون فوتبال آسيا و مسائلي از اين دست بايد توسط فدراسيون فوتبال مديريت شود و کادر فني هم تمرکزش را روي برنامه‌هاي آماده سازي و فني بگذارد.

کارشناس فوتبال ايران به توضيح خود درباره حضور اميدوارکننده ايران در جام جهاني پرداخت و يادآور شد: مفهوم حضور اميدوارکننده اين نيست که اميدوار باشيم از گروهمان صعود کنيم. به هر حال وقتي تيم ملي آماده‌تر باشد مي‌توانيم جانانه‌تر بازي کنيم. مصداق اين موضوع هم هفته گذشته در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا رخ داد، جايي که سه تيم دورتموند، ناپل و آرسنال 12 امتيازي شدند ولي ناپل به خاطر تفاضل گل کمتر از صعود بازماند. با اين حال هواداران ناپل به هيچ عنوان خجالت زده نيستند چون بازيکنانشان در اين مسابقات جنگيدند.

حاج رضايي ادامه داد: من هم همين را مي‌خواهم. تيم ملي بايد در جام جهاني بجنگد و اگر هم نتوانست صعود کند، اتفاق بدي رخ نداده است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد 6 ماه آينده را دريابيم، خاطرنشان کرد: مسئولان بايد به نداي مردم؛ مردمي که هميشه پشتوانه و حامي تيم ملي بوده‌اند پاسخ بدهند و باز براي آماده نشدن تيم ملي بهانه‌هاي آنچناني نياورند.

حاج رضايي در پاسخ به سئوالي مبني بر اختلاف نظر باشگاه‌ها با تيم ملي براي در اختيار داشتن بازيکنان ملي پوش، تصريح کرد: سرمربي تيم ملي بايد با مديران و مربيان باشگاهي تعامل و گفتگو داشته باشد. ولي نکته مهم تفهيم اهميت موفقيت ملي است. بايد به همه تفهيم شود که همه چيز در موفقيت تيم ملي ذوب شود. البته باشگاه‌ها هم اهداف خودشان را دارند ولي هدف آنها به بزرگي تيم ملي نيست. همه بايد درک کنند و با تيم ملي همکاري داشته باشند تا بتوانيم در جام جهاني در حد و اندازه خودمان ظاهر شويم.

شنبه 1392/09/30 08:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن