تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت‌ها را نبايد از دست بدهيم/ انصراف نداده‌‎ام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرصت‌ها را نبايد از دست بدهيم/ انصراف نداده‌‎ام
رئيس هيات تكواندو استان تهران گفت: ميدان منچستر بالاترين امتياز را در راه كسب سهميه داشت كه مي‌توانستيم بهتر از آن استفاده كنيم، فدراسيون نبايد چنين فرصت‌هاي را از دست بدهد.

جمشيد سهرابي رئيس هيات تكواندو استان تهران با بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: فدراسيون جهاني با هدف حفظ تكواندو در المپيك شرايطي را فراهم كرده تا بهترين‌هاي دنيا راهي اين رويداد بزرگ جهاني شوند و با توجه به اين شرايط همه كشورها با بهترين پتانسيل خود راهي منچستر شدند و ما نيز بايد پيش بيني رقابتهايي سطح بالايي را از قبل مي‌كرديم.

وي ادامه داد: متاسفانه به دلايل مختلف اولين فرصت كه امتياز بالايي هم داشت را با كسب حداقل امتياز از دست داديم، بايد اين ميدان‌ها را با اهميت بيشتري دنبال كنيم و اجازه ندهيم نزديك المپيك كار به اگر و اما كشيده شود چرا كه هر چه به جلو پيش برويم قطعا كار دشوارتر خواهد شد.

رئيس هيات تكواندو استان تهران در خصوص تغيير كادر فني و كسب اين نتايج اظهار كرد: در ورزش هيچ چيز قابل پيش بيني نيست و نمي‌توان به صراحت گفت كه اگر كادر فني تغيير نمي‌كرد، چه اتفاقي مي‌افتاد ولي اگر تغيير كادر فني را به بعد از مسابقات منچستر موكول مي‌كرديم، شرايط بهتري در اردوها حاكم مي‌شد. مغانلو از مربيان با تجربه است كه مي‌توانست با در اختيار داشتن زمان بيشتر، بهتر برنامه‌ريزي كرده و تيم خود را آماده حضور در مسابقات معتبر كند.

وي ضمن تبريك كسب سه مدال برنز رقابتهاي جايزه بزرگ منچستر خاطرنشان كرد: دو مدال از اين سه مدال را تكواندوكاران تهراني كسب كردند براي ما جاي خوشحالي دارد و اميدوارم اين دو با قدرت همچنان به راه خود براي كسب سهميه المپيك ادامه دهند.

سهرابي در خصوص شايعه انصراف از حضور در انتخابات فدراسيون تكواندو گفت: با درخواست پيشكسوتان و اهالي اين رشته و براي كمك به تكواندو با رخصت از پولادگر وارد عرصه انتخابات شده‌ام و با حمايت خانواده پرافتخار تكواندو تا انتها خواهم ماند و مطمئنم كه رئيس فدراسيون نيز ناراحت نخواهد شد.

كد خبر: 2198082

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۱:۰۹

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن