تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار دير خبر دادپرداخت مطالبات كارگران شهرداري دير


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار دير خبر دادپرداخت مطالبات كارگران شهرداري دير
شهردار دير گفت: با تدابير صورت گرفته شهرداري دير توانسته است مطالبات كارگران خود را پرداخت كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از دير، علي منصوري پيش از ظهر امروز در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي عمراني شهرداري دير افزود: شهرداري توانسته است بدهكاري 4 ماه حقوق خود را به يك ماه حقوق كاهش دهد.

شهردار دير افزود: براي تسهيل در خدمت‌رساني به مردم جلسات داخلي شهرداري را در ساعات غير اداري برگزار مي‎كنيم و تمام تلاشمان را براي جلب رضايت مردم به كار خواهيم بست.

منصوري اضافه كرد: پيگيري مستمر پرونده‎هاي قضايي شهرداري، روشنايي معابر و سامان دادن به فضاي سبز شهر از برنامه‎هاي كوتاه مدت و اجرايي شده شهرداري بوده است.

شهردار در مورد ديدار خود با استاندار جديد بوشهر گفت: با استاندار جديد بوشهر دكتر سالاري قبل از برگزاري جلسه معارفه شان در بوشهر در تهران نشستي صميمي داشته‎ايم و مشكلات كلي شهرستان را خدمت ايشان شرح داده‎ايم.

وي افزود: استاندار جديد با توجه به قابليت‎هاي شهرستان دير در موضوعات مختلف قول مساعدت لازم را دادند.

شهردار دير به ديدار خود با مديرعامل شركت سيراف انرژي در تهران اشاره كرد و گفت: با مديرعامل اين شركت كه در 15 كيلومتري دير قرار دارد ديدار بسيار خوبي داشتيم و ايشان قول ساخت كلينيك پزشكي در شهر دير با همكاري شهرداري دير دادند.

در سفر به تهران با مديران مختلف و مهم كشوري ديدار كرده‎ايم و اميدواريم اين ديدارها سبب شكوفايي شهر دير شود.

منصوري گفت: احداث خيابان مسكن مهر در مدت كوتاه 15 روز از كارهاي مهم عمراني شهرداري دير در مدت كوتاه بوده است. زيرسازي آسفالت كوچه‎ها شروع شده و با جديت دنبال مي‎كنيم.

انتهاي پيام/66006/خ30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن