تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربيان تيم‌ها پس از بازي‌هاي هفته نوزدهم چه گفتند؟ / ايراد كرانچار به لژيونرهاي تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: سرمربيان تيم‌ها پس از بازي‌هاي هفته نوزدهم چه گفتند؟ / ايراد كرانچار به لژيونرهاي تيم ملي


سرمربي تيم فوتبال نفت تهران با اشاره به پيروزي تيمش برابر راه آهن سورينت و با بيان اينكه اعتراض به داوري در تمام ديدارهاي ليگ وجود دارد گفت: با برد مقابل راه آهن به سه امتياز حساس دست پيدا كرديم.
به گزارش خبرنگار مهر، يحيي گل محمدي پس از پيروزي 3 بر يك عصر امروز جمعه تيمش برابر راه آهن سورينت با بيان اين مطلب افزود: نيمه اول را خوب شروع نكرديم و نتوانستيم به آن چه كه مي خواستيم دست پيدا كنيم. دليل اين خوب نبودن هم تغييراتي بود كه در نفرات و سيستم تيم داده بوديم.
گل محمدي در ادامه افزود: اما در نيمه دوم به مراتب بهتر از نيمه اول بازي كرديم و توانستيم از سه موقعيت به دست آمده گل هاي خود را به ثمر برسانيم. ما در جريان بازي نتوانستيم گل بزنيم اما در استفاده از ضربات ايستگاهي بسيار با دقت عمل كرديم و دو گل خود را از ضربات ايستگاهي به دست آورديم.
وي در ادامه پيروزي مقابل راه آهن را بسيار حياتي خواند و افزود: با سه امتيازي كه مقابل راه‌آهن به دست آورديم به سه امتياز حياتي دست پيدا كرده و خود را در صدر جدول نگاه داشتيم.
گل محمدي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در خصوص اعتراضات مكرر وي و سرمربي راه‌آهن به داوري نيز گفت: اعتراضات در هر زمين مسابقه اي وجود دارد و تنها به اين بازي اختصاص پيدا نمي كند.
وي تاكيد كرد: به نظرم مشكل اصلي ورزشگاه تختي فاصله نزديك دو نيمكت ذخيره به همديگر است كه متاسفانه هر صحبتي كه بين كادر فني و بازيكنان رد و بدل مي شود نيمكت‌نشينان تيم حريف كاملاً مي شنوند. اميدوارم مسئولان چاره اي بينديشند تا ديگر اين اتفاقات رخ ندهد.
***
سرمربي تيم فوتبال راه آهن پس از شكست تيمش برابر نفت تهران با بيان اينكه در طول اين فصل از اشتباهات داوري بسيار ضرر كرده ايم، گفت: نفتي‌ها تنها بر روي سه ضربه ايستگاهي توانستند ما را شكست دهند.
به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهيم‌زاده پس از شكست 3 بر يك عصر امروز جمعه مقابل نفت تهران و در نشست خبري به خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس ورزشگاه تختي ضمن بيان اين مطلب افزود: قبل از هر صحبتي اين پيروزي را به تيم نفت تبريك مي گويم، آنها تنها از 3 ضربه ايستگاهي استفاده كرده و توانستند بر ما پيروز شوند.
وي تاكيد كرد: در طول 90 دقيقه فوتبال قابل قبولي ارائه داديم، از نظر فوتبالي هر روز بهتر از روز قبل مي شويم اما وقتي تيمي يكي از نفرات خود را در طول بازي از دست مي دهد شرايط سختي پيدا مي كند.
ابراهيم زاده تاكيد كرد: ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم و مطمئنا اگر امين منوچهري آن موقعيت صد در صد گل را به راحتي از دست نمي داد شايد نتيجه بازي تغيير مي كرد.
سرمربي راه آهن سورينت در خصوص قضاوت اشكان خورشيدي داور اين ديدار نيز گفت: من خيلي در خصوص داوري صحبت نمي كنم اما اگر كارشناسان آن صحنه را كه داور ديدار يك پنالتي به نفع نفت تهران اعلام كرد آن را اشتباه داوري اين ديدار اعلام كند متوجه خواهيد شد كه تيم ما از قضاوت هاي اشتباه چقدر متضرر شده است.
ابراهيم زاده در پاسخ به سئوالي يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه پس از پايان سوت بازي، بازيكنان راه آهن به دو قسمت تقسيم شده و يكي دو بازيكن تيم به شدت حرف هاي ركيك بر زبان جاري ساخته اند، گفت: من چنين چيزي را نشنيده ام اما فقط اين را مي دانم كه پيروز قرباني اعتراض مي كرد و اعتراض او هم به حق بود آن هم نه به داور اين ديدار بلكه به يكي از بازيكنان كه مي گفت چرا او بايد در نيمه زمين تكل خشن بزند و موجبات اخراج خود را به وجود آورد.
وي در پايان تاكيد كرد: مطمئنا اگر يقين پيدا كنم كه بازيكنان همديگر را با الفاظ ركيك مورد خطاب قرار داده باشند با آنها صحبت خواهم كرد.
***
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان با اشاره به مشكلات مالي اين تيم، گفت: مسئولان به داد داماش برسند.
به گزارش خبرگزاري تسنيم از رشت، افشين ناظمي عصر امروز در كنفرانس خبري بعد از ديدار داماش گيلان و فولاد خوزستان، اظهار كرد: روي اشتباه داوري و بازيكنمان گل خورديم.
وي با بيان اينكه بازي خوب و پاياپايي بود، افزود: داور آفسايد چند متري را نگرفت و همان توپ پس از اوت شده به گل فولاد تبديل شد.
سرمربي داماش گيلان بااشاره به اينكه بازيكنانمان امروز مظلوم واقع شدند، گفت: داماش با غيرت‌ترين بازيكنان را دارد و سه سال است بازيكنان مظلومانه با داماش تمرين مي‌كنند ولي به بازيكنان داماش كم‌لطفي شد.
ناظمي تصريح كرد: هفته گذشته بازيكنانمان به دليل مشكلات مالي يك جلسه تمرين نكردند، از مسئولان خواهش كرديم و از آنان متشكر م و مي‌دانم كه كارهاي اداري زمان‌بر است.
وي با اشاره به اينكه پنج بازيكن خروجي داديم ولي نتوانستيم حتي يك بازيكن جذب كنيم، خاطرنشان كرد: بازيكنان داماش مردانه در برابر مشكلات مالي تيم ايستاده‌اند و به عشق مردم رشت تيم را ترك نكردند.
***
زلاتكو كرانچار سپاهان با اشاره به حساسيت بازي تيمش با تراكتور گفت: اگر پيروز نمي‌شديم از كورس قهرماني عقب مي‌مانديم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم سپاهان در نشست خبري پس از بازي با تراكتورسازي اظهار كرد: در فوتبال قانوني هست كه يك تيم پس از ناكامي‌هاي زياد به موفقيت نيز مي‌رسد. اين مسابقه براي ما حساس‌تر بود چون اگر ما پيروز نمي‌شديم از كورس قهرماني عقب مي‌مانديم، ولي تراكتور با توجه به باختش هنوز به حضورش در صدر اميدوار است.
وي ادامه داد: ما پس از 5 تساوي يك بازي خوب را به نمايش گذاشتيم و حتي مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري نيز بزنيم.
كرانچار بيان كرد: ما امروز توانستيم مقابل تيم بزرگ تراكتور سه امتياز بگيريم به خاطر اين پيروزي به بازيكنانم تبريك مي‌گويم و به بازيكنان تراكتور نيز به خاطر بازي جوانمردانه تبريك مي‌گويم.
سرمربي سپاهان درباره شرايط آب و هوايي تبريز گفت: شرايط آب و هوايي تبريز به ميزان زيادي به ضرر هر دو تيم تمام شد اما بيشتر به ضرر ما بود، ما با پاس‌هاي كوتاه براي خودمان موقعيت خلق مي‌كنيم اما تراكتور به چند بازيكن اصلي خود تكيه كرده است.
وي در پايان گفت: ما برنامه داريم با چند پيروزي پشت سر هم به سمت صدر جدول خيز برداريم. اگر كي‌روش يا دستيارانش به تيم‌هاي شهرستاني هم نگاه بيشتري داشته باشند، نياز به جمع كردن اين همه بازيكن لژيونر در تيم ملي نيست.
***
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت:درباره داوري هيچ‌موقع حرفي نمي‌زنم و فقط اميدوارم كه اشتباهات رخ داده در بازي‌ها توسط داوران سهوي باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس، حسين فركي در نشست خبري بعد از ديدار تيم‌هاي داماش و فولاد در خصوص اين بازي گفت: بازي خوبي بود و بازيكنانم دقيقا مواردي كه از آنها مي‌خواستم و در تمرين آنها را انجام داده بوديم در زمين بازي پياده كردند. ما سه امتياز خوب در رشت به دست آورديم و همين باعث شد تا از كورس قهرماني عقب نمانيم.
سرمربي فولاد خوزستان درباره تشويقش توسط تماشاگران داماش در اين بازي هم ادامه داد: من واقعا از هواداران داماش تشكر مي‌كنم كه مرا تشويق كردند. به نظرم بايد به آنها توجه ويژه‌اي كرد چراكه فوتبال تنها دلخوشي آنهاست. من مطمئنم كه داماش در ليگ برتر باقي مي‌ماند و بايد توجه ويژه‌اي به اين تيم بشود اما فقط يك افسوس مي‌خورم و آن هم اين است كه چرا به اين تماشاگران امكانات لازم داده نمي‌شود.
فركي درخصوص صحنه‌هاي مشكوك به آفسايد و پنالتي اتفاق افتاده در اين بازي هم افزود: من درباره داوري هيچ‌موقع حرفي نمي‌زنم و فقط اميدوارم كه اشتباهات رخ داده در بازي‌ها توسط داوران سهوي باشد.
وي در صحبت‌هايش با حمايت از سيف‌الله دهكردي مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من واقعا از او تشكر ويژه‌اي مي‌كنم چراكه با حمايت‌هاي خوب خود امكانات مورد نياز را در اختيار ما قرار داده است. او يك فرد فوتبالي است و شايد تنها مديرعاملي باشد كه مصاحبه نمي‌كند و براي تيم حاشيه‌سازي نمي‌كند. به نظرم باشگاه‌هاي ديگر بايد از فولاد خوزستان الگوبرداري كنند.
فركي در پايان در پاسخ به اين سوال كه فولاد در ليگ قهرمانان آسيا چه نتايجي به دست مي‌آورد اظهار داشت: طبق قوانين من در اين نشست خبري فقط درباره همين بازي صحبت كنم و درباره بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نمي‌توانم اظهار نظري داشته باشم.
43 43

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن