تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها متخصص پوست و مو مجاز به ليزر موهاي زائد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تنها متخصص پوست و مو مجاز به ليزر موهاي زائد است
يك متخصص پوست و مو توصيه كرد: براي كاهش عوارض ليزر موهاي زائد نظير سوختگي و تيرگي پوست تنها به متخصصان پوست و مو براي اين كار مراجعه كنيد.

دكتر شهناز سميعي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس «سلامت» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با ليزر موهاي زائد گفت: رفع موهاي زائد با استفاده از ليزرهاي الكترونيكي روشي است كه سال‌هاي طولاني از آن استفاده مي‌شود و اگر به صورت درست و اصولي و توسط متخصصين پوست و مو انجام شود، عارضه‌اي ندارد.

وي ادامه داد: انتخاب نوع ليزر و انواع امواج آن بر اساس شرايط پوست متفاوت است ولي بهترين نوع ليزري كه در حال حاضر قابل استفاده است، ليزر آلكسانرايت است. همچنين روش IPM كه براي قسمت وسيع بدن استفاده مي‌شود ولي به اندازه ليزر تاثيرگذار نيست.

اين متخصص پوست و مو با اشاره به اهميت رنگ پوست در انتخاب سن، گفت: ليزر موهاي زائد در پوست‌هاي روشن نتيجه بهتري دارد چرا كه عوارض آن كمتر است هر چند كه تمام عوارض ليزر در كمتر از شش ماه از بين مي‌رود.

وي با اشاره به اينكه براي كاهش عوارض چون تيرگي پوست به رعايت پارامترهاي زيادي نياز داريم، اظهار كرد: پزشك متخصص با توجه به همه شرايط پوست نسبت به انتخاب اقدام مي‌كند اما كساني كه در اين زمينه تخصص ندارند باعث آسيب‌هاي جدي به پوست مي‌شوند.

سميعي با بيان اينكه وسايل ليزر IPL هم‌اكنون براي استفاده در منازل رواج پيدا كرده است، افزود: افراد چون تخصص در رابطه با ليزر موهاي زائد ندارد و نوع پوست را تشخيص نمي‌دهند، پارامترها را ضعيف انتخاب مي‌كنند كه بي‌تاثير است و يا در غير اين صورت پوست را مي‌سوزانند.

انتهاي پيام

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن