تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راستاي وحدت حوزه و دانشگاه صورت گرفتديدار صميمي دانشجويان با طلاب حوزه علميه جيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در راستاي وحدت حوزه و دانشگاه صورت گرفتديدار صميمي دانشجويان با طلاب حوزه علميه جيرفت
در راستاي وحدت حوزه و دانشگاه دانشجويان دختر دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت با طلاب حوزه علميه واحد خواهران الزهرا (س) اين شهرستان ديدار كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جيرفت، در راستاي تحكيم وحدت حوزه علميه و دانشگاه شامگاه جمعه جمعي از دانشجويان دختر دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت به ديدار طلاب حوزه علميه واحد خواهران الزهرا (س) رفتند.

در اين ديدار صميمي دانشجويان از حجره‎هاي طلاب جوان اين حوزه بازديد كردند تا از نزديك با سبك زندگي اين قشر فرهيخته جامعه آشنا شوند.

شفيقه شفيعي عضو هيئت امناي حوزه علميه الزهرا (س) و مسئول خوابگاه دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت در جمع طلاب و دانشجويان با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مفتح اظهار داشت: اين شهيد بزرگوار در راستاي وحدت ميان حوزه و دانشگاه تلاش بسياري كرد به همين دليل چنين روزي در تاريخ ثبت شده است.

وي با بيان اينكه طلاب و دانشجويان در تمام مراحل انقلاب اسلامي تاكنون نقش به سزايي داشتند، افزود: اين اقشار تأثيرگذار در جامعه بايد نسبت به وحدت اين دو بخش توجه بسياري داشته باشند و تمام تلاش خود را در اين راستا به كار گيرند.

شفيعي تصريح كرد: غرض از وحدت حوزه و دانشگاه اين نيست كه حوزوي‎ها علوم دانشگاهي و يا دانشگاهيان الزاماً علوم حوزوي بخوانند، بلكه منظور اين است كه هر دو گروه علمي، هماهنگ، متحد و همسو به تدبير امور ملت و جامعه اسلامي بپردازند.

وي ابراز داشت: يكي از راه‎هاي وحدت اين دو كانون دانش و معرفت ارتباط، رفت و آمد سازنده و مشاركت علمي و عملي است و ما نيز در راستاي تحقق اين امر چنين برنامه‎اي را طرح‎ريزي كرديم.

شفيعي عنوان كرد: فرهيختگان حوزه و دانشگاه بايد با آگاهي كامل از نقشه‎هاي دشمن در ايجاد اختلاف و فاصله بين اين دو قشر به عنوان موتور محرك جامعه تمام تلاش خويش را براي نزديك‎تر شدن اين مراكز علمي به كار ببرند.

وي اذعان داشت: بايد با آماده ساختن حوزويان و دانشگاهيان براي رفت و آمد بيشتر به محيط علمي يكديگر و بحث و گفت‎وگو مراحل همكاري هر دو قشر را ميسر ساخته، افق‎هاي جديد همكاري را بگشاييم.

شفيعي خاطرنشان كرد: بديهي است كه بر اثر همكاري و نزديكي اين دو مركز دشمنان نظام مأيوس شده و زمينه هرگونه دخالت و تجاوز از بين مي‎رود و با تحقق اين وحدت جامعه اسلامي شاهد يگانگي در نيروهاي تحصيلكرده خود است.

انتهاي پيام/80001/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن