تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير حوزه‌هاي علميه كرمانشاه:رمز وحدت دانشگاه و حوزه ايدئولوژي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير حوزه‌هاي علميه كرمانشاه:رمز وحدت دانشگاه و حوزه ايدئولوژي اسلامي است
مدير حوزه‌هاي علميه استان كرمانشاه گفت: مهم‌ترين رمز وحدت دانشگاه و حوزه ايدئولوژي اسلامي و ترويج اسلام ناب محمدي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام سيد حبيب‌الله موسوي ظهر امروز در مراسم گراميداشت سالروز شهادت آيت‌‌الله ‌محمد مفتح در مسجد آيت‌الله بروجردي شهر كرمانشاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه به‌منزله‌ دو بال مهم توسعه كشور به‌شمار مي‌آيند.

وي تصريح كرد: مهم‌ترين رمز وحدت دانشگاه و حوزه ايدئولوژي اسلامي و ترويج اسلام ناب محمدي است و از اين رو اهل علم و فضل اسلام را برترين دين در جهان معرفي مي‌كنند.

به گفته موسوي، انديشه سكولار غرب و شرق دين را جداي از هر چيزي مي‌داند، اما در دين كامل اسلام سياست عين ديانت و ديانت عين سياست است.

مدير حوزه‌هاي علميه استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: سراسر دين اسلام تشويق به علم و تاكيد بر علم‌آموزي است و مقام معنوي دنيا و آخرت بر مبناي ميزان علم سنجيده مي‌شود.

وي با بيان اينكه دين اسلام براي ارزش‌‌هاي ديني خود اصولي دارد، افزود: علم به اعتقادات، يكتاپرستي، احكام شريعت، اصول اخلاقي و رعايت انصاف ركن‌هاي اساسي دين اسلام هستند.

اين مسئول بيان داشت: هيچ مكتبي جز دين اسلام تشويق كننده به علم و دين در كنار هم نيست و اين فرق اساسي دين اسلام با ديگر مكاتب شرق و غرب است.

مدير حوزه‌هاي علميه استان كرمانشاه، رمز وحدت در كشور را به‌دليل آموزه‌هاي وحدت‌آفرين دين اسلام دانست و يادآور شد: دشمنان نظام اسلامي با تفرقه‌اندازي بين دانشجويان و مردم از پيشرفت كشور ممانعت مي‌كنند.

وي متذكر شد: دشمنان دروني كشور كه به‌دنبال متحجر نشان دادن باورهاي ما و ايجاد خلاء هستند، از اين موضوع غافلند كه مردم نظام با پيروي از فرامين مقام معظم رهبري براي پيشرفت در حوزه‌هاي ديني و علمي گام برمي‌دارند.

موسوي در پايان تاكيد كرد: ايران اسلامي براي اينكه صداي وحدت خود را به‌گوش جهانيان برساند، نيازمند يك ماهواره تبليغاتي است كه راه‌اندازي آن با همت دانشمندان كشورمان دور از انتظار نيست.

انتهاي پيام/2700/ن۳۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن