تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجري طرح استعداديابي شغلي در دانشگاه‌ها:استعداديابي شغلي كمك به فرد براي دست‌يابي به كار مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مجري طرح استعداديابي شغلي در دانشگاه‌ها:استعداديابي شغلي كمك به فرد براي دست‌يابي به كار مناسب است
مجري طرح استعداديابي شغلي در دانشگاه‌ها گفت: استعداديابي شغلي كمك به فرد براي گسترش نقاط ضعف و قوت و آمادگي خود براي دست‌يابي به كسب و كار مناسب و بالا بردن عملكرد شغلي است.


بنت‌الهدي اميري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار داشت: طرح استعداديابي شغلي در سطح دانشگاه‌ها با هدف شناسايي توانايي‌ها و به‌صورت آن‌لاين امكان حضور فرد را براي كسب شغل مناسب امكان‌پذير مي‌كند.

وي تصريح كرد: استعداديابي شغلي كمك به فرد براي گسترش نقاط ضعف و قوت و آمادگي خود براي دست‌يابي به كسب و كار مناسب و بالا بردن عملكرد شغلي است.

به گفته مجري طرح استعداديابي شغلي در دانشگاه‌ها، توجه به استعدادها و بالابردن ميزان استانداردهاي اجرايي، عاملي براي انگيزه افراد در جايگاه شغلي خود و افزايش بهره‌وري به‌شمار مي‌رود.

اميري خاطرنشان كرد: هدف اين طرح، ارائه خدمات شغلي و مشاوره در خصوص شناسايي استعدادهاي افراد جوياي كار و منطبق شدن با كسب و كار مورد علاقه است.

وي با بيان اينكه ارائه برنامه‌ريزي‌هاي شغلي و آمادگي از خدمات طرح استعداديابي شغلي است، گفت: آموزش‌ روش‌هاي كسب خلاقيت، برگزاري آموزش تيپ شناسايي و آزمون‌هاي شخصيت به‌صورت آن‌لاين از ديگر خدمات اين طرح محسوب مي‌شود.

اميري بيان داشت: برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي با همكاري پارك علم و فن‌آوري كرمانشاه، ارائه خدمات به مديران و كارفرمايان در زمينه استعداديابي منابع انساني از جمله مهم‌ترين خدمات اين طرح است.

مجري طرح استعداديابي شغلي در دانشگاه‌ها با اشاره به اينكه اين طرح نرم‌افزاري و آن‌لاين است، افزود:در اين طرح با شكوفايي استعدادها و گسترش آن‌ها در سطوح مختلف، فرد به شغل مورد نظر خود دست پيدا مي‌كند.

انتهاي پيام/2700/ت20

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن