تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات خرچنگ خوراکی از گیلان به اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
صادرات خرچنگ خوراکی از گیلان به اروپا
مدیرکل دامپزشکی گیلان از صادرات خرچنگ خوراکی از گیلان به اروپا خبر داد. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا،دکتر سهراب عاقبتی امروز 26 آذرماه در جلسه دامپزشکی گیلان از صادرات 57 هزار و 180 کیلوگرم خرچنگ خوراکی خبر داد و گفت: خرچنگ‌های خوراکی صادر شده در استخرهای آب شیرین گیلان تحت نظارت دامپزشکی پرورش یافته و ارزش این محموله صادراتی بیش از 15 میلیارد و 9 میلیون ریال است.
وی افزود: این میزان خرچنگ خوراکی از طریق مرز زمینی آستارا به کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک صادر شده است.


عاقبتی از صادرات 121 کیلوگرم خاویار از مبداء گیلان به انگلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان صادرات خاویار از مزارع پرورشی استان از ابتدای سال جاری تاکنون 121 کیلوگرم بوده است.


وی با بیان اینکه این محموله از مبداء گیلان به مقصد انگلیس صادر شده و ارزش ریالی آن معادل 6 میلیارد و 292 میلیون ریال است، تصریح کرد: میزان ارزآوری محموله فوق 2 میلیون و 516 هزار و 800 دلار بوده است.


مدیرکل دامپزشکی گیلان در ادامه به میزان صادرات ماهی خاویاری زنده و منجمد پرورشی از گیلان به مقصد آذربایجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار و 500 کیلوگرم ماهی خاویاری زنده و منجمد پرورشی بوده است.


عاقبتی ارزش ریالی این محموله را میلیارد 18 ریال و میزان ارزآوری آبزیان صادراتی را نیز 7 میلیون و 200 هزار دلار عنوان کرد.


مدیرکل دامپزشکی گیلان میزان صادرات انواع ماهی شامل ماهی پرورشی تازه، ماهی زنده قزل‌آلا و بچه ماهی پرورشی به کشور عراق در هشت ماهه سال جاری را 965 تن اظهار کرد.


وی ادامه داد: میزان ارزآوری آبزیان صادراتی 26 میلیون و 965 هزار دلار بوده است.


وی تصریح کرد: پنج تن گوشت منجمد ماهیان خاویاری پرورشی از ابتدای امسال تاکنون از طریق مرز زمینی آستارا به جمهوری آذربایجان صادر شد.


مدیرکل دامپزشکی گیلان ارزش اقتصادی این محموله صادراتی را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این میزان گوشت ماهیان خاویاری پس از دریافت گواهی بهداشتی بین‌المللی از اداره کل دامپزشکی استان و با نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا به کشور جمهوری آذربایجان صادر شده است.


عاقبتی افزود: این ماهیان خاویاری پرورشی از نوع فیل ماهی بوده است
.




1392/9/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن