تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به انتخاب بازيکنان برتر ايرادهايي وارد است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نسبت به انتخاب بازيکنان برتر ايرادهايي وارد است
مدير روابط عمومي سازمان ليگ فدراسيون فوتبال گفت: نسبت به انتخاب بازيکنان برتر فني و اخلاق مسابقات ليگ انتقاداتي وارد است که تلاش مي‌کنيم اين ايرادات برطرف شود.

حجت بهمني در خصوص انتقاداتي که نسبت به انتخاب بازيکنان برتر اخلاق و فني مسابقات ليگ مي‌شود گفت: اين موضوع تازه اجرا شده است و قطعاً ايراداتي نسبت به آن وارد است که به مرور زمان بايد رفع شود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: تمام تلاش ما اين است که با نظرخواهي از کارشناسان اين نقاط ضعف را برطرف کنيم و بهترين‌ها انتخاب شود.

بهمني در پاسخ به اين سؤال که در ديدار تيم‌هاي استقلال و نفت در حالي که خبرنگاران در پرسشنامه‌اي که در اختيار آنها قرار گرفته بود فرهاد مجيدي را انتخاب کرده بودند اما نام فرد ديگري اعلام شد گفت: در آينده بايد اين موضوع بررسي شود تا ايرادات برطرف شود اما تا جايي که خاطرم است تا آن مسابقه بازي تا دقيقه 87 به سود استقلال در جريان بود اما در دقايق پاياني با شوت غفوري نتيجه مساوي شد که تمام خبرنگاران خواستار تغيير پرسشنامه خود و انتخاب غفوري به عنوان بازيکن برتر فني شدند اما همين طور که گفته شد در تلاش هستيم تا اين ايرادات برطرف شود.

چندي پيش مهدي تاج در حاشيه ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان اعلام کرده بود تصميم داريم نحوه انتخاب بازيکنان برتر به خصوص بازيکن اخلاق مسابقات ليگ را تغيير دهيم.

پنج شنبه 1392/09/28 19:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن