تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترين‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان قم معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برترين‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان قم معرفي شدند
پيكارهاي كشتي فرنگي انتخابي رده سني جوانان قم براي شناخت تركيب تيم اعزامي به پيكارهاي قهرماني كشور با معرفي نفرات برتر پايان يافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛زمان زيادي به آغاز پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني جوانان كشور باقي نمانده است و با توجه به اينكه هيئت كشتي استان قم براي هر اعزامي كه به پيكارهاي قهرماني كشتي كشور در رده‌هاي سني مختلف هر دو رشته آزاد و فرنگي انجام مي‌دهد، اولويت اصلي براي شناخت برترين‌ها را پيكارهاي انتخابي قرار داده بر همين اساس برترين‌هاي كشتي قم به آوردگاه انتخابي آمده بودند.

با توجه به اينكه رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان كشور انتخابي تيم ملي براي شركت در پيكارهاي قهرماني آسيا و جهان در سال آينده ميلادي محسوب مي‌شود، بهترين‌هاي كشتي استان براي قرار گرفت در تركيب تيم اعزامي به رقابت‌هاي قهرماني كشور در اين انتخابي حضور يافته بودند.

كشتي گيراني كه در تركيب تيم قم اوايل آذر ماه در رقابت‌هاي كشتي فرنگي عمومي قهرماني رده سني جوانان كشور حضور يافته بودند در اين انتخابي شركت كردند تا بخت خود را براي عضويت در تيم اعزامي بم به رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان كشور و انتخابي تيم ملي بيازمايند.

با دعوت از كشتي گيران تمام باشگاه‌هاي فعال كشتي فرنگي قم براي حضور در مسابقات انتخابي، بر اساس برنامه ريزي انجام شده در هيئت، رقابت‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان قم با حضور برترين‌هاي كشتي استان قم برگزار شد و در هشت وزن برترين‌هاي خود را شناخت.

كشتي گيران حاضر در رقابت‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان استان قم در هشت وزن براي كسب مجوز عضويت در تيم اعزامي به مسابقات قهرماني كشور با يكديگر پيكار كردند در حالي كه اين رقابت‌ها در سالن كشتي مرحوم سلطاني‌نژاد مجموعه ورزشي جهان‌پهلوان تختي قم به انجام رسيد.

در اين رقابت‌ها كشتي‌گيراني از باشگاه‌هاي مختلف و در اوزان گوناگون شركت داشتند و براي كسب رتبه‌هاي بر‌تر و حضور در تيم كشتي فرنگي جوانان قم باهم به رقابت پرداختند تا بعد از پايان اين مسابقات تيم قم در مسابقات قهرماني كشور به ميدان برود.

رقابت‌هاي انتخابي در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 كيلوگرم برگزار شد در حالي كه در وزن 50 كيلوگرم علي شاه قلعه، در وزن 55 كيلوگرم مهدي قادري، در وزن 60 كيلوگرم مهدي مراد حاصلي، در وزن 66 كيلوگرم رضا جشن لو، در وزن 74 كيلوگرم سعيد ناميان، در وزن 84 كيلوگرم مهدي ابراهيمي، در وزن 96 كيلوگرم علي فتاحي منش و در وزن 120 كيلوگرم يحيي جساس قهرمان اوزان هشت گانه شدند.

انتهاي پيام / ش ك

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن