تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804914922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌اللهي: دل‌نگراني منصوريان بي‌مورد است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آيت‌اللهي: دل‌نگراني منصوريان بي‌مورد است
نايب‌رييس اول فدراسيون با تاکيد بر اينکه شرايط و ماهيت تيم اميد از تيم ملي زير 22 سال جداست، گفت: پس از توافق نهايي سرمربي خارجي تيم اميد را معرفي مي‌کنيم و دل‌نگراني منصوريان به اين خاطر هم بي‌مورد است.

سيدهادي آيت‌اللهي با بيان اينکه موضوع انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال اميد ارتباطي با شرايط تيم ملي زير22 سال نداشته و جايي براي نگراني عليرضا منصوريان نيست، اظهار کرد: در فرايند مذاکره و توافق نهايي با سرمربي تيم اميد با علي کفاشيان رييس فدراسيون کاملا هماهنگ هستيم. همچنين بحث انتخاب اين مربي و تشکيل تيم اميد اصلا ارتباطي به شرايط و فعاليت تيم ملي زير22 سال ندارد بنابراين دليلي براي ايجاد نگراني ميان مربيان و بازيکنان اين تيم نيست.

به گزارش ايسنا ، سرپرست کميته فني و توسعه فدراسيون همچنين افزود: به عليرضا منصوريان سرمربي تيم زير22 سال از طريق مديررسانه‌اي تيمش پيام داده و شرايط تيم اميد که يک تيم کاملا جدا از تيم زير 22 سال است را توضيح داديم. به او اعلام کرديم تيمي که ما مشغول ساختن آن هستيم با تيمي که شما آن را مديريت مي‌کنيد متفاوت است. بنابراين اين موضوع اصلا به وضعيت کاري شما ارتباطي پيدا نمي‌کند و اگر دل‌نگراني هم داريد، بي‌مورد است. ما صحبت‌هاي لازم با گزينه هدايت تيم اميد که يکي از مربيان خوب خارجي است را انجام داديم و به محض نهايي شدن کار او را معرفي خواهيم کرد.

وي همچنين درباره نحوه انتخاب منصور قنبرزاده به عنوان يکي از اعضاي هيات رييسه فدراسيون نيز گفت: عليرضا رحيمي مديرعامل پيشين باشگاه سپاهان به عنوان نماينده باشگاه‌ها در هيات رييسه فدراسيون عضويت داشت که با استعفاي او از سپاهان، خود به خود عضويتش در هيات رييسه هم لغو مي‌شود بنابراين هيات رييسه با اختياري که از بند 17 ماده 33 اساسنامه داشت نسبت به انتخاب جايگزيني براي رحيمي اقدام کرد. طبق قانون رييس فدراسيون بايد گزينه‌اش را پيشنهاد مي‌داد و هيات رييسه هم درباره عضويت او تصميم مي‌گرفت. قنبرزاده از سوي کفاشيان پيشنهاد شد و هيات رييسه هم با حضور او موافقت کرد و مراحل قانوني عضويت قطعي او هم در مجمع آتي فدراسيون انجام مي‌شود.

نايب‌رييس اول فدراسيون در پاسخ به اينکه تکليف مديران برخي از کميته‌هاي فدراسيون که رييس يا سرپرستي ندارند و عملا با دپارتمان محوري مديريت مي‌شوند چه خواهد شد، تصريح کرد: در آينده نزديک روسايي را براي کميته‌هاي جوانان و فوتبال ساحلي انتخاب مي‌کنيم. سرپرستان برخي کميته‌هاي انتخاب شده‌اند و اعضاي ساير کميته‌هايي که با نقصان مواجه بودند در حال تکميل شدن است. به طور مثال اخيرا عزيزي خادم به عضويت کميته بازاريابي فدراسيون در آمد. سياست فدراسيون اين نيست که کميته‌هايش کاملا تحت مديريت دپارتمان‌ها اداره شوند اما به خاطر حجم کار سنگين فدراسيون براي آماده سازي تيم‌هاي ملي و هزينه‌هاي بسياري که دارد، کارها يک به يک انجام مي‌پذيرد.

وي همچنين با بيان اينکه اسپانسر فدراسيون تا آخرآذر فرصت دارد به تعهدات مالي‌اش عمل کند، در اين درباره توضيح داد: فدراسيون تذکرها و اخطارهاي لازم را به اين اسپانسر داده و نهايتا اگر تا پايان همين ماه چک آنها وصول نشود، قرارداد را فسخ و قراردادي را با اسپانسر جديد امضا مي‌کنيم. در حال حاضر گزينه‌هايي براي اسپانسرينگ فدراسيون و تيم ملي اعلام آمادگي کردند و اگر قرار بر توافق با آنها بود تلاش مي‌کنيم با چانه‌زني قرارداد مالي خوبي با آنها ببنديم.

آيت‌اللهي با بيان اينکه عقد قرارداد با نماينده پوما براي اسپانسرينگ تيم ملي زير 22 سال با نظارت فدراسيون انجام شده است، خاطرنشان کرد: تيم ملي زير 22 سال جزو تعهدات شرکت آل‌اشپورت نيست و آنها تامين البسه تيم ملي بزرگسالان و تيم‌هاي اميد، جوانان، نوجوانان، فوتسال، فوتبال ساحلي و تيم‌هاي زير 14 سال ايران را برعهده دارند اما مذاکره و توافق با پوما براي تامين لباس تيم زير 22 سال توسط مسوولان اين تيم و البته زير نظر فدراسيون انجام شد.

چهارشنبه 1392/09/27 11:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن