تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌اللهي: سرمربي اميد خارجي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آيت‌اللهي: سرمربي اميد خارجي شد
نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال از خارجي بودن سرمربي جديد تيم اميد خبر داد و گفت: انتخاب سرمربي تيم اميد از اولويت‌هاي فدراسيون است و پس از قطعي شدن کار احتمالا او را تا پايان هفته معرفي خواهيم کرد.

سيدهادي آيت‌اللهي ابتدا درباره آخرين جلسات برگزار شده جهت هماهنگي برنامه‌ها و مسابقات تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران، اظهار کرد: ما جلساتي داشتيم و کارلوس کي‌روش هم امروز (جمعه) به تهران مي‌آيد تا فردا و روزهاي آينده جلسه‌هاي ديگري را با حضور سرمربي تيم ملي برگزار کنيم. قرار است کي‌روش ريز برنامه‌ها و درخواست‌هايش براي بازي‌هاي تدارکاتي را مطرح کند تا بتوانيم هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهيم.

** کي‌روش مي‌خواهد حتما اسفندماه با يک تيم آفريقايي بازي کنيم

به نقل از ايسنا، وي با بيان اينکه درخواست کي‌روش بازي با يک تيم آفريقايي تا پايان سال است، افزود: آنچه فعلا از درخواست‌هاي ايشان قطعي است برگزاري يک ديدار تدارکاتي در اسفندماه بوده که در صورت تغيير زمان ديدار ايران و کويت و چند روز زودتر برگزار شدن آن، يک تاريخ فيفادي براي تيم ملي خالي مي‌شود که مي‌توانيم آن مسابقه تدارکاتي مدنظر کي‌روش را در آن روز برگزار کنيم. پيشنهاد سرمربي تيم ملي بازي با يک تيم آفريقايي در اين روز است.

** اولين اردوي اروپايي تيم ملي با 2 يا 3 بازي تدارکاتي

نايب‌رييس اول فدراسيون در پاسخ به اينکه آيا الجزاير و روسيه تنها پيشنهادهاي رسمي به تيم ايران براي بازي تدارکاتي است، به ايسنا گفت: ما گزينه‌هايي داريم که درباره آنها و قطعي‌ کردن‌شان تصميم‌گيري خواهيم کرد و بهتر است پيش از نهايي شدن کار صحبتي از نام تيم‌ها نداشته باشيم. تيم ملي همچنين اردوي اروپايي اش را فروردين‌ماه آغاز مي‌کند که 2 يا 3 ديدار تدارکاتي در اولين اردو انجام خواهد شد. همچنين تصميم‌گيري نهايي درباره بازي با تيم ملي آمريکا هم منوط به نظر آخر کي‌روش است که در جلسه مطرح خواهد شد.

** اتمام ليگ و جام حذفي تا پايان سال اتفاق خوبي براي تيم ملي است

وي درباره پيشنهاد تاج به علي کفاشيان درباره آمادگي رسمي سازمان ليگ براي تمام کردن مسابقات ليگ و جام جذفي تا پايان امسال به ايسنا گفت: تاج به ما اعلام کرده در صورت کاهش فاصله ميان مسابقات مي‌تواند ليگ و جام حذفي را همين امسال به پايان برساند که اين مي تواند يک اتفاق بسيار خوب براي تيم ملي ما باشد. پيش از اين قرار بود ليگ 20 فروردين تمام شود و حالا در اولين جلسه‌اي که برگزار مي‌کنيم بايد ببينم نحوه اجرايي کردن اين تصميم شان چگونه است.

** با مديران 4 باشگاه‌ها براي استفاده از ملي‌پوشان در ارديبهشت 93 جلسه مي‌گذاريم

آيت‌اللهي همچنين درباره اختلاف‌نظر بعضي از باشگاه‌ها از جمله سپاهان با کارلوس کي‌روش درخصوص نحوه استفاده از بازيکنان ملي پوش در ارديبهشت‌ماه 93 که بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با اردوهاي تيم ملي تداخل دارد نيز اظهار کرد: انشاالله بعد از جلسه‌اي که با کادر فني تيم ملي خواهيم داشت، قرار است جلسه هماهنگي را با مديران 4 باشگاهي که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند برگزار کنيم و در يک تعامل سازنده تصميمي گرفته شود که هم منافع تيم ملي حفظ شود و هم باشگاه‌ها ضرر نکنند. به هر حال در ماه‌هاي آينده اولويت فوتبال ايران، اجراي درست برنامه‌هاي تيم ملي است و در عين حال ما نمي‌خواهيم باشگاه‌ها هم خسارت سنگيني ببينند. بنابراين بايد بهترين تصميم را بگيريم.

** احتمالا تا پايان هفته سرمربي جديد تيم اميد را معرفي مي‌کنيم

نايب‌رييس اول فدراسيون از احتمال مشخص کردن سرمربي تيم ملي فوتبال المپيک (اميد) حداکثر تا پايان اين هفته خبر داد و در اين باره به ايسنا گفت: انتخاب سرمربي تيم اميد و تشکيل هرچه زودتر اين تيم از اولويت‌هاي کاري فدراسيون است و صحبت‌هاي اوليه را با کفاشيان داشته‌ايم. تقريبا گزينه‌ايي را براي تيم اميد نهايي کرديم و از يکشنبه (پس‌فردا) جلساتي ديگري را در اين زمينه خواهيم داشت تا کار را نهايي کنيم.

** سرمربي تيم اميد خارجي است

وي در پاسخ به اينکه گزينه سرمربيگري تيم اميد بالاخره ايراني شد يا خارجي، تصريح کرد: تقريبا مي‌توانم بگويم هدايت اين تيم را يک سرمربي خارجي برعهده مي‌گيرد و اين مربي از مربيان خارجي که الان در فوتبال ما مشغولند نيست. ممکن است در کنار او از مربيان ايراني استفاده کنيم.

آيت‌اللهي در پاسخ به اينکه آيا براي انتخاب سرمربي خارجي تيم اميد با کارلوس کي‌روش هم مشورت داشته‌ايد، به ايسنا گفت: به هر حال تيم اميد پشتوانه تيم ملي بزرگسالان است. همچنين با توجه به اينکه بازيکناني چون عليرضا جهانبخش و سردار آزمون نفرات تيم اميد هستند که کي‌روش براي استفاده از آنها در تيم بزرگسالان هم نظر دارد، بنابراين نظر کي‌روش براي ما اهميت دارد که با او مشورت مي‌کنيم.

** راي صادره درباره دايي ارتباطي به کميته رسيدگي به تخلفات ندارد

رييس کميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي همچنين درباره راي کميته انضباطي و کميته‌ استيناف براي علي دايي، خاطرنشان کرد: رايي که درباره علي دايي از کميته انضباطي و استيناف صادر شد ارتباطي به پرونده بررسي شده اتهامات داوري در کميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي، ندارد.

** هنوز هيچ اقدامي براي اعزام‌هاي جام جهاني نکرديم

نايب‌رييس اول فدراسيون در پايان با بيان اينکه فدراسيون تاکنون هيچ اقدامي براي سازماندهي گروه‌هاي اعزامي به جام جهاني برزيل انجام نداده است، اظهار کرد: ما براي اين دست کارها درباره جام‌جهاني هيچ اقدامي نکرديم و فعلا مشغول برنامه‌ريزي هستيم تا مشخص شدن سهميه‌هاي ايران در فيفا و همچنين هماهنگي با ارگان‌هايي چون وزارت ورزش و جوانان، سازمان ميراث فرهنگي، وزارت ارشاد و... ستادي در اين‌باره تشکيل دهيم. اين ستاد تمامي برنامه‌هاي مربوط به جام ‌جهاني را ساماندهي مي‌کند و هنوز هيچ صحبتي با تورهاي دسته‌جمعي و آژانس‌هاي مسافرتي انجام نشده است.

جمعه 1392/09/22 08:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن