تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803288531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه پيروزي بر صهيونيست ها را مي پردازيم دبيركل حزب الله لبنان:


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هزينه پيروزي بر صهيونيست ها را مي پردازيم دبيركل حزب الله لبنان:
دبيركل حزب الله لبنان در سخنراني خود در مراسم يادبود شهيد حسان اللقيس در حومه جنوبي بيروت تاكيد كرد: مقاومت هزينه پيروزي خود بر دشمن صهيونيستي را مي پردازد.


به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه تلويزيوني المنار، سيد حسن نصرالله گفت: ما سالهاست در مرحله اي قرار داريم كه آن را مرحله پرداخت هزينه پيروزي خود بر دشمن اسرائيلي مي دانيم. ترور شهيد اللقيس در چارچوب انتقام گيري از ما براي پيروزي بر دشمن است و آنها مي خواهند به اركان اساسي مقاومت ضربه بزنند.

نصرالله افزود: پيروزي ما بر دشمن اسرائيلي بسياري از معادلات را تغيير داد و باعث به راه افتادن قيام فلسطيني و سرنگوني برنامه محافظه كاران جديد شد. ما ادعا نمي كنيم كه همه پيروزيهاي مقاومت تنها از ما بود، اما ما بخش اساسي از آن بوديم.

وي خاطر نشان كرد: مسئوليت و دغدغه ما در مقاومت آن است كه در آماده باش كامل براي مقابله با دشمن اسرائيلي باشيم و دشمن هم اين مسئله را مي داند. مسئله مهم براي ما در مقاومت حفظ حاكميت ملي، استقلال كشور و دفاع از مردم است. ما همچنان هزينه هاي ديگري پرداخت خواهيم كرد، زيرا سخن گفتن ما از مقاومت و استقلال بسياري از دولت ها و سياستمداران را ناخرسند مي كند، زيرا دهها سال تسليم شدن آنها و فروش مسئله فلسطين را رسوا مي كند.

دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد رژيم صهيونيستي عامل ترور حسان اللقيس يكي از فرماندهان مقاومت بوده است.

نصرالله افزود: شهيد اللقيس يكي از فرماندهاني است كه فقط براي افراد محدودي شناخته شده بود. او از جمله كساني بود كه زندگي خود را فداي مقاومت كرد. ما امروز نمي توانيم همه اقدامات و كارهاي بزرگ چنين فرماندهاني را بيان كنيم اما اميدواريم زماني فرا برسد كه بتوانيم آنها را به مردم معرفي كنيم.

وي گفت: شهيد اللقيس جواني خود را در مقاومت گذراند و عاشق شهادت بود و يكي از مبتكران و مغزهاي متفكر و ممتاز مقاومت بود. شهيد اللقيس براي دستيابي به افتخار شهادت تلاش كرد و به آن رسيد. وي افزود: همه نشانه ها ثابت مي كند كه اتهام اوليه ما درباره دست داشتن اسرائيل در ترور اين شهيد درست بوده است. رسانه هاي دشمن با صراحت در اين باره سخن مي گويند. اتهام ما به اسرائيل درباره دست داشتن در اين ترور سياسي نيست، بلكه بر اساس شواهد و قرائن است. اسرائيل نزديك بود مسئوليت اين ترور را برعهده بگيرد و شايد با اعلام اينكه يك گروه ديگر مسئوليت اين ترور را برعهده گرفت مي خواهد فريبكاري كند.

دبيركل حزب الله لبنان درباره جنگ گسترده رسانه اي براي مخدوش كردن وجهه مقاومت هشدار داد.

نصرالله افزود: ما شاهد تبليغات جهاني گسترده با ميلياردها دلار هزينه براي مخدوش كردن وجهه مقاومت و حزب الله هستيم.

نصر الله گفت: بعضي از رسانه ها در چارچوب جنگ رواني به عمد عليه حزب الله خبرهاي دروغ منتشر مي كنند تا وجهه آن را مخدوش كنند. مي خواهند به مقاومت و حمايت هاي مردمي از آن ضربه بزنند. همه كساني كه از اضطراب طرفداران مقاومت و خانواده هاي شهدا سخن مي گويند، دروغگو هستند.

وي خاطر نشان كرد: ما به مرحله اعلام بسيج عمومي نرسيده ايم و به نظر مي رسد كه در آينده هم نيازي به آن نخواهيم داشت.ما به هيچ كسي شهداي خود را اعلام نمي كنيم زيرا راه شهادت راه مقاومت است. ما به شهداي خود افتخار مي كنيم و آنها را نزد خدا مي دانيم.

دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد يك گروه سياسي در لبنان از همان ابتدا مسير دشمني با مقاومت را در پيش گرفته است و به بهانه هاي مختلف به حزب الله حمله مي كند، زيرا مي خواهد تفكر مقاومت را در منطقه از بين ببرد. شاهد تنش زايي طرف مقابل در لبنان عليه خود هستيم و به نظر مي رسد هماهنگي هايي در اين باره وجود دارد.

سيد حسن نصرالله گفت: ترور شهيد حسان اللقيس يك حادثه گذرا نيست و حساب ما با دشمن اسرائيلي باز است. قاتلان دير يا زود مجازات خواهند شد و خون شهداي ما به هدر نخواهد رفت و قصاص قطعي است.

وي افزود: اتهام بعضي طرف ها در طرابلس به ما درباره اينكه ما تكفيري، انحصارطلب و عامل انفجارها هستيم خطرناك است و به نظر مي رسد منظور آنها از اين سخنان اعلام جنگ است. ما خواهان اعلام جنگ با ديگران نيستيم و اولويت ما مقابله با دشمن اسرائيلي است، اما توصيه مي كنيم كه هيچ كسي به دنبال بازي با ما نباشد. شاهد لحن تند و بي سابقه گروه چهاردهم مارس هستيم كه به نظر مي رسد منظور آنها اعلام جنگ است. من از همه طرف هاي سياسي در لبنان مي خواهم كه در سخنان تنش زاي خود جايي براي امكان صلح باقي بگذارند، زيرا ما در نهايت محكوم به شراكت سياسي هستيم.

دبيركل حزب الله خاطر نشان كرد: نبايد به سادگي از حملات اخير به ارتش لبنان بگذريم و اين حملات را كم اهميت بدانيم. حملات اخير به ارتش لبنان خطرناكتر از حمله به سفارت ايران و ديگر انفجارهاست. همه ما بايد از ارتش حمايت كنيم، زيرا از اجماع ملي برخوردار است. نبايد درباره عملكرد ارتش لبنان ترديد به وجود بياوريم، زيرا حلقه نجات لبنان است و نبايد از آن انتقاد كنيم. ارتش لبنان تنها كمربند باقي مانده براي لبنان است و از بين رفتن آن به معناي از بين رفتن همه چيز خواهد بود.

دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد: راه نجات اين كشور در مرحله كنوني تشكيل دولت وحدت ملي است.

وي گفت: بايد دولت سياسي فراگير در لبنان تشكيل شود و دعوت به تشكيل دولت بيطرف فريبكاري بيش نيست.

نصرالله افزود: بازي قدرت در لبنان براي ما اهميت ندارد و در سال 2005 قدرت به ما در برابر چشم پوشي كردن از مقاومت پيشنهاد شد، اما نپذيرفتيم.

وي خاطر نشان كرد: به نظر مي رسد كساني در منطقه از شدت كينه توزي و خشم خود به علت ناكامي هايشان در منطقه مي خواهند لبنان را به سوي انفجار بكشانند. ما شاهد تحولات جديد و خطرناكي هستيم كه مستلزم هوشياري همه طرفها در لبنان است. خلاء رياست جمهوري در لبنان به نفع هيچ كسي نيست.

دبيركل حزب الله گفت: لبناني ها در برابر فرصت تاريخي براي انتخاب رئيس جمهورشان هستند و به طور بي سابقه اي تصميم گيري در دست آنهاست. به هيچ كسي توصيه نمي كنيم كه بخواهد با تشكيل دولت بقيه را در برابر عمل انجام شده قرار دهد. براي جلوگيري از خلاء دولتي بايد دولت منفعت ملي تشكيل شود.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن