تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب‌الله لبنان: رژيم صهيونيستي از رويارويي مستقيم با مقاومت وحشت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: حزب‌الله لبنان: رژيم صهيونيستي از رويارويي مستقيم با مقاومت وحشت دارد
معاون رئيس شوراي اجرايي حزب‌الله لبنان با بيان اينكه رژيم صهيونيستي از رويارويي مستقيم با مقاومت در لبنان مي‌ترسد تاكيد كرد: تل‌آويو از طريق همپيماني با تروريست‌هاي تكفيري در سوريه، گم شده خود را يافته است.
به گزارش خبرگزاري فلسطيني سما، نبيل قاووق، معاون رئيس شوراي اجرايي حزب‌الله در سخناني خاطرنشان كرد: مقاومت از سوي ائتلاف سه گانه اسرائيل، تكفيري‌ها و ابزارهاي آمريكا در داخل لبنان هدف قرار گرفته است كه با اقدامات تحريك آميز و تنش‌زا و دامن زدن به دو دستگي سياسي در صدد لطمه زدن به مقاومت هستند.
وي تصريح كرد رژيم صهيونيستي از رويارويي مستقيم با مقاومت در لبنان مي‌ترسد و با ائتلاف با تروريست‌هاي تكفيري كه در سوريه از آن‌ها حمايت مي‌شود گمشده خود را پيدا كرده است. نبيل قاووق همچنين از گروه 14 مارس خواست كه حتي به لطمه زدن به مقاومت فكر هم نكند.
معاون رئيس شوراي اجرايي حزب‌الله تاكيد كرد كه اقدامات تحريك آميز و تنش‌زا هيچ تغييري در معادله داخلي ايجاد نخواهد كرد.
رژيم صهيونيستي توقف طرح ظالمانه براور را تكذيب كرد
به دنبال اظهارات اخير يكي از وزراي سابق رژيم صهيونيستي مبني بر توقف طرح براور، مسئول اجراي اين طرح اعلام كرد: نتانياهو دستوري در خصوص توقف طرح مذكور صادر نكرده و اين طرح در حال اجراست. به گزارش روزنامه عبري زبان هاآرتص، درون الموگ، افسر ارشد ارتش اسرائيل كه از سوي بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي مسئول اجراي طرح "براور" شده است، اعلام كرد: هيچ دستوري مبني بر توقف طرح دريافت نشده و اين طرح هم‌اكنون به شكل يك قانون در حال اجراست.
اين در حالي است كه بني بيگن، از وزيران سابق رژيم صهيونيستي پيشتر اعلام كرده بود كه طرح براور به سبب اختلافات گسترده در كنست، متوقف خواهد شد.
اين طرح ادامه سياست مصادره سرزمين‌هاي فلسطيني‌ محسوب مي‌شود و با مخالفت گسترده مواجه شده است.
در اين ميان معاون وزير جنگ رژيم صهيونيستي اعلام كرد، اعمال فشارهاي آمريكا سياست‌ اين رژيم در خصوص منطقه دره اردن را تغيير نمي‌دهد. دني دانون، معاون وزير جنگ رژيم صهيونيستي اظهار كرد: اعمال فشار آمريكا سياست اسرائيل براي حضور در منطقه دره اردن را تغيير نخواهد داد و تل‌آويو با هيچ توافقنامه‌اي در آينده به حضور نظامي خود در اين منطقه پايان نخواهد داد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن