تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: اخبار كوتاه شهرستانها
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كهگيلويه:
خانه دار شدن پنج مددجوي
كميته امداد شهرستان كهگيلويه
كهگيلويه و بويراحمد- خبرنگاررسالت:
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كهگيلويه از خريد مسكن مهر جهت 5نفر از مددجويان تحت حمايت كميته امداد اين شهرستان خبر داد.به گزارش اداره روابط عمومي و
اطلاع رساني كميته امداد امام خميني(ره) استان، عنايت رحيمي نيا گفت: يكي از ضروري ترين نياز هاي انسان داشتن مسكن مناسب مي باشد كه در اين راستا خدمات عمراني متفاوتي به مددجويان ارائه مي شود. وي اظهار داشت: در اين زمينه مددجويان فاقد منزل مسكوني كه در شهر دهدشت به‌صورت اجاره اي زندگي
مي نمودند بر اساس اولويت و داشتن تمامي شرايط شناسايي به اداره راه و شهرسازي جهت دريافت مسكن از طريق منازل مسكن مهر معرفي و همگي ثبت نام شدند.

در استهبان فارس صورت گرفت
دستگيري سارق هنگام حمل
اموال مسروقه
شيراز-خبرنگاررسالت:
با تلاش ماموران انتظامي استهبان استان فارس سارق تجهيزات يك شركت دستگير و اموال مسروقه از وي كشف شد.سرپرست فرماندهي انتظامي استهبان با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان مطلع شدند يك شركت كه مشغول ساخت استاديوم ورزشي در شهر بوده مورد سرقت واقع شده است.محمد فرهادي اضافه كرد: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر عزيمت و در بررسي‌هاي لازم مشخص شد كه تعدادي از تجهيزات رايانه‌اي شامل دو كيس، سه دوربين عكاسي ديجتيال، دو مانيتور و چاپگر از شركت سرقت شده است.وي ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع، مراتب شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت و سارق دستگير شد.

بازگشت دو بهله پرنده شكاري
به آغوش طبيعت
كرج – خبرنگار رسالت:
دو بهله پرنده شكاري به همت اداره حفاظت محيط زيست كرج رهاسازي شد. به گزارش روابط عمومي اداره حفاظت محيط زيست شهرستان كرج تعداد دو بهله پرنده شكاري شامل يك بهله عقاب صحرايي و يك بهله سارگپه كه به صورت مصدوم توسط دوستداران حيات وحش تحويل اداره شده بودند پس از مراقبت، تيمار و بهبودي و به‌دست آوردن توانايي پرواز، در منطقه حفاظت شده البرز جنوبي رهاسازي و به آغوش طبيعت بازگردانده شدند.

تيم هاي مرحله نيمه نهايي بدمينتون جوانان كشور مشخص شدند
سمنان -خبرنگار رسالت :
با اتمام مرحله مقدماتي رقابتهاي بدمينتون قهرماني جوانان كشور تيم هاي مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها كه در سمنان در جريان است مشخص شدند.دور مقدماتي اين بازي ها پس از انجام 165 بازي در قالب 33 بازي تيمي به اتمام رسيد و تيم هاي سيستان و بلوچستان ، البرز ، كردستان و فارس به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات كردستان با البرز و فارس با سيستان و بلوچستان بازي مي كند و برنده ها به ديدار نهايي راه مي يابند.در اين بازيها كه به مدت دو روز ادامه دارد 140 ورزشكار در قالب 20 تيم از استانهاي كشور به رقابت مي پردازند. سمنان پيش از اين ميزبان رقابتهاي بدمينتون قهرماني نوجوانان ايران بود كه با برتري تيم خراسان رضوي پايان يافت.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:
برف تكاني درختان و برف روبي معابر بوستان هاي قزوين در
اسرع وقت انجام مي شود
قزوين-خبرنگاررسالت:
با توجه به بارش سنگين برف ،عوامل اجرايي سازمان پارك ها با امكانات كامل در حال برف تكاني درختان وبرف روبي معابر كليه بوستانهاي شهر قزوين مي باشند.به گزارش روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز ، مدير عامل اين سازمان گفت: همزمان با بارش ها با اعلام آماده باش به پيمانكاران حفظ و نگهداري ، عمليات برف تكاني درختان و برف روبي معابر بوستان ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.سيد مهدي كاظمي با اشاره به حضور فيزيكي ناظرين سازمان در سطح مجموعه هاي فضاي سبز ونظارت برنحوه عملكرد پيمانكاران افزود: كليه نيروهاي پيمانكاران با تجهيزات لازم در سطح مجموعه هاي فضاي سبز حضور دارند تا با انجام به موقع عمليات از آسيب هاي بيشتر به درختان شهر پيشگيري نمايند.

اينترنت رايگان براي دانشجويان واحد مسجدسليمان
مسجد سليمان-خبرنگاررسالت:
به مناسبت هفته پژوهش ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان استفاده دانشجويان اين دانشگاه از اينترنت را رايگان اعلام كرد .
به گزارش خبرنگارما، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان ضمن اعلام اين خبر گفت: براي رفاه حال دانشجويان در خصوص استفاده پژوهشي و تحقيقاتي از اينترنت، با پيگيرهاي به‌عمل آمده شرايط خوبي براي بهره مندي از اين خدمات به‌صورت رايگان فراهم شد .
احمد نيامدپور درتكميل صحبت خود گفت: استفاده رايگان از اينترنت در محيط دانشگاه و خوابگاه دانشجويي از طريق سيستم WifA امكان پذير است و دانشجويان علاقه‌مند به بهره مندي از اين خدمت مي توانند به اداره فناوري و اطلاعات و ارتباطات دانشگاه مراجعه و نسبت به اخذ نام كاربري و رمزشخصي اقدام نمايند .
رشد 7 درصدي توليد شمش
و 13 درصدي توليد گندله در
شركت فولاد خوزستان
اهواز- خبرنگار رسالت:
با تلاش يكپارچه كاركنان شركت فولاد خوزستان از ابتداي سال جاري تا پايان آبان‌ماه بالغ بر دو ميليون و 462 هزار تن شمش فولاد با رشد 7 درصد و سه ميليون و 730 هزار تن گندله با رشد
13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در اين مجتمع عظيم صنعتي توليد شده است. در همين مدت توليد آهن اسفنجي در واحدهاي احياي مستقيم به رقم دو ميليون و 431 هزار تن رسيد.

رئيس اداره ثبت احوال شهرستان دامغان:
كاهش آمار طلاق استان سمنان
در ماه گذشته
دامغان- خبرنگار رسالت:
رئيس اداره ثبت احوال شهرستان دامغان از كاهش 3/39 درصدي آمار طلاق در استان سمنان در آبان‌ماه سال جاري خبرداد. عباس سلماني همچنين با اشاره به آمار ثبت 205 واقعه ازدواج در سه ماه گذشته در شهرستان دامغان افزود: تعداد 38 واقعه طلاق در اين مدت سه ماهه در دفاتر رسمي اين شهرستان به ثبت رسيده است. وي خاطرنشان كرد: ثبت 299 واقعه ولادت و 98 واقعه وفات از آمار ماه‌هاي شهريور، مهر و آبان سال جاري در اين شهرستان مي‌باشد.

معاون وزير نفت خبر داد:
افتتاح پنچ فاز پارس جنوبي
تا پايان سال آينده
بوشهر- خبرنگار رسالت:
معاون وزير نفت از افتتاح پنج فاز 17، 16، 15، 12 و 18 پارس جنوبي تا پايان سال آينده خبر داد. عماد حسيني با بيان اينكه مسائل مربوط به پروژه‌هاي پارس جنوبي به صورت هفتگي بررسي مي‌شود، تصريح كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده با رفع مشكلات پروژه‌هاي پارس جنوبي در بخش مهندسي و فني در سال آينده شاهد پيشرفت قابل توجهي در فازهاي پارس جنوبي خواهيم بود. معاون وزير نفت با باين اينكه براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده پنج فاز 17، 16، 15، 12 و 18 پارس جنوبي تا پايان سال آينده افتتاح مي‌شود، گفت: البته ممكن است اين زمانبندي تغيير يابد به طوري كه امكان افتتاح پروژه‌ها زودتر از زمان مقرر يا با دو تا سه ما تاخير انجام شود. عماد حسيني درباره توجيه دولت براي تعيين نرخ 100 دلار در لايحه بودجه 93، تصريح كرد: بودجه‌هاي سالانه به مثابه يك پيش‌بيني براي اداره كشور در يك سال است.

مديرعامل شركت برق منطقه‌اي گيلان:
راه پيشرفت و تعالي با كار تيمي و گروهي ميسر است
رشت- خبرنگار رسالت:
مهندس آزادگان مديرعامل شركت برق منطقه‌اي گيلان در مراسم تجليل از تلاشگران شركت برق منطقه‌اي گيلان گفت: در دنياي امروز، در اداره شركت‌ها و سازمان‌ها، خود محوري، شخص مداري و فرماندهي جايگاهي ندارد. با پيشرفت و تعالي‌اي كه در عرصه IT و ICT به وجود آمد، وضعيت و امكانات اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي جامعه، سازمان‌ها و.... تغيير كرده و امروز عصر اطلاعات است. وي افزود: در اين عصر تنها اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي دقيق و با ظرافت است كه مي‌تواند براي شركت، سازمان و... هم افزايي ايجاد كرده و كارآمد باشد. در اين عصر پنهان‌سازي و مخفي‌كاري بي‌مفهوم است. راه پيشرفت و تعالي در دنياي امروز كار تيمي و گروهي همراه با همدلي و اعتماد است. دستاوردها و موفقيت‌ها در شركت‌ها و سازمان‌ها حاصل كار شخصي واحدي نيست بلكه نتيجه تفكر و كار سيستمي مي‌باشد.

رئيس آموزش و پرورش گوگان:
25 برنامه پژوهشي در مدارس
بخش گوگان اجرا شد
آذرشهر –خبرنگاررسالت:
رئيس آموزش و پرورش گوگان از توابع شهرستان آذرشهر گفت : در هفته پژوهش بيش از 25 برنامه متنوع در مدارس اين منطقه اجرا گرديد . طاهر علمي در گفتگو با خبرنگار ما افزود : اجراي برنامه هاي پژوهشي در مدارس مي تواند فرهنگ تحقيق و پژوهش ايجاد كرده و توانمندي هاي ابتكاري دانش آموزان به‌كار گرفته شود.
وي اهميت گسترش فرهنگ پژوهشي و تحقيقاتي و فعال كردن زمينه هاي اين موضوع را در مدارس براي رشد علمي و استعداديابي دانش آموزان بسيار مهم دانست گفت : تحقيق و پژوهشي موجب عمق يافتن باورهاي علمي و تجربي آنان مي شود . رئيس آموزش و پرورش بخش گوگان نواختن زنگ پژوهش در مدارس راهنمايي و متوسط ، برگزاري كارگاه هاي آموزش و تحقيق و پژوهش ، برگزاري مسابقه پژوهش ، دايركردن نمايشگاه از توانمنديهاي پژوهشي و تحقيقي دانش آموزان و انجام فعاليت هاي پژوهشي را از جمله برنامه هفته پژوهش در مدارس اين منطقه برشمرد .

امور بهداشت كلانشهر زاهدان
متولي ندارد
زاهدان- خبرنگاررسالت :
شهر زاهدان با بيش از 800 هزار نفر جمعيت و اينكه بيش از 30 درصد اين جمعيت مهاجراني روستايي هستند كه در طول چندين سال گذشته به‌علت مشكلات اقتصادي از جمله كاهش توليدات كشاورزي و نيمه تعطيل شدن صنعت دامداري به اين شهر كوچ و درحواشي شهر ها بويژه در ارتفاعات كوههاي اطراف زاهدان خانه ساخته اند داراي مشكلات عديده بهداشتي است.گزار ش خبرنگار ما حاكي است حتي در شهرك هاي جديد اين شهر كه عمر ساختمانهاي آن از 20 سال هم كمتر و ساكنان آنها را اكثرا كارمندان تشكيل مي دهند به‌علت عدم جمع آوري به‌موقع زباله ها و عدم رعايت مسائل بهداشتي همچنان مشكلات بهداشتي وجوددارد. تمامي آب فاضلاب خانه هاي اطراف اين دو بلوار كه به‌علت سختي زمين محل سكونت غير قابل نفوذ هستند در جويهاي روباز احداث شده در اطراف اين دو خيابان پر تردد ريخته شده كه اين آبهاي لجن و متعفن نيز مشكلاتي رابراي ساكنان اطراف به‌وجود مي آورد .

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن