تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805050441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
مسكن مهر نيمه‌تمام، به دولت يازدهم رسيده است

شيراز ـ خبرنگار اطلاعات: مسكن مهر يك پروژه بسيار بزرگ است كه به صورت نيمه تمام و با مشكلات متعدد به دولت يازدهم رسيده است. محسن نريمان، معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد كشور گفت: دولت دهم پروژه‌هاي مسكن مهر را در نقاط مختلف كشور آغاز و اكثر آنها را با مشكلات فراوان نيمه تمام رها كرد.

او با اشاره به تاكيد مجلس شوراي اسلامي مبني بر دراولويت قرار دادن طرح‌هاي نيمه تمام گفت: در پروژه مسكن مهر اگر شبانه روز هم كار شود به 2 سال زمان نياز است تا پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وي اضافه كرد: دولت تدبير و اميد به تمام تعهداتي كه دولت قبل در بحث مسكن مهر داده است پاسخگو خواهد بود و اين كه گفته مي‌شود مسكن مهر رها شده است و كاري انجام نمي شود بي‌انصافي است و بايد با درايت و تدبير،‌تمام مشكلاتي كه دولت قبل در حوزه مسكن مهر نديده است، از جمله مساله آب و فاضلاب، ‌برق، گاز و بهداشت و درمان حل و فصل شود.

شهردار جديد «آبسرد» دماوند معرفي شد

رودهن ـ خبرنگار اطلاعات: مراسم معرفي شهردار جديد آبسرد با حضور مديركل دفتر شهري و امور شوراهاي استانداري تهران برگزار شد.در اين مراسم پرويز قنبري به عنوان شهردار جديد آبسرد معرفي شد و از خدمات شهردار سابق قدرداني به عمل آمد.

در اين مراسم كه جمعي از مسئولان محلي نيز حضور داشتند فرماندار دماوند گفت: امروز ورود افراد غيرمتخصص به شوراها سخت‌تر شده است و افراد توانمند مسئوليت در شوراها را برعهده دارند.

مهندس ثنايي موحد در اين جلسه افزود: كار شهرداري به دليل مواجهه مستقيم با مردم و مسئولان سختي‌هاي ويژه‌اي دارد، امّا با برنامه‌ريزي دقيق مي‌توان تهديدهاي اين حوزه را به فرصت تبديل كرد.

همايونفر رئيس شوراي اسلامي شهر آبسرد نيز در اين جلسه گفت: مهندس پرويز قنبري سابقه خوبي در حوزه مديريت شهري دارد و پيش از اين شهردار منطقه 5 كرج بوده است.

آموزش دبيران با مديريت مصرف برق

ساري ـ خبرنگار اطلاعات: طرح آموزش مديريت مصرف برق ويژه دبيران به طور همزمان و به صورت غيرمتمركز با حضور 1570 دبير از مدارس مازندران برگزار شد.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران با اعلام اين خبر افزود: در راستاي اصلاح و بهينه‌سازي الگوي مديريت مصرف، شركت توزيع برق مازندران به عنوان شركت پيشرو با پشتوانه 11 ساله اقدام به برگزاري اين طرح در مدارس استان كرده است.

منوچهر جعفري افزود: اگر در مصرف برق صرفه‌جويي نكنيم زماني فرا مي‌رسد كه با كمبود اين منبع انرژي الكتريكي مواجه مي‌شويم.

اعزام دانش‌آموزان باشت به مناطق عملياتي جنوب كشور

باشت ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده سپاه ناحيه شهرستان باشت با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان اين شهرستان به مناطق عملياتي گفت: 130 دانش‌آموز دختر از باشت به مناطق عملياتي جنوب اعزام شدند.

بهروز قلي‌زاده افزود: اين سومين كاروان راهيان نور بسيج دانش‌آموزي شهرستان است كه به مناطق عملياتي جنوب اعزام مي‌شود و طرح اعزام دانش‌آموزان مقطع متوسطه براي بازديد از مناطق عملياتي با همكاري آموزش و پرورش باشت اجرا مي‌شود.

وي هدف از اعزام دانش‌آموزان را آشنا كردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا بيان كرد.

استقرار 3 دستگاه آب شيرين كن سيار در احمدآباد و اردكان يزد

يزد ـ خبرنگار اطلاعات: سه دستگاه آب شيرين كن سيار در شهرهاي اردكان و احمدآباد يزد مستقر شد.

سامان شهرام، مدير دفتر بهره‌برداري از تاسيسات آب آبفاي استان يزد با بيان اين مطلب افزود: اين سه دستگاه آب شيرين كن به منظور تامين آب آشاميدني با كيفيت مناسب در شهرهاي اردكان و احمدآباد و تامين بخشي از كمبود آب آشاميدني شهرهاي مذكور در مواقع بحران راه‌اندازي شد.

وي گفت: از اين سه دستگاه، دو دستگاه آب شيرين كن با ظرفيت هركدام 30مترمكعب در شبانه‌روز و يك دستگاه آب شيرين كن با ظرفيت 10 متر مكعب در شبانه روز راه‌اندازي شد و در مدار بهره‌برداري قرار گرفت.

وي افزود: آب شيرين‌كن‌هاي شهر اردكان قابليت توليد آب آشاميدني به صورت بسته بندي (بسته‌هاي يك ليتري) در راستاي توزيع در مواقع بحران را دارا است.

‏خودكفايي 1000 خانوار در اردبيل ‏

اردبيل- خبرنگاراطلاعات:مديركل كميته امداد استان اردبيل گفت: تاكنون با پرداخت تسهيلات اشتغالزا و همچنين ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي 11 هزار خانوار تحت حمايت كميته امداد استان اردبيل خودكفا شده‌اند.

بهروز زلالي در جلسه اشتغال و خودكفايي كميته امداد در اردبيل، افزود: تلاش كميته امداد بر اين است تا اميد و شادابي را بين خانواده‌هاي تحت حمايت و قشر آسيب‌پذير جامعه ايجاد كند و با كشف استعداد خانواده‌ها زمينه‌ پيشرفت و تعالي آنان را فراهم آورد.

او افزود: حداقل درآمد اين عده از خانواده‌هاي خودكفا شده افزون بر 6 ميليون ريال است.

وي دغدغه‌ اصلي كميته امداد را توسعه و پيشرفت خانوارهاي بي‌بضاعت و مستمند بيان كرد و ادامه داد: با اطلاع‌رساني دقيق و تبليغات صحيح در صدد هستيم تا افكار عامه مردم به كميته‌ امداد را تغيير دهيم، چراكه خدمات امداد صرفاً به رفع نيازهاي مقطعي خانواده‌ها ختم نمي‌شود.

‏ زلالي رويكرد اصلي كميته امداد را توانمندي خانواده‌ها اعلام كرد و گفت:‌ آموزش خانواده‌ها، ارائه‌ تسهيلات قرض‌الحسنه و فراهم كردن زمينه‌ شغلي براي خانواده‌ها ما را به اين اهداف نزديك‌تر مي‌كند.

افزايش مصرف آب آشاميدني در استان اصفهان

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: استان اصفهان به رغم كاهش منابع آب و مشكلات ناشي از خشكسالي در 8 ماه امسال با افزايش 6 درصدي مصرف آب روبرو بوده است. رضا رضايي معاون خدمات مشتركين و درآمد آبفاي استان اصفهان با اعلام اين مطلب گفت: ميزان مصارف خانگي و غيرخانگي مشتركين شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در 8 ماه سال گذشته 208 ميليون مترمكعب بوده كه امسال اين رقم به 220 ميليون مترمكعب رسيده است.

وي علت آن را افزايش دماي هوا در تابستان امسال و افزايش تعداد انشعابات نصب شده بيان كرد و افزود: در اين مدت، مشتركين خانگي 171 ميليون مترمكعب و مشتركين غيرخانگي 49 ميليون مترمكعب آب مصرف كرده‌اند كه هر بخش به ترتيب 7 و 1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

معرفي رئيس جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي لنگرود

لنگرود ـ خبرنگار اطلاعات: مراسم توديع و معارفة رؤساي سابق و جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لنگرود برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور علي اسماعيلي‌پور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان در سالن شهيد املاكي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لنگرود برگزار شد، از زحمات هفت ساله محمدتقي جاده كناري رئيس سابق اين اداره قدرداني به عمل آمد و سهراب مقدسي به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لنگرود معرفي شد.

پرداخت تسهيلات براي توسعه زراعت غلات در سبزوار

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: 44 ميليارد و 315 ميليون ريال تسهيلات سرمايه در گردش زراعت غلات به كشاورزان سبزوار پرداخت شد.

مدير جهاد كشاورزي سبزوار با اعلام اين خبر افزود: براي اقتصادي شدن توليد و تقويت بنية مالي كشاورزان در تأمين هزينه‌هاي توليد غلات اين اعتبارات به آنان اختصاص يافت.

محمدجواد ايزديان گفت: اين اعتبارات از محل منابع داخلي بانك كشاورزي به عنوان تسهيلات سرمايه در گردش كاشت، داشت و برداشت زراعت گندم و جو به اين شهرستان تخصيص يافت كه 18 ميليارد ريال آن براي زراعت گندم و 26 ميليارد و 315 ميليون ريال آن براي زراعت جو توزيع شد.

وي افزود: اين تسهيلات با معرفي مديريت جهاد كشاورزي و همكاري بانك انجام شد و اين رقم نسبت به پارسال 11 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

وي در خاتمه گفت: اين ميزان اعتبار به 7000 هكتار غلات تعلق گرفته است كه شامل 1800 هكتار گندم و 5263 هكتار جو است.

پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در سبزوار

* كارگاه‌هاي آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و رفتارهاي پرخطر در سبزوار برگزار شد.

معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش سبزوار با اعلام اين مطلب افزود: اين طرح در قالب برپايي كارگاه طرح پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و رفتارهاي پرخطر براي مديران مقاطع مختلف آموزشي شهرستان به اجرا درآمد.

مهندس راه‌چمني گفت: در زمينه اين طرح با هدف آشنايي با مقوله آسيب‌هاي اجتماعي و روش‌هاي اجرايي در آن مدارس با حضور بيش از 300 نفر از مديران مقاطع مختلف تحصيلي و مشاوران و مدرسان آموزش خانواده به صورت كارگاه‌هاي جداگانه برگزار شد.

وي عناوين مورد بحث در اين كارگاه را روش‌هاي پيشگيري از رفتارهاي پرخطر، ترويج زندگي سالم، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و سوءمصرف مواد و توانمندسازي آنان در برابر آسيب‌هاي اجتماعي اعلام كرد و افزود: اين طرح با همكاري معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي سبزوار و فرماندهي نيروي انتظامي سبزوار از 11 تا 20 آذر برگزار شد.



چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن