تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست نشانده‌هاي آمريكا مقاومت را پيشه كرده‌اند/ تاسيس پليس ضد شيعي در مالزي لكه ننگي در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دست نشانده‌هاي آمريكا مقاومت را پيشه كرده‌اند/ تاسيس پليس ضد شيعي در مالزي لكه ننگي در جهان است
قم - خبرگزاري مهر: امام جمعه قم گفت: حامد كرزاي كه دست نشانده آمريكايي‌ها بود به جاي تسليم شدن در برابر زياده خواهي‌هاي آمريكا مقاومت را پيشه كرده است زيرا متوجه شده است كه آمريكا قابل اعتماد نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمد سعيدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته قم كه در شبستان امام خميني(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بيان اين كه اين روزها شاهد دو موضع گيري متفاوت در كشورهاي مالزي و افغانستان هستيم، اظهار داشت: در افغانستان حامد كرزاي در برابر زياده خواهي آمريكايي‌ها مقاومت مي‌كند زيرا او متوجه شده است كه آمريكا هيچ وقت قابل اعتماد نيست و با اين كه خود دست نشانده آن‌ها بوده است، مقاومت را به جاي تسليم شدن انتخاب كرده است.

وي بيان كرد: در كشور مالزي خبر تاسيس پليس ضد شيعي شنيده شده و اين عمل چهره اين كشور را در جهان لكه دار كرده است زيرا در اين كشور انواع مذاهب زندگي مي‌كنند و حتي همه آنها حقوق شهروندي داشته و در فعاليت‌هاي سياسي و حكومتي مشاركت دارند و شيعيان مغبوض دستگاه حكومتي اين پليس ويژه را تاسيس كرده‌اند.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان كرد: ايجاد درگيري در ميان مسلمانان، شيعه و اهل سنت را دشمن و به ويژه صهيونيست‌ها و وهابي‌هاي سلفي و تكفيري انجام مي‌دهند و از خداوند مي‌خواهيم شر اين مزدوران را كه چهره اسلام را لكه دار و در كشورهاي اسلامي فجايع عظيمي را ايجاد كرده‌اند، از ميان بردارد.

تقدير از دولت براي انتخاب استاندار جديد قم

وي با اشاره به انتخاب استاندار جديد قم بيان كرد: از خدمات آقاي پيريايي كه با متانت در مدت كوتاهي مديريت استان را به عهده داشتند تقدير مي‌كنيم و به حجت الاسلام صالحي منش، استاندار جديد قم خير مقدم گفته و از دولت براي اين انتخاب تشكر مي‌كنيم و اميدواريم گام‌هاي اساسي در اين استان، به ويژه در بعد فرهنگي و عمراني برداشته شود.

حجت الاسلام سعيدي يادآور شد: بخل و حرص جزو ذات انسان است و نفس انسان با آن عجين شده است و خداوند از ما مي‌خواهد كه آنها را رها كنيم؛ مبارزه با اين دو از دشوارترين ماموريت‌هاي انسان است و اگر انسان در اين مسير موفق شود به رستگاري مي‌رسد.

وي با بيان اين كه كسي كه با سيره اهل بيت(ع) پيوند ندارد مسلمان واقعي نيست، عنوان كرد: انسان بخيل دو صفت بخل و حرص را در خود دارد و اين دو صفت ريشه بسياري از گناهان است، اين انسان نه خودش سود مي‌برد و نه اجازه مي‌دهد كه ديگران از خير بهره مند شوند.

امام جمعه قم اضافه كرد: نمونه‌هاي اين بخل در آمريكا و صهيونيست‌ها ديده مي‌شود، آنها مي‌خواهند همه دنيا براي خودشان باشد و ديگران از آن بهره‌اي نبرند.

وي بيان كرد: براي اين كه به رستگاري برسيم بايد تقواي الهي داشته و به سوي خداوند حركت كنيم و جهاد مستمر در راه خداي تعالي يكي ديگر از راه هاي رسيدن به خدا است.

حجت الاسلام سعيدي افزود: طبق گفته‌ها امام زمان(عج) روز جمعه ظهور مي‌كند و بايد بيشتر به ياد ايشان باشيم و دعا كنيم تا از ما راضي باشد؛ فقط دعا و مناجات كافي نيست بلكه مجاهدت و بندگي نيز لازم است و انشاالله همه ما با اعمال و عبادات و امر به معروف و نهي از منكر زمينه ظهور حضرت مهدي(عج) را فراهم كنيم.

منظور از وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت در هدف است

وي با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت شهيد مفتح عنوان كرد: امام(ره) اين روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاري كرد تا در جامعه تاثيرگذار باشد و مقام معظم رهبري نيز خواستار هستند كه دانشگاه‌ها به محل جريان سياسي تبديل نشود زيرا در اين صورت از پيشرفت علمي بازمي‌مانيم.

امام جمعه قم با بيان اين كه وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت در هدف آنها است، ابراز كرد: هدف حركت به سمت جامعه اسلامي پيشرفته و مستقل شدن است تا اين عمل الگويي براي ديگران شود.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به فرارسيدن اربعين حسيني و با بيان اين كه آسمان 40 روز براي امام حسين(ع) گريه كرده است، يادآور شد: همزمان با فرارسيدن اربعين شهادت اباعبدالله الحسين(ع) دسته عزاداري هماهنگي در مسير بلوار پيامبر اعظم(ص) از اين آستان مقدس به سوي مسجد مقدس جمكران حركت خواهد كرد.

كد خبر: 2199506

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۳۸

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن