تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در خطبه‌هاي نماز جمعه قم مطرح شدانتقاد امام جمعه قم از تشكيل پليس ضد شيعه در مالزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در خطبه‌هاي نماز جمعه قم مطرح شدانتقاد امام جمعه قم از تشكيل پليس ضد شيعه در مالزي
امام جمعه قم به تشكيل پليس ضد شيعه در كشور مالزي اشاره كرد و افزود: شيعيان در كشور مالزي نقش مهمي داشته و راه اندازي پليس ضد شيعه در اين كشور جاي سئوال دارد؟


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله سيد محمد سعيدي ظهر امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم با اشاره به اينكه امام عصر نسبت به احوال شيعيان آگاهي داشته و براي ايشان دعا مي‌كنند اظهار كرد: بايد در روز جمعه براي سلامتي حضرت دعا كنيم چرا كه ايشان نيز به فكر ما هستند و الطاف ايشان شامل حال ما مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به سخني از آيت‌الله بهجت اظهار كرد: ايشان مي‌فرمودند نبايد فقط به دعا براي ظهور آن حضرت اكتفا كرد بلكه بايد با عبادت و بندگي و امر به معروف و نهي از منكر زمينه ظهور ايشان را فراهم كرد.

امام جمعه قم با اشاره به فرا رسيدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه بيان كرد: روز شهادت آيت الله مفتح از سوي امام راحل به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاري شد.

وي با اشاره به اهداف نام‌گذاري اين روز و نزديك شدن دو نهاد حوزه و دانشگاه بيان كرد: با وحدت حوزه و دانشگاه حركت به سمت جامعه اسلامي پيشرفته شكل گرفته و امام خميني نيز حوزه و دانشگاه را دو مركز مهم براي ساخت جامعه مي‌دانستند.

سعيدي با اشاره به ديدار اخير اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي با رهبر معظم بيان كرد: ايشان در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از پيشرفت‌هاي علمي كشور، بر حفظ نشاط علمي در محيط‌هاي دانشگاهي تاكيد كردند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تسليت فرا رسيدن اربعين حسيني اظهار كرد: از امام معصوم(س) نقل شده است كه در شهادت و مصيبت امام حسين(ع) آسمان خون گريست.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به ثواب زيارت امام حسين(ع) بيان كرد: بر اساس روايات كسي كه امام حسين(ع) را زيارت كند ثواب هزار حج عمره و زيارت رسول‌الله نصيب او مي‌شود و زيارت رسول خدا نيز موجب خشنودي خدا و رحمت است.

وي با اشاره به اينكه نخستين فردي كه در اربعين به زيارت امام حسين(ع) رفت جابر بود، افزود: جابر فردي نابينا بود و پس از اينكه در فرات غسل زيارت كرد و سپس قبر امام(ع) را زيارت كرده و وقتي كه دستش را روي قبر گذاشت از هوش رفت.

سعيدي افزود: اين فرد وقتي به هوش آمد امام(ع) را صدا كرد و در ادامه فرمود «اي جابر چه انتظار شنيدن پاسخ‌داري در حالي كه ميان سر و بدن آن امام عزيز جدايي افتاده است».

وي با اشاره به برگزاري ويژه برنامه‌اي در روز اربعين حسيني در شهر مقدس قم بيان كرد: در اين برنامه باشكوه عزاداران حسيني از حرم حضرت معصومه(س) با پاي پياده به سمت مسجد مقدس جمكران حركت كرده و اين حركت ارزنده به الگويي براي ديگر نقاط كشور تبديل خواهد شد.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به موضع‌گيري‌هاي مختلف از سوي دو كشور اسلامي در برابر غربي‌ها بيان كرد: در كشور افغانستان حامد كرزاي كه ابتدا با كمك غربي‌ها روي كار آمد متوجه شد كه به جايي نخواهد رسيد و در ادامه در مسير مقاومت وارد شد و مردم افغانستان نيز حمايت خوبي از وي داشتند.

سعيدي در ادامه به تشكيل پليس ضد شيعه در كشور مالزي اشاره كرد و افزود: شيعيان در كشور مالزي نقش مهمي داشته و راه‌اندازي پليس ضد شيعه در اين كشور جاي سئوال دارد؟ ايران از ماهاتير محمد كه باني مالزي نوين است بايد با استفاده از نفوذ خود جلوي انجام چنين اقداماتي را بگيرد.

وي در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار جديد قم از سوي هيئت دولت اظهار كرد: از دولت به دليل انتخاب استاندار جديد تقدير كرده و از استاندار سابق نيز به دليل تلاش براي اداره استان تشكر مي‌كنيم.

امام جمعه قم ضرورت توجه آحاد مردم نسبت به مسئله انفاق را مورد تاكيد قرار داد و افزود: با توجه به انفاق، مشكلات برطرف شده و از كار مردم گره‌گشايي مي‌شود.

وي با بيان اينكه بخل در سيره اهل بيت(ع) جايي ندارد افزود: بخل در انسان مؤمن وجود نداشته و كسي كه پيرو مكتب اهل بيت باشد از اين صفت دوري مي‌كند.

انتهاي پيام/2258/ق40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن