تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در رفع مناقشات بين المللي كارنامه قابل قبولي را از خود بر جاي گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران در رفع مناقشات بين المللي كارنامه قابل قبولي را از خود بر جاي گذشته است
زنجان - خبرگزاري مهر: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه ايران اسلامي امروز به كشوري تاثيرگذار در حل مسائل بين المللي تبديل شده است گفت: رخدادهاي اخير نشان داد ايران نقش مهم و استراتژيكي در رفع مناقشات بين المللي دارد و كارنامه قابل قبولي را از خود بر جاي گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعيلي قبل از ظهر جمعه در دومين همايش و ويژه‌برنامه اربعين حسيني كه به ميزباني دانشگاه علوم‌پزشكي زنجان برگزار شد با بيان اينكه ادامه مذاكرات ژنو ، اقتدار نظام اسلامي را در صحنه بين الملل ثابت كرد افزود: كشورهاي برتر جهان و منطقه به قدرت و اهميت ايران بيش از بيش پي برده اند و در صدد گسترش تعاملات با نظام اسلامي هستند.

وي ادامه داد: 35 سال است كه مردم ايران با دشمنان در جنگ هستند و تا به امروز ادامه داشته و تا زماني كه همه ما بر اهداف اسلام ايستادگي مي‌كنيم، ادامه خواهد داشت. اين در حالي است كه اگر امروز آمريكا آماده مذاكره شده است، به دليل ترس از قدرت ايران است.

اسماعيلي افزود : ملت ايران با پايبندي بر اصول و ارزشها در موقعيت ها مهم و سرنوشت ساز كشور نقش تاثير گذاري داشته و دارد.

نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: جوانان اين مرز و بوم هميشه در شرايط سخت خوب جلوه كرده‌اند، به طوري كه بعد از انقلاب در نظام جمهوري اسلامي ايران تعداد كثيري از جوانان به رهبر خود لبيك گفته و از جان و دنياي خود گذشتند كه نشان‌ دهند اين‌ها مردان عمل هستند.

اسماعيلي در ادامه با بيان اينكه اگر هر كس در جايگاه خود به تكليف‌اش درست عمل كند، ديگر مستحقي در شهر وجود نخواهد داشت افزود: در حال حاضر به بركت تلاش‌هاي خيرين و مسوولان، موسسات خيريه متعددي در استان شكل گرفته كه اين خود، گامي مثبت براي بهبود و كمك به سلامت افراد جامعه است.

وي با اشاره به راه اندازي موسسه ها و انجمن هاي خيريه حوزه سلامت در استان زنجان افزود: اين انجمن ها با هدف ارايه خدمات مناسب و بهينه بويژه به نيازمندان حوزه سلامت تشكيل شده و خيرين در اين موسسات مشاركت فعالانه اي دارند.

همچنين رييس دانشگاه علوم‌پزشكي استان زنجان گفت: موسسه خيريه امدادگران عاشورا در اسفندماه سال 91 به همت خيرين استان شكل گرفته است. اين موسسه كمك‌هاي درماني و خدماتي خود را در حد توان و ظرفيت موسسه انجام مي‌دهد. در حقيقت امروزه 5 تا 8 درصد مردم كشور به بيماري‌هاي صعب‌العلاج مبتلا هستند كه شرايط اقتصادي آن‌ها به زير خط فقر خواهد رسيد.

رحيم سروري‌زنجاني با بيان اينكه درآمدي كه مردم براي خريد سلامت صرف مي‌كنند بايد حساب 30 درصدي باشد، اين در حالي است كه امروزه اين رقم به 70 درصد مي‌رسد افزود: بر اساس بررسي هاي انجام گرفته 16 درصد مردم فاقد هر نوع پوشش بيمه هستند و اين مهم مشكلاتي را در ارائه خدمات مناسب بوجود آورده است.

وي ادامه داد: هيچ دولتي راسا در ارتباط با سلامت وارد نمي‌شود و به صورت صد در صد نمي‌تواند در اين حوزه موفق شود كه حتي در كشورهاي پيشرفته هم به اين شكل است. آنچه كه امروز در كشور مي‌بينيم، 15 تا 16 درصد از مردم فاقد دفترچه بيمه هستند كه در همين راستا راه‌كارهايي از جمله واقعي شدن تعرفه‌هاي ارايه خدمات درماني و دوم تجميع بيمه‌ها است. اين در حالي است كه براي تحقق عدالت در سلامت، بايد قانون پزشك خانواده جدي گرفته شود.

كد خبر: 2199418

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۱۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن