تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802695913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيات مذاكره كننده هسته اي مورد تاييد نظام و مردم است خطيب جمعه تهران :


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: هيات مذاكره كننده هسته اي مورد تاييد نظام و مردم است خطيب جمعه تهران :
خطيب جمعه تهران با اشاره به مذاكرات ژنو و اينكه هيات مذاكره كننده ايراني مورد تاييد رهبر معظم انقلاب و حمايت مردمي هستند تاكيد كرد: ما حق غني سازي و پيشرفت آن تا قله را حق مسلم خود مي دانيم و شرعا بر خود و هيات مذاكره كننده پيشرفت و اصرار بر اين امر را لازم مي دانيم.


حجت الاسلام كاظم صديقي در خطبه هاي دوم نماز جمعه امروز تهران با اشاره به در پيش بودن اربعين حسيني اظهار كرد: همان طور كه بني اميه سعي كردند با شهادت امام حسين (ع) اين نور را خاموش كنند جانشينان آنها هم همين كار را كردند به طوري كه متوكل عباسي قبر امام حسين (ع) را تخريب كرد و شخم زد و زائران حسيني را قطع عضو مي كرد اما باز هم اين نور خاموش نشد.

وي افزود: امروز هم مي بينيد كه تروريست هاي وهابي كه اين همه كشتار انجام مي دهند در پي خاموش كردن اين نور هستند اما نه تنها اقدامات تروريستي آنها تاثيري نداشته بلكه امسال پيش بيني ها اين است كه زائران بيشتري در اربعين حسيني به كربلا مي روند و حدود 20 ميليون زائر براي اين روز پيش بيني شده است. اينها فارغ از اين هستند كه چه پيش مي آيد اما تروريست هاي وهابي همچون اسلاف خود كور هستند و اين نور و حركت را نمي بينند.

خطيب جمعه تهران با اشاره به مذاكرات ژنو و مورد تاييد بودن هيات ايراني تصريح كرد: هيات ايراني مورد تاييد رهبر معظم انقلاب و حمايت مردمي هستند كه 34 سال راه پرپيچ و خم انقلاب را طي كرده اند. مذاكرات ژنو در ابتدا به سمت و سويي مي رفت كه هم در دنيا اميدهايي پيدا شده بود و هم افق هاي جديدي براي مردم ما ايجاد شد اما همان پيش بيني رهبر معظم انقلاب كه "ما به آمريكايي ها اعتماد نداريم" محقق شد و همان طور كه ملاحظه كرديد در روز امضاي اين توافقنامه، رئيس جمهور و وزير امور خارجه آمريكا سخناني گفتند كه اين قول را نقض كردند و بعد از آن با صهيونيست ها نشستند و گفتند همه گزينه ها از جمله گزينه نظامي روي ميز است.

وي افزود: اين نقض عهدها نشان مي دهد كه بايد با دشمن با احتياط كار را پيش برد. ما اعتقاد داريم كه حقوق حقه ملت ايران از جمله غني سازي، ابتكار، جهش، خلاقيت و پيشرفت علمي بايد شتاب بيشتري بگيرد نه اينكه به سستي پيش برود.

حجت الاسلام صديقي با بيان اينكه به رغم اعتماد و حمايت از تيم مذاكره كننده هسته اي توقع ما حركت مقطعي و انفعالي نيست، گفت: اعتقاد داريم سرنوشت ملتي كه همه دنيا را متحير كرده و همواره گفته است خون بر شمشير پيروز است و هيچ گاه خود را فقير و بيچاره نشان نداده است در دست خودشان است. ملت ما با كوپن زندگي كرده اما يك قدم از آرمان هاي بلند خود عقب نشيني نكرده است، امروز هم زير بار زور نمي رويم.

وي با تاكيد بر اينكه ملت ما حق غني سازي و پيشرفت آن تا قله را جزو حقوق مسلم خود مي داند، يادآور شد: شرعا بر خود و هيات مذاكره كننده پيشرفت و اصرار بر اين امر را لازم مي دانيم.(مهر)

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن