تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803273044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و حاكميت جدا از هم كار نمي‌كنند/ مشكلات اقتصادي از راه اقتصاد مقاومتي برطرف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دولت و حاكميت جدا از هم كار نمي‌كنند/ مشكلات اقتصادي از راه اقتصاد مقاومتي برطرف مي‌شود
قم - خبرگزاري مهر: يكي از اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: فعاليت ديپلماسي كشورمان با حمايت رهبري و مردم صورت گرفت و دولت و حاكميت جدا از هم كار نمي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله عباس كعبي در سومين همايش حقوقي سازمان بسيج حقوقدانان كه شامگاه پنج شنبه در تالار معصوميه استانداري قم برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي به پشتوانه رهبري، ديپلماسي را با صبر و حوصله آغاز كرد و رفع كامل تحريم‌ها و استيفاي حقوق هسته‌اي را پيگيري مي‌كند.

وي ادامه داد: به آن دسته افراد كه مي‌گويند دولت و حاكميت جدا از يكديگر كار مي‌كنند بايد گفت كه كساني كه به دنبال بازسازي فتنه هستند بايد بين رفتار حقوقي دولتمردان و اصلاح طلبان سلطه طلب و فتنه گران تفاوت قائل باشند و رهبري بيان كرده‌اند كه مذاكرات در چارچوب اهداف نظام پيش رود.

عضو خبرگان رهبري عنوان كرد: آمريكايي به متوقف كردن برنامه هسته‌اي ايران دست نيافتند و تحريم‌ها نيز ادامه نخواهد داشت و آنها در موضع ضعف قرار داشته و به جمهوري اسلامي نياز دارند.

وي با بيان اينكه رويكرد استكبار مستكبرانه و طلبكارانه است، ابراز كرد: آنها 6 ماه را در توافق نامه مشخص كردند و بيان نشده كه پس از آن مدت چه مي‌شود و ما پنج سال را سقف نهايي عنوان كرده ايم اما آنها گفته‌اند كه برنامه هسته‌اي ايران بعد از 20 سال در قالب ام پي تي به رسميت شناخته مي‌شود.

آيت الله كعبي تصريح كرد: برنامه اقدام مشترك نه شكست ونه پيروزي است بلكه يك برنامه اقدام مشترك خنثي است و در مرحله بعدي مذاكرات كه طاقت فرسا مي‌شود اگر به استيفاي حقوق هسته‌اي پيش رود صدر درصد اين برنامه خوب خواهد شد.

مشكلات اقتصادي از راه اقتصاد مقاومتي برطرف مي‌شود

عضو خبرگان رهبري بيان كرد: مشكل اقتصادي كشورمان از راه اقتصاد مقاومتي برطرف مي‌شود و نبايد از آمريكا و اروپا كه هزاران مشكل اقتصادي دارند، توقع داشته باشيم كه آنها را حل كنند.

وي افزود: مستكبران فقط از شكل ظاهري دموكراسي سخن مي‌گويند و از محتواي آن خبري نيست، از اغتشاشگران حمايت مي‌كنند و غصب و غارت را به رسميت مي‌شمارند. جمهوري اسلامي ايران برپايه نظام اسلامي شكل گرفته و نظام استكباري را به چالش كشيده است و توحيد، بندگي خدا و معنويت حقوق انسان ها را تضمين مي‌كند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه در نظام حقوق هسته‌اي دو نظام حقوقي و طرز تفكر در مقابل يكديگر قرار گرفته‌اند، يادآور شد: رويكرد غرب در پرونده هسته‌اي مستكبرانه است در حالي كه ما در چارچوب بين المللي حركت و از لحاظ حقوقي آن را پيگيري مي‌كنيم و دليلي براي تضمين دادن داريم.

آيت الله كعبي با اشاره اين كه امروز با نظام استكباري مواجه هستيم، عنوان كرد: نداشتن منشأ حق در حقوق، قدرت محور بودن، برابر بودن قواعد حقوق بين الملل با قواعد حقوق آمريكا و غرب، بر پايه نظام ظالمانه بودن، در اختيار قراردادن ثروت در دست سرمايه داران و ايجاد شكاف طبقاتي و تهديد صلح و امنيت از جمله شاخصه‌هاي استكبار كنوني است.

امروز با اسلام ستيزي و شيعه ستيزي و ايران ستيزي مواجه هستيم

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: در نظام استكبار به فرهنگها و تمدن خارج از مدار سلطه بي توجهي كامل مي‌شود و به رسميت شناخته نمي‌شود؛ شايد ريشه دشمني آمريكا از ديدگاه حقوقي اين است كه ما برپايه نظام حقوقي اسلام مستقر شده‌ايم و ديدگاه آمريكايي‌ها را به چالش جدي كشيده‌ايم.

وي با اشاره به اين كه امروز با اسلام ستيزي و شيعه ستيزي و ايران ستيزي مواجه هستيم، بيان كرد: استكبار باورها و ارزش‌هاي الهي را ناديده گرفته و سكولاريسم در واقع آزادي ديني نظام سكولار را به چالش مي‌كشد و شهروند ديني در برابر شهروند سكولار قرار گرفته است.

آيت الله كعبي بيان كرد: ضد اخلاق و مخالف بي عفتي و بي بند و باري از مواردي است كه در نظام بين المللي حمايت مي‌شود و خود آنها نيز در اين قرارداد وا مانده اند.

وي ابراز كرد: رئيس جمهور آمريكا بيان كرده است كه در جهت امنيت رژيم صهيونيستي و مشروعيت بخشي به غصب جنايت و كشتار عمل مي‌كند و گفتمان سلطه را بايد همه كشورها بپذيرند.

عضو خبرگان رهبري عنوان كرد: ما در آستانه اربعين حسيني قرار داريم و خون امام حسين(ع) اسلام را ماندگار كرد و در هشت سال جنگ تحميلي نيز شهيدان در امتداد نهضت اباعبدالله الحسين(ع) حركت كردند.

وي با اشاره به عنوان اين همايش "ديپلماسي مقتدرانه و انسجام و همبستگي ملي براي استيفاي حقوق هسته است" افزود: سازمان بسيج حقوقدانان براي نظام قضايي يك فرصت است و اميدواريم پيوند خوبي بين اين سازمان و نظام قضايي صورت گيرد و از اساتيد و وكلاي بسيجي استفاده شود.

كد خبر: 2199324

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۱:۱۹

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن