تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنج‌هاي آلوده ايراني نيستند، كيسه‌هايشان ايراني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برنج‌هاي آلوده ايراني نيستند، كيسه‌هايشان ايراني است
درحالي كه طبق اعلام مسئولان وزارت تجارت "برخي محموله‌هاي برنج ايراني در بازار به دليل آلوده بودن جمع‌آوري و منهدم شده‌اند" مسئولان وزارت جهاد كشاورزي و انجمن برنج ايراني تصريح كردند " اين محموله‌ها وارداتي بوده و متخلفان تنها آن‌ها را در بسته‌بندي‌هاي برنج ايراني عرضه كرده‌اند".

جميل عليزاده شايق - دبير انجمن برنج - در گفت‌وگو با خبرنگار كشاورزي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: برنج‌هاي آلوده‌اي كه به نام برنج ايراني در بازار جمع‌آوري و منهدم شدند، هيچ يك توليد داخلي نبوده بلكه برخي متخلفان براي سود بيشتر، محموله‌هاي وارداتي بي‌كيفيت خود را در كيسه‌هاي برنج‌هاي معتبر ايراني بسته‌بندي و به بازار عرضه مي‌كردند.

وي تاكيد كرد: نشانه سالم بودن برنج‌هاي توليد شده داخلي آزمايش‌ها و بررسي‌هاي متعدد دانشگاه‌هايي مانند دانشگاه علوم پزشكي مازندران و گيلان بوده است كه نشان مي‌دهد برنج‌هاي ايراني باقي‌مانده و آثار كود، سم، مواد شيميايي و دارويي ندارد و از سلامت كامل برخوردار است.

دبير انجمن برنج گفت: بايد با متخلفان كه توليدكنندگان داخلي را بدنام مي‌كنند برخورد كرد تا ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.

عليزاده شايق افزود: طي جلسه‌اي كه با مسئولان وزارت بهداشت و وزارت جهاد كشاورزي برگزار شد از اين به بعد همه محموله‌هاي برنج پيش از انجام آزمايش توسط كارشناسان شناسايي مي‌شوند.

همچنين رضا فتوحي، رييس سازمان حفظ نباتات در اين باره به ايسنا گفت:‌ به استناد بررسي‌ها و آزمايشات متعدد روي نمونه‌هاي گرفته شده توسط سازمان حفظ نباتات و مراكزي مانند دانشگاه علوم پزشكي مازندران و گيلان، برنج توليد شده داخلي هيچ مشكلي از نظر بالا بودن ميزان باقيمانده‌هاي شيميايي، سموم و آفت‌كش‌ها ندارد.

انتهاي پيام

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن