تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله خاتمي:فقط با مقاومت مي‌توان جلوي زياده‌خواهي‌هاي غرب را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله خاتمي:فقط با مقاومت مي‌توان جلوي زياده‌خواهي‌هاي غرب را گرفت
امام جمعه موقت تهران گفت: غرب با تمام هويت اسلامي ما درگير است و در پي بهانه‌گيري بوده بنابراين فقط با مقاومت مي‌توان جلوي زياده‌خواهي‌هاي آنان را گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، آيت‌الله سيد احمد خاتمي پنج‌شنبه شب در كنگره يادبود سرداران و 1100 شهيد شهرستان كازرون كه با حضور امام جمعه، نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس و جمعي از خانواده‌هاي معظم شهدا و مسئولان اين شهرستان در مصلاي نماز جمعه كازرون برگزار شد با تسليت ايام اربعين حسيني و گرامي‌داشت ياد و خاطره شهدا در سخناني اظهار داشت: فلسفه تشكيل اين‌گونه مجالس به منظور تبيين فرهنگ ايثار و شهادت در ميان نسلي بوده كه بعد از انقلاب روي كار آمده و آن روزهاي پرافتخار رزمندگان را نديده است.

وي افزود: عنصر عشق به خدا، دعا و مناجات و توسل رزمندگان ما را در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌هاي حق عليه باطل بان شاط نگاه داشت و دشمني را كه سه روزه مي‌خواست تهران را فتح كند زمين‌گير كرد.

امام جمعه موقت تهران استقامت را دومين عنصر براي فرهنگ شهادت عنوان كرد و افزود: در اين راستا شهداي عزيز در پاي حق با جان مباركشان سرمايه‌گذاري و هزينه كردند و آرامش و امنيتي كه امروزه داريم مديون فداكاري‌هاي آنان است.

خاتمي تصريح كرد: رزمندگان و شهداي ما در هشت سال دفاع مقدس در سخت‌ترين شرايط مقاومت و ايستادگي كردند بنابراين تا ابد ايثارگري‌ها و فداكاري‌هاي آنان در اذهان ملت ما ماندگار و نور چشم ما خواهند ماند.

وي ابراز داشت: شهدا مايه افتخار اسلام و سيدالشهدا(ع) شدند و نشان دادند كه پرونده عاشورا بسته نشده و ياران سيدالشهدا(ع) براي هميشه تاريخ آماده جانفشاني هستند.

امام جمعه موقت تهران به فداكاري‌ها و افتخارات شهرستان كازرون در جنگ با انگليس، مبارزه با رژيم ستمشاهي، فتح سوسنگرد و حضور در جبهه حق عليه باطل اشاره كرد و اظهار داشت: تقديم 1100 شهيد گلگون‌كفن و وجود چند برابر آن رزمنده، جانباز و آزاده در كازرون مايه افتخار و سند زريني براي نسل‌هاي آينده اين شهرستان است.

خاتمي وجود عالمان و فرهيختگان دانشگاهي و حوزوي و تدين كازرون را به عنوان شناسنامه و هويت اين شهرستان برشمرد و گفت: به بركت اين عالمان ديني رعايت حجاب اسلامي به ويژه حجاب ملي چادر در شهرستان كازرون حتي قبل از انقلاب نيز مرسوم بود و قابل قياس با برخي جاها نبود.

آمريكا اهل تعامل نيست

امام جمعه موقت تهران بيان كرد : غربي‌ها به ويژه آمريكا اهل تعامل نيستند و بيش از آن كه اهل تعامل و مذاكره باشند در پي جنگ و خونريزي هستند.

خاتمي گفت: آمريكا و غربي‌ها در اين مذاكرات به دنبال منافع خودشان هستند و اهانتي كه ظرف يكي دو هفته گذشته به ملت ايران روا داشتند در بعد از انقلاب كم‌سابقه بود.

وي افزود: دروغ‌گويي و خيانت آمريكايي‌ها براي ملت ما در طول تاريخ به ويژه از سال 1332 ثابت شده و هيچ‌گاه كودتاي 28 مرداد، حمايت از رژيم ديكتاتوري طاغوت و صدام ملعون در جنگ هشت ساله و تحريم و تهديد و چند خيانت ديگر را فراموش نمي‌كنند.

امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: آمريكا بعد از انقلاب اسلامي تاكنون تمام تلاش خود را در براندازي نظام صرف كرده و به حمد الهي و مقاومت ملت ايران به اهداف شوم خود نرسيده و از اين پس نيز نخواهد رسيد.

خاتمي بيان داشت: دولت آمريكا با تشديد تحريم‌هاي ظالمانه از مرداد سال 91 در پي آن بود كه در يك‌ماه دست‌هاي تسليم ملت ايران را ببنيد اما برعكس با دست‌هاي گره‌ كرده مرگ بر آمريكا مواجه شد و هنوز كه هنوز است آمريكا دارد خميازه مي‌كشد.

وي گفت: عنوان نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبري سكوي پرش به جلو همراه با شعار هيهات من‌الذله است.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه فرهنگ اين ملت زندگي با عزت را مي‌خواهد گفت :هيئت ديپلماسي كشورمان با وجود اينكه در پي خدمت هستند بايد در پاي عزت ملت محكم بايستند و ذره‌اي عقب‌نشيني نكنند چراكه غربي‌ها گام به گام جلو مي‌آيند.

خاتمي عنوان‌هاي حقوق بشر و ساخت موشك دوربرد را از عناوين مطرح و زياده‌خواهي غربي‌ها بيان كرد و گفت: غرب با تمام هويت اسلامي ما درگير است و در پي بهانه‌گيري بوده بنابراين فقط با مقاومت مي‌توان جلوي زياده‌خواهي‌هاي آنان را گرفت.

انتهاي پيام/2448/ح40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن