تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير مجمع خيران ماهك:سقف دوم بيمارستان كودكان سرطاني ماهك به اتمام رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير مجمع خيران ماهك:سقف دوم بيمارستان كودكان سرطاني ماهك به اتمام رسيد
دبير مجمع خيران ماهك گفت: سقف دوم بيمارستان كودكان مبتلا به سرطان ماهك به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع به پايان رسيده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، رضا شهرياري امشب در آيين بزرگداشت مرحوم دكتر اسماعيل شهيدي در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: پاييز هر سال يادآور مردي است كه اقدامات خيرخواهانه‌اي را براي جامعه به يادگار گذاشت.

وي با بيان اينكه مرحوم دكتر شهيدي،در راستاي اعتلاي انسانيت سرمايه‌گذاري كرد،افزود: فرزندان دكتر شهيدي هم دنباله‌رو حقيقي آن مرحوم هستند.

شهرياري خاطرنشان كرد: در پنجمين سالگرد درگذشت مرحوم دكتر شهيدي ضمن ارج نهادن به خدمات اين انسان شايسته از ديگر خيران هم تشكر مي‌كنم.

دبير مجمع خيران ماهك ادامه داد: زماني كه فرزند خود را در آغوش گرفته‌ايم، كودكان بي‌گناه ديگري با مرگ هم‌آغوش هستند.

شهرياري افزود: صحبت از كودكاني است كه به جاي گذراندن لحظات شاد كودكي،لحظات پر دردي را روي تخت بيمارستان سپري مي‌كنند و در سوي ديگر هم نگاه خسته پدران و مادران كودكان مبتلا به سرطان است.

وي با اشاره به اينكه توزيع آماري سرطان در حاشيه درياي مازندران نسبت به ديگر مناطق كشور بيشتر است، يادآور شد: به دليل نداشتن محل درماني مناسب براي كودكان سرطاني،بيماران سرطاني مازندران مجبور هستند براي درمان به تهران بروند كه اين مسئله هم مشكلات مربوط به خود را دارد.

شهرياري ابراز داشت: سقف دوم بيمارستان كودكان مبتلا به سرطان ماهك به مساحت2 هزار و 500متر مربع به پايان رسيده است.

وي ادامه داد: مجمع خيران ماهك از ميان مبالغ جمع‌آوري شده براي احداث بيمارستان كودكان مبتلا به سرطان بخشي را هم براي كمك به كودكان سرطاني اختصاص مي‌دهد.

به گزارش فارس، كيوس گوران، شاعر مازندراني در اين مراسم شعرخواني كرد.

فرزاد شريف‌زاده، پسربچه بهبود يافته از بيماري سرطان هم مورد تقدير قرار گرفت.

بيمارستان فوق تخصصي كودكان مبتلا به سرطان ماهك در زمين اهدايي مرحوم دكتر شهيدي در ضلع غربي بيمارستان بوعلي‌سينا ساري در دست احداث است.

انتهاي پيام/86007/ذ30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن