تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريكا عليه رهبران يك سازمان جنايي ژاپني مجازات هايي را وضع كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آمريكا عليه رهبران يك سازمان جنايي ژاپني مجازات هايي را وضع كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/28
وزارت خزانه داري آمريكا روز پنجشنبه اعلام كرد مجازات هايي را عليه رهبران سازمان جنايي ژاپني ياماگوشي-گومي معروف به ياكوزا، اتخاذ كرده است.
وزارت خزانه داري آمريكا در بيانيه اي اعلام كرد ياماگوشي-گومي بزرگ ترين اتحاديه جنايت سازمان يافته در ژاپن است كه « شبكه اي از زير شاخه ها را در آسيا، اروپا و آمريكا در اختيار دارد ».
اين بيانيه افزود چهار عضو بلند پايه اين سازمان هدف اين مجازات ها قرار گرفته كه دارايي هاي آنها را در آمريكا مسدود و همه اتباع آمريكايي را از داشتن روابط تجاري با آنها منع مي كند. اين چهار نفر عبارتند از تاداشي ايري، هيروفومي هاشيموتو، توشيو ماساكي و شوروكو اشيدا كه از 66 تا 81 ساله هستند.
اين بيانيه تصريح كرد « ياكوزا در آمريكا در فعاليت هاي قاچاق مواد مخدر و پول شويي وارد شده است ».
وزارت خزانه داري آمريكا اعلام كرد تاداشي ايري 69 ساله سومين فرد قدرتمند ياماگوشي-گومي است كه بعد از محكوم شدن كيوشي تاكاياما، معاون رئيس اين گروه به شش سال حبس، قرار است مسئوليت هاي بيشتري را به عهده بگيرد.
هيروفومي هاشيموتو 66 ساله، چهارمين فرد قدرتمند اين گروه و توشيو ماساكي 66 ساله نيز رئيس ياماگوشي-گومي در منطقه چوبو در مركز ژاپن است و در آنجا 6780 عضو اين گروه جنايي را زير نظر دارد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، شوروكو اشيدا 81 ساله نيز رهبري يك باند وابسته به اين سازمان جنايي را در اوزاكا به عهده دارد.
152/104

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن