تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اويل موومنتس: صادرات اوپك در چهارهفته اخير 50 هزار بشكه در روز افزايش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اويل موومنتس: صادرات اوپك در چهارهفته اخير 50 هزار بشكه در روز افزايش يافته است
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1392/09/28
موسسه مشورتي انگليسي «اويل موومنتس» كه حركت محموله هاي نفت را در سراسر جهان دنبال مي كند امروز پنجشنبه اعلام كرد ميانگين صادرات سازمان كشورهاي صادر كننده نفت (اوپك) -به استثناي آنگولا و اكوادور- كه با كشتي منتقل مي شود، در چهار هفته منتهي به چهارم ژانويه، پنجاه هزار بشكه در روز افزايش خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن، اويل موومنتس در تازه ترين برآورد هفتگي خود اعلام كرد صادرات نفت خام اوپك در چهار هفته منتهي به چهارم ژانويه به 23 ميليون و 980 هزار بشكه در روز خواهد رسيد در حالي كه صادرات نفت خام اوپك در چهار هفته منتهي به هفتم دسامبر 23 ميليون و 930 هزار بشكه در روز بود.
كشورهاي عضو اوپك بيش از يك سوم توليد نفت جهان را در اختيار دارند. اين سازمان كه دوازده عضو دارد در نشست اين ماه خود در وين توافق كرد سقف رسمي توليد خود را در شش ماه نخست سال2014 در سطح 30 ميليون بشكه در روز حفظ كند.
104/ 146

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن